TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Stem op Antiphus voor de Twix Talentroom!
Stem op Antiphus voor de Twix Talentroom!
| quote: |
| Vanaf nu kun je op ALLE kandidaten uit de 1e �n 2e ronde stemmen. Dit geldt voor ALLE categorie�n! T/m 9 augustus kun je je stem nog uitbrengen, dus laat die kans niet aan je voorbijgaan. Misschien is het jouw stem, die een kandidaat n�t over de streep trekt. 10 augustus a.s. worden de winnaars bekend gemaakt, dus blijf deze site in de gaten houden. Het gaat er nu �cht om spannen! |
Vandaar dus die 40%.
Gestemt maar hij staat nog maar op 3%. En die ander op 50%. Ik denk niet dat hij zo snel gaat winnen dus TA'ers stemt allen 
gestemt!
wanneer zuig je me weer is tin?
Re: Stem op Antiphus voor de Twix Talentroom!
| Originally posted by Opti Ik weet niet of het net zoals vorige keer was dat als je meer dan 1x stemde, er een stem erafging, maar laten we dat niet riskeren |
Stemmen dus
| Originally posted by Jappio gestemt! wanneer zuig je me weer is tin? |
Gestemd
blijf erbij, al die domme kut pols, dit werkt echt niet, zet er gewoon een DESKUNDIGE JURY neer, die stemt, werkt veel beter
| Originally posted by DJ_Siesta blijf erbij, al die domme kut pols, dit werkt echt niet, zet er gewoon een DESKUNDIGE JURY neer, die stemt, werkt veel beter |
Dre, als je 73 euro naar de VROM overmaakt stem ik 
| Originally posted by Miss Proximus Dre, als je 73 euro naar de VROM overmaakt stem ik |

Nog maar een keer gestemd op een andere computer 
YAHHHHHHHHHHHOOOO Ik sta in de Finale!!!!!!!!!!
Iedereen bedankt voor het stemmen op mij!!!!!!!!!!!!!
congratz dude 
Hmm toch maar naar mysteryland gaan dan had quintin ook al een beetje beloofd dat ik ging 
goed werk man
!!
haal het nou niet in je hoofd het alsnog te verprutsen he
Wel een extra reden om toch es naar de sjop te lopen om een kaartje te scoren 
Hey... gefeliciteerd!!!
En veel suc6 in de finale
Nou brapke, we komen wel even naar je zwaaien 
gefeleciteerd
hmpf ik heb geen kaartjes gewonnen voor mysteryland
dan volgend jaar maar kaartjes kopen