TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אמסטרדם אנשים אמסטרדם!!!!!!! בבקשה תעזרו לי


Posted by L-Dance on Aug-03-2003 20:09:

Dog Running אמסטרדם אנשים אמסטרדם!!!!!!! בבקשה תעזרו לי

אני עומד לטוס לאמסטרדם בקרוב
בתקווה שהכול יצא לפועל

רציתי לדעת איפה אתם ממליצים לבקר ואיפה כדי לקנות כל מיני דברים מענינים למוזיקה,די גיי וכ'ו

תנו כתובות רעיונות והצעות
אני אשמח ככה אני אוכל לתכנן את הטיטול שלי
בתודה
אני מבטיח לספר מה היה חוויות

וגם תחשבו על איזה שני דיסקים שאני אוכל לקחת איתי שאני אכין תשלחו רשימות עצבניות כאלה
תודה :-)


Posted by -CosmicFire- on Aug-03-2003 22:09:

חחח הלוואי עלי לטוס לשם
שם כל הציוד בזול
אבל אין לי מושג בקשר לכתובת
בכל אופן תהנה אח שלי תחפש שם משהו..


Posted by §chop¥ on Aug-04-2003 14:44:

עכשיו אתה נוסע ?

היית נוסע כמוני לפני שבועיים והיית הולך לסנסיישן.

בכל מקרה
תברר איפה זה ה
mysteryland
ב-
www.id-t.com
אם זה קרוב לאמסטרדם.

בכל מקרה באמסטרדם עצמה יש לך את מועדון ה
ESC
אחלה של מועדון, הוא נמצאב
Rembrantplein
ברחוב מלא פאבים ומסעדות
ויש לך ברחוב הממשיך את
klverstraat
מלא חנויות ויניל וציוד שחבל לך על הזמן...

בכל מקרה אם אתה צריך עוד עזרה שלח לי PM
ותבלה אחי!!!!!!!!!


Posted by NyKoN on Aug-04-2003 17:52:

כנס לאתר של איידיאנטי כמו שמישהו נתן פה ותראה איזה דיסקים אתה רוצה משם ותכנס לכל חנות דיסקים באמסטרדם ותקנה את הדיסקים שאתה רוצה
דיסקים של איידיאנטי זה שייייייייייייייייייא- הם ממקססים את כולם כמעט וזה אחלה דיסקים!
כמובן אל תוותר על החלונות האדומים


Posted by oDrori on Aug-04-2003 20:07:

לך לפורום ההולנדי של טראנס אדיקט, יש להם שם ט''רד שלם בתפקיד מדריך לטראנסר המבקר... הייתי קודם כל מברר את הכתובת של החנות של בלאק הול

תהנה ובהצלה בתכנון הטיטול...


Posted by Hell_Copter on Aug-05-2003 04:29:

אני אישית לא יכול לעזור לך אבל תעשה חיים אח שלי
וברוך הבא לפורומנו הקט...
אני רועי דרך אגב...


Posted by DJ_Yuval on Aug-05-2003 11:17:

Smiley DJ

תוריד את הדיסק

VA-Streetparade_2003_-_Let_The_Sun_Shine-2003-RpM

ותקח איתך
עצבני ביותר


Posted by skelz on Aug-06-2003 16:09:

quote:
Originally posted by oDrori
הייתי קודם כל מברר את הכתובת של החנות של בלאק הול


Magik Muzik
Nieuwstraat 46 BREDA

עודד יכול להיות שזה זה?


Posted by L-Dance on Aug-07-2003 20:26:

אתם לא רוצים לדעת מה קרה...

הכול התבטל
אירועים משפחתיים פוצצו את הכול

פתאום זה מתחתן
זה עושה ברית
זאת מתחתנת

לא חשבו פעמיים לפני שהחליטו

קיצר דפקו לי הכול ובגלל שאני מחויב להגיע לאירועים הללו אז אני לא מסתדרים
התאריכים של הטיסה עם התאריכים של האירועים אז
ההורים הציעו לי אולי לטוס ליוון ואני מוותר כי אני לא רוצה לטוס לשם

שנה הבאה טיול גדול באמסטרדם לונדון או ארה"ב
ואולי עם חברים או משהו

שנה הבאה טס בלי זיבולי מוח על בית ספר

אז כל מה שנשאר לי זה לתכנן את הטיול שלי להתאכזב מהביטול.... והמשיך לחיות להנות וללמוד.....

תודה בכל מקרה על העזרה

נ.ב
אולי אפשר לפתוח נושא חדש בנושא חו"ל ומה כדאי לעשות שם..
מקומות שכדי לבקר ולראות

תודה רבה לכל מי שעזר או לכל מי שיקח את הרעיון שלי למקום אחר ויפתח אותו

תמשיכו להנות ולרקוד
______________________________
Just Play The Music & Dance


Posted by luckystrike on Aug-08-2003 19:13:

כנס לסקשן של הפורום של הולנד ויש להם סטיקי מיוחד למבקרים
מארצות אחרות עם כל האתרים כתובת מלונות בלה בלה בלה
וכל מיני טלפונים ואינפורמציה שתעזור לך ...

תעשה חיים ...


Posted by Hell_Copter on Aug-08-2003 19:56:

quote:
Originally posted by L-Dance
זה עושה ברית


מסכן...
בכוונה עושים את זה בגיל 8 ימים כדי שלא יכאב יותר מדי


קיצר מצטער לשמוע שהתבטל אחי
אבל אל תדאג... יהיה טוב

ומורן יא שרוט
אתה אומר לו מה לחפש אחרי שהוא אומר שבוטל!?


Posted by luckystrike on Aug-08-2003 19:57:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מסכן...
בכוונה עושים את זה בגיל 8 ימים כדי שלא יכאב יותר מדי


קיצר מצטער לשמוע שהתבטל אחי
אבל אל תדאג... יהיה טוב

ומורן יא שרוט
אתה אומר לו מה לחפש אחרי שהוא אומר שבוטל!?


הממממ
אופס
:P



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.