TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Najs Om Räjv
Najs Om Räjv
ÄÄÄNTLIGEN skriver media om positiva saker på rejvfester
:
WIIII
Fan, vad skönt. Kanske man slipper höra morsans tjat 
Härligt att se den här artikeln. Skönt att det finns någon vettig tidning 
| quote: |
| Originally posted by NooN Fan, vad skönt. Kanske man slipper höra morsans tjat |
riktigt trevlig artikel, mer sånt! 
Suddig text.
| quote: |
| Originally posted by Aendy Hjälper inte mot min morsas tjat om att hon vill hänga med till ett "rejv", lär bara göra henne ännu mer sugen! |
vikken artikel?
edit: hittade länken 
fast jag vet inte riktigt om jag håller med om att dansa på morgonen. jag föredrar när det är mörkt så att alla coola lysande grejer och effekter syns bättre.
fan va ballt.... var banne med på tiden detta 
bara att gratulera NT till en bra artikel...
väldigt fint skriven artikel tycker jag...beskrev verkligen dom goda och rätta sidorna bra 
gillade att dom förde fram att man vill ha bort drogstämpeln numera också...ett stort plus 
*applåderar*
Om man nu bara kunde få se en sådan här artilen i en Aftonbladet eller Expressen så vor det mumma...men men...tålamod kära vänner 
| quote: |
| Originally posted by DJ_Laszlo *applåderar* Om man nu bara kunde få se en sådan här artilen i en Aftonbladet eller Expressen så vor det mumma...men men...tålamod kära vänner |
| quote: |
| Originally posted by Connector HA! De enda gångerna aftonbladet skriver om rave är då någon har dött av en överdos. Annars är det väldigt tyst från deras sida.... De kommer nog aldrig ändra sig. De behöver nya journalister med nya tankar och åsikter. Man kanske skulle ta och söka jobb där =) |

Hon är ju polare med Albert Svanberg som hon visade en krönika för som jag skrivit...hon trodde nämligen att jag stulit den från honom
| quote: |
| Originally posted by DJ_Laszlo hehehe...lycka till... ![]() Fast min svenskalärare sa alltid att jag borde bli journalist eller författare...med hennes rekomendationer så kanske - vem vet? Hon är ju polare med Albert Svanberg som hon visade en krönika för som jag skrivit...hon trodde nämligen att jag stulit den från honom |

Faktum är att jag och några polare har planer på att slänga ihop en trancefest i parken i värnamo...problemet är dock att om vi tänker ha en renodlad trancefest (med allt vad det innebär hard, prog, tech osv) så kanske det inte lär dyka upp så mycket folk. Å andra sidan slipper vi kanske alla fjortisarna...
Och för att citera en klok människa "If there is a will, there is a way"...Är det icke så?
om ni fixar det så kommer jag gärna och mixar lite =)
jag läste en artikel om rave i en tidning för ett tag sen..där det stod om musiken, människorna och en massa annat kul..kan inte komma ihåg vad det var för en tidning, men artikeln var mycket informativ och övervägande possitiv! 
| quote: |
| Originally posted by Connector om ni fixar det så kommer jag gärna och mixar lite =) |
Vilken typ av trance tilltalar dig mesT?
| quote: |
| Originally posted by DJ_Laszlo Det ska nog kunna gå att ordna... Vilken typ av trance tilltalar dig mesT? |
| quote: |
| Originally posted by Connector jag är allätare men jag lirar helst tech-trance och lite hårdare trance. |
Ska du på Picotto i september?
| quote: |
| Originally posted by DJ_Laszlo Då snackar vi samma språk Ska du på Picotto i september? |
| quote: |
| Originally posted by Connector inte som det ser ut för tillfället :/ Men jag kanske dyker upp |
Picotto får man bara inte missa...han är tech-trancens okrönte kung tamigf*n...Picotto for President!
| quote: |
| Originally posted by Connector HA! De enda gångerna aftonbladet skriver om rave är då någon har dött av en överdos. Annars är det väldigt tyst från deras sida.... De kommer nog aldrig ändra sig. De behöver nya journalister med nya tankar och åsikter. Man kanske skulle ta och söka jobb där =) |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.