TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Paul van Dyk SMC Big Bang Stockholm [Edit] 23/9
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Paul van Dyk SMC Big Bang Stockholm [Edit] 23/9
N�gon som r�kar veta n�tt mer om detta??
Inte h�rt talas om detta innan, vet bara vad jag l�st p�
http://www.deejaypromo.com/smc/.
Vet inte ens om partyt �r till f�r "vanliga" m�nniskor
N�gon som vet??
�r ju �nd� f�r sent 
det �r ju 23 september inte 23 juli
Plus vad fan �r po�ngen med att samla eliten inom dancemusik och l�ta dom dj:a f�r varandra
| quote: |
| Originally posted by Kongo_kim det �r ju 23 september inte 23 juli |

| Originally posted by Kongo_kim Plus vad fan �r po�ngen med att samla eliten inom dancemusik och l�ta dom dj:a f�r varandra |
Biljetterna har inte sl�ppts �n
S� troligen f�r"vanligt folk" g� men v�nta en h�g �ldersgr�ns typ 25 skulle jag gissa p�
Ooops, skrev ju fel datum ja. Men iaf, skulle ju va intressant, Linan l�r ju v�xa me. Men som sagt, inte ens s�kert det �r till f�r vanligt folk.. 
Kan inte vanligt folk komma s� �r det fan en skymf mot vanligt folk som j�tteg�rna skulle vilja g� och verkligen �r entusiaster.
Som jag har f�rst�tt det s� �r det hela en slags "firma fest" f�r folk i branschen.
Som jag fatta det n�r jag l�ste f�rst s� t�nkte jag att det var n�n sorts m�ssa p� grand hotel p� dagen d�r PvD skulle sitta o signa reflection skivor (
) o s� sen p� kv�llen skulle han spela.... Hoppas iaf att vanliga folk f�r komma dit! :S
| Deejays and other dancemusic fans in Scandinavia gathers together with people from the record companies, music publishing companies, artists, producers, studios, A&R, managers, multimedia- internet and software companies and media from radio, TV. |
Fest p� Berns 
�ldern l�r ligga runt 20
N�n som vet om, n�r, var man kan skaffa sig en biljett till detta ??? M�STE G� !!!
| Originally posted by SteveTranz4ever M�STE G� !!! |
F�rst�r inte denna hysterin som florerar kring PvD... 
PICOTTO! Punkt slut
| Originally posted by DJ_Laszlo F�rst�r inte denna hysterin som florerar kring PvD... ![]() PICOTTO! Punkt slut |
ha ha... I�m addicted to this shit !
Kan nog vara r�tt kul att g� p�.
F�r se vad biljetterna kostar dock.
Biljetter finns att k�pa nu p� bl a Pitch Control. 200:- f�r en dag och 300:- f�r tv� dager vad det nu betyder? Vill veta vilken dag som PvD lirar...
http://www.deejaypromo.com/smc/tickets.cfm
Fan finns de redan idag... Men via den l�nken stog det att dom sl�pps den 25... iof kanske det bara �r p� Biljett Direkt d�... JAG M�STE DIT !!!
Som sagt... undrar vilken dag PVD lirar ???????? N�n som ska k�pa i dag f�r g�rna h�ra av sig om den kan l�gga ut pengar s� l�nge... vill vara s�ker

och dom p� pitch s�ger att �ldersgr�nsen �r?
This is getting better and better. On the 22-23rd of September Dee Jay Promotions open this years biggest dance music event - Scandinavian Music Convention (SMC).
SMC will take place in two of the finest locations in Stockholm - Grand H�tel and Berns. During day time workshops with people from key positions in the music industry, producers, dj's and other interesting people will be held. All the workshops, debates, the exhibition, showcases etc are open to the public.
During night time some of the biggest names from the club scene will perform at Berns mixed with performances from some of the most interesting artists today.
SMC PROUDLY PRESENT
YOSHITOSHI FEAT. DEEP DISH & BEHROUZ, PAUL VAN DYK, DALLAS SUPERSTARS,
DJ MISJAH, ORKIDEA, NICKA, PARHAM, PROF. SCUBA, STONBRIDGE, ERIK PRYDZ, AXWELL, ALF TUMBLE, CALLE DERNULF, STEFAN WENDIN, JJ, LOUD CONNECTION, JOHAN NETZ, WILL-ROCK, TARO, FLARS, VIETNAAM, SLEEPY� MORE NAMES TO BE CONFIRMED... STAY TUNED!
Orkidea och Pvd!!!!!! 

En liten liten fr�ga
Ingen som vet ngt om �ldersgr�ns?? *undrar*
[edit: hittade sj�lv]
Scand.Music Convention,22-23/9, m�ndag 22 september 2003, kl 19.59
SMC: SCANDINAVIAN MUSIC CONVENTION
Medverkande: Paul van Dyk, Dallas Superstars, DJ Misjah, Orkidea, Nicka, Parham, Prof.Scuba, StoneBridge, Eric Prydz, Axwell, Alf Tumble, Stefan Wendin, JJ, Loud Connection, Johan Netz, Calle Dernulf, Will-Rock, Taro, Flars, Vietnaam, Sleepy, fler artister tillkommer...
Tider: 22/9 20.00 - 05.00, 23/9 21.00 - 05.00.
OBSERVERA ATT DET �R 20 �RS �LDERSGR�NS
F�r mer info: www.deejaypromo.com.
Gullig tid f�rresten... 19.59 *ler*
Specifikt v�rre...
Ser ut som jag f�r stanna hemma d�
![]()
Arton�ringar f�r inte g�ra ngt alls nuf�rtiden.. *suckar o sparkar iv�g en sten...*
Ville ju verkligen se PALLE juu...
(ja... han kallas ju s�.. heh.. ni vet.. Palle-Dyken.. ) [eller inte] 
GRRR... alltid samma sak... ett �r fattas och man missar PvD, Orkidea och Deep Dish!
| Originally posted by zamson GRRR... alltid samma sak... ett �r fattas och man missar PvD, Orkidea och Deep Dish! |

Hmmm minns n�nting om 18 vid f�rk�p..men jag blandar nog ihop det med Devotion... Ska kolla upp det 
| Originally posted by mindshooter Hmmm minns n�nting om 18 vid f�rk�p..men jag blandar nog ihop det med Devotion... Ska kolla upp det |
fr�ga arrang�ren om �ldersgr�ns... om n�n mailar s� posta g�rna svaret h�r.. f�r 20 �r bara rekommenderad gr�ns f�r dom vill tj�na mer cash p� sina barer och s�, hur h�rda de �r p� det / vilka instruktioner de ger till vakterna, varierar..
K�per ni biljett p� pitch och de s�ger '�r ni 18 s� �r det nog lungt' s� l�r vakterna knappast kunna neka.. f�r d� skulle det bli ettj�vla liv..
�r i england d�
kommer hem den 23dje.. iofs, kanske hinner g� p� kv�llen