TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Najs Om Räjv


Posted by dj_hysterix on Aug-04-2003 19:12:

Talking Najs Om Räjv

ÄÄÄNTLIGEN skriver media om positiva saker på rejvfester :

WIIII


Posted by NooN on Aug-04-2003 20:32:

Fan, vad skönt. Kanske man slipper höra morsans tjat


Posted by Connector on Aug-04-2003 21:42:

Härligt att se den här artikeln. Skönt att det finns någon vettig tidning


Posted by Aendy on Aug-04-2003 22:21:

quote:
Originally posted by NooN
Fan, vad skönt. Kanske man slipper höra morsans tjat


Hjälper inte mot min morsas tjat om att hon vill hänga med till ett "rejv", lär bara göra henne ännu mer sugen!


Posted by reveal on Aug-04-2003 22:42:

riktigt trevlig artikel, mer sånt!


Posted by lonne on Aug-04-2003 23:59:

Suddig text.


Posted by NooN on Aug-05-2003 00:46:

quote:
Originally posted by Aendy
Hjälper inte mot min morsas tjat om att hon vill hänga med till ett "rejv", lär bara göra henne ännu mer sugen!


Skön morsa du har =)


Posted by staz on Aug-05-2003 04:21:

vikken artikel?

edit: hittade länken


Posted by JayBee on Aug-05-2003 04:25:

fast jag vet inte riktigt om jag håller med om att dansa på morgonen. jag föredrar när det är mörkt så att alla coola lysande grejer och effekter syns bättre.


Posted by dbl on Aug-05-2003 08:25:

fan va ballt.... var banne med på tiden detta


Posted by mjz on Aug-05-2003 12:55:

bara att gratulera NT till en bra artikel...


Posted by Vizay on Aug-05-2003 17:58:

väldigt fint skriven artikel tycker jag...beskrev verkligen dom goda och rätta sidorna bra

gillade att dom förde fram att man vill ha bort drogstämpeln numera också...ett stort plus


Posted by Laszlo on Aug-07-2003 19:45:

*applåderar*

Om man nu bara kunde få se en sådan här artilen i en Aftonbladet eller Expressen så vor det mumma...men men...tålamod kära vänner


Posted by Connector on Aug-07-2003 19:48:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
*applåderar*

Om man nu bara kunde få se en sådan här artilen i en Aftonbladet eller Expressen så vor det mumma...men men...tålamod kära vänner


HA! De enda gångerna aftonbladet skriver om rave är då någon har dött av en överdos. Annars är det väldigt tyst från deras sida.... De kommer nog aldrig ändra sig. De behöver nya journalister med nya tankar och åsikter. Man kanske skulle ta och söka jobb där =)


Posted by Laszlo on Aug-07-2003 20:01:

quote:
Originally posted by Connector
HA! De enda gångerna aftonbladet skriver om rave är då någon har dött av en överdos. Annars är det väldigt tyst från deras sida.... De kommer nog aldrig ändra sig. De behöver nya journalister med nya tankar och åsikter. Man kanske skulle ta och söka jobb där =)



hehehe...lycka till...
Fast min svenskalärare sa alltid att jag borde bli journalist eller författare...med hennes rekomendationer så kanske - vem vet? Hon är ju polare med Albert Svanberg som hon visade en krönika för som jag skrivit...hon trodde nämligen att jag stulit den från honom


Posted by Connector on Aug-07-2003 20:11:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
hehehe...lycka till...
Fast min svenskalärare sa alltid att jag borde bli journalist eller författare...med hennes rekomendationer så kanske - vem vet? Hon är ju polare med Albert Svanberg som hon visade en krönika för som jag skrivit...hon trodde nämligen att jag stulit den från honom



eh... det blir ett lol på det där

btw, vi får slänga ihop ett rave här i Värnamo och muta någon på värnamo nyheter att skriva roliga saker om oss raveare


Posted by Laszlo on Aug-07-2003 20:22:

Faktum är att jag och några polare har planer på att slänga ihop en trancefest i parken i värnamo...problemet är dock att om vi tänker ha en renodlad trancefest (med allt vad det innebär hard, prog, tech osv) så kanske det inte lär dyka upp så mycket folk. Å andra sidan slipper vi kanske alla fjortisarna...

Och för att citera en klok människa "If there is a will, there is a way"...Är det icke så?


Posted by Connector on Aug-07-2003 20:27:

om ni fixar det så kommer jag gärna och mixar lite =)


Posted by Nyx on Aug-07-2003 20:31:

jag läste en artikel om rave i en tidning för ett tag sen..där det stod om musiken, människorna och en massa annat kul..kan inte komma ihåg vad det var för en tidning, men artikeln var mycket informativ och övervägande possitiv!


Posted by Laszlo on Aug-07-2003 20:37:

quote:
Originally posted by Connector
om ni fixar det så kommer jag gärna och mixar lite =)


Det ska nog kunna gå att ordna... Vilken typ av trance tilltalar dig mesT?


Posted by Connector on Aug-07-2003 20:58:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Det ska nog kunna gå att ordna... Vilken typ av trance tilltalar dig mesT?


jag är allätare men jag lirar helst tech-trance och lite hårdare trance.


Posted by Laszlo on Aug-07-2003 21:18:

quote:
Originally posted by Connector
jag är allätare men jag lirar helst tech-trance och lite hårdare trance.


Då snackar vi samma språk Ska du på Picotto i september?


Posted by Connector on Aug-07-2003 21:38:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Då snackar vi samma språk Ska du på Picotto i september?


inte som det ser ut för tillfället :/


Men jag kanske dyker upp


Posted by Laszlo on Aug-07-2003 21:48:

quote:
Originally posted by Connector
inte som det ser ut för tillfället :/

Men jag kanske dyker upp


vaf... Picotto får man bara inte missa...han är tech-trancens okrönte kung tamigf*n...Picotto for President!


Posted by mjz on Aug-07-2003 21:55:

quote:
Originally posted by Connector
HA! De enda gångerna aftonbladet skriver om rave är då någon har dött av en överdos. Annars är det väldigt tyst från deras sida.... De kommer nog aldrig ändra sig. De behöver nya journalister med nya tankar och åsikter. Man kanske skulle ta och söka jobb där =)


nu ska vi va rättvisa mot aftonbladet, får dom tag i en bild där en tjej visar brösten och dom inte ser ut som saggiga använda kondomer så kan dom visst skriva en liten notis till den gigantiska bilden... och råkar bilden va från ett rave så nämner dom säkert det med...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.