TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- bilder från island... ;)
bilder från island... ;)
Tog lite bilder på naturen och staden (men mest på havet och solnedgången) idag eftersom jag åker hem om åtta dagar... Bilderna är tagna på Blönduós som är en liten stad/by (ca 1000 invånare, räknas som stad på island) på norra island. Jag är väldigt nöjd med bilderna, hoppas ni tycker de är fina också...
(tagna med en Kodak EasyShare CX4230 digital kamera)
här finns fotoalbumet
jag tycker om bilden på svampen, det är något lurt med den.
Mycket vackert. ja, utom kanske sophögen då..
hehehe... trevlig svamp du hittade 
fiiiin fina bilder 
najsa bilder 
finfin halvrostig silo det där, men svampen var ju klart intressant med, typisk småfläckig kondylomskivling...
Snygga bilder!
Du borde satsa på att bli sophögsfotograf 
jag kommer att tänka på två saker 
1) det verkar vara väldigt fint på island
2) det vetkar inte finnas någonting på island

tack allihopa..
ska ut o fota mer ikväll... 
angående sophögsfotona... tog dem för att visa hur islänningarna, som har väldigt fin natur, behandlar naturen... de bryr sig överhuvudtaget inte om den, de dumpar allt på samma ställe mitt ute i finfina naturen... återvinning verkar inte existera här, iaf inte på landsbygden. tror dock inte att det gör det i reykjavik heller.. :/ tråkigt tycker jag... tycker de borde börja att ta hand om naturen innan den är förstörd, istället för att behöva lära sig läxan efteråt som det så ofta blir.. :/
angående svampen...
är relativt säker på att det är en magisk svamp, kan dock ha fel. Vet dock att sådanna växer här
första gången jag stöter på en sådan i naturen...
Naturen kommer slå tillbaks mot dem...
Väldigt najsigt, yes sir indeed...
Jag hade inte gråtit över bilderna i 1600x1200 format...*blink*
hehe ska väl kanske kunna ordnas laszlo... enda problemet e väl utrymme... har bara 10meg konto :/
kommer förresten nog upp nya bilder ikväll.. 
Island är ett mycket speciellt land om man ser till naturen..helsköna bilder!
Har aldrig varit på Island, men det skulle vara coolt att bada i en sån där varmvattenkälla...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.