TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אמסטרדם אנשים אמסטרדם!!!!!!! בבקשה תעזרו לי
אמסטרדם אנשים אמסטרדם!!!!!!! בבקשה תעזרו לי
אני עומד לטוס לאמסטרדם בקרוב
בתקווה שהכול יצא לפועל
רציתי לדעת איפה אתם ממליצים לבקר ואיפה כדי לקנות כל מיני דברים מענינים למוזיקה,די גיי וכ'ו
תנו כתובות רעיונות והצעות
אני אשמח ככה אני אוכל לתכנן את הטיטול שלי
בתודה
אני מבטיח לספר מה היה חוויות
וגם תחשבו על איזה שני דיסקים שאני אוכל לקחת איתי שאני אכין תשלחו רשימות עצבניות כאלה
תודה :-)
חחח הלוואי עלי לטוס לשם
שם כל הציוד בזול
אבל אין לי מושג בקשר לכתובת
בכל אופן תהנה אח שלי תחפש שם משהו..
עכשיו אתה נוסע ?
היית נוסע כמוני לפני שבועיים והיית הולך לסנסיישן.
בכל מקרה
תברר איפה זה ה
mysteryland
ב-
www.id-t.com
אם זה קרוב לאמסטרדם.
בכל מקרה באמסטרדם עצמה יש לך את מועדון ה
ESC
אחלה של מועדון, הוא נמצאב
Rembrantplein
ברחוב מלא פאבים ומסעדות
ויש לך ברחוב הממשיך את
klverstraat
מלא חנויות ויניל וציוד שחבל לך על הזמן...
בכל מקרה אם אתה צריך עוד עזרה שלח לי PM
ותבלה אחי!!!!!!!!!

כנס לאתר של איידיאנטי כמו שמישהו נתן פה ותראה איזה דיסקים אתה רוצה משם ותכנס לכל חנות דיסקים באמסטרדם ותקנה את הדיסקים שאתה רוצה
דיסקים של איידיאנטי זה שייייייייייייייייייא- הם ממקססים את כולם כמעט וזה אחלה דיסקים!
כמובן אל תוותר על החלונות האדומים
לך לפורום ההולנדי של טראנס אדיקט, יש להם שם ט''רד שלם בתפקיד מדריך לטראנסר המבקר... הייתי קודם כל מברר את הכתובת של החנות של בלאק הול 
תהנה ובהצלה בתכנון הטיטול...

אני אישית לא יכול לעזור לך אבל תעשה חיים אח שלי
וברוך הבא לפורומנו הקט...
אני רועי דרך אגב...
תוריד את הדיסק
VA-Streetparade_2003_-_Let_The_Sun_Shine-2003-RpM
ותקח איתך
עצבני ביותר
| quote: |
| Originally posted by oDrori הייתי קודם כל מברר את הכתובת של החנות של בלאק הול ![]() |
אתם לא רוצים לדעת מה קרה...
הכול התבטל
אירועים משפחתיים פוצצו את הכול
פתאום זה מתחתן
זה עושה ברית
זאת מתחתנת
לא חשבו פעמיים לפני שהחליטו
קיצר דפקו לי הכול ובגלל שאני מחויב להגיע לאירועים הללו אז אני לא מסתדרים
התאריכים של הטיסה עם התאריכים של האירועים אז
ההורים הציעו לי אולי לטוס ליוון ואני מוותר כי אני לא רוצה לטוס לשם
שנה הבאה טיול גדול באמסטרדם לונדון או ארה"ב
ואולי עם חברים או משהו
שנה הבאה טס בלי זיבולי מוח על בית ספר
אז כל מה שנשאר לי זה לתכנן את הטיול שלי להתאכזב מהביטול.... והמשיך לחיות להנות וללמוד.....
תודה בכל מקרה על העזרה
נ.ב
אולי אפשר לפתוח נושא חדש בנושא חו"ל ומה כדאי לעשות שם..
מקומות שכדי לבקר ולראות
תודה רבה לכל מי שעזר או לכל מי שיקח את הרעיון שלי למקום אחר ויפתח אותו
תמשיכו להנות ולרקוד
______________________________
Just Play The Music & Dance
כנס לסקשן של הפורום של הולנד ויש להם סטיקי מיוחד למבקרים
מארצות אחרות עם כל האתרים כתובת מלונות בלה בלה בלה
וכל מיני טלפונים ואינפורמציה שתעזור לך ...
תעשה חיים ...
| quote: |
| Originally posted by L-Dance זה עושה ברית |


| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מסכן... בכוונה עושים את זה בגיל 8 ימים כדי שלא יכאב יותר מדי ![]() קיצר מצטער לשמוע שהתבטל אחי אבל אל תדאג... יהיה טוב ![]() ומורן יא שרוט אתה אומר לו מה לחפש אחרי שהוא אומר שבוטל!? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.