TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- bilder från island... ;)


Posted by Smekbar on Aug-05-2003 01:56:

Love is in the air bilder från island... ;)

Tog lite bilder på naturen och staden (men mest på havet och solnedgången) idag eftersom jag åker hem om åtta dagar... Bilderna är tagna på Blönduós som är en liten stad/by (ca 1000 invånare, räknas som stad på island) på norra island. Jag är väldigt nöjd med bilderna, hoppas ni tycker de är fina också... (tagna med en Kodak EasyShare CX4230 digital kamera)

här finns fotoalbumet


Posted by JayBee on Aug-05-2003 04:46:

jag tycker om bilden på svampen, det är något lurt med den.


Posted by Treo on Aug-05-2003 07:26:

Mycket vackert. ja, utom kanske sophögen då..


Posted by dbl on Aug-05-2003 08:19:

hehehe... trevlig svamp du hittade
fiiiin fina bilder


Posted by dj_hysterix on Aug-05-2003 08:36:

Big Ears

najsa bilder


Posted by mjz on Aug-05-2003 12:49:

finfin halvrostig silo det där, men svampen var ju klart intressant med, typisk småfläckig kondylomskivling...


Posted by NooN on Aug-05-2003 13:37:

Snygga bilder!
Du borde satsa på att bli sophögsfotograf


Posted by reveal on Aug-05-2003 21:29:

jag kommer att tänka på två saker
1) det verkar vara väldigt fint på island
2) det vetkar inte finnas någonting på island


Posted by Smekbar on Aug-05-2003 21:39:

tack allihopa.. ska ut o fota mer ikväll...

angående sophögsfotona... tog dem för att visa hur islänningarna, som har väldigt fin natur, behandlar naturen... de bryr sig överhuvudtaget inte om den, de dumpar allt på samma ställe mitt ute i finfina naturen... återvinning verkar inte existera här, iaf inte på landsbygden. tror dock inte att det gör det i reykjavik heller.. :/ tråkigt tycker jag... tycker de borde börja att ta hand om naturen innan den är förstörd, istället för att behöva lära sig läxan efteråt som det så ofta blir.. :/

angående svampen... är relativt säker på att det är en magisk svamp, kan dock ha fel. Vet dock att sådanna växer här första gången jag stöter på en sådan i naturen...


Posted by NooN on Aug-06-2003 09:36:

Naturen kommer slå tillbaks mot dem...


Posted by Laszlo on Aug-07-2003 19:36:

Väldigt najsigt, yes sir indeed...

Jag hade inte gråtit över bilderna i 1600x1200 format...*blink*


Posted by Smekbar on Aug-07-2003 20:15:

hehe ska väl kanske kunna ordnas laszlo... enda problemet e väl utrymme... har bara 10meg konto :/

kommer förresten nog upp nya bilder ikväll..


Posted by Nyx on Aug-07-2003 20:24:

Island är ett mycket speciellt land om man ser till naturen..helsköna bilder!


Posted by Laszlo on Aug-07-2003 20:34:

Har aldrig varit på Island, men det skulle vara coolt att bada i en sån där varmvattenkälla...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.