TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- MY PLAY LOCKER (ieder een eigen locker)
Pages (13): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
MY PLAY LOCKER (ieder een eigen locker)
MY PLAY LOCKER (ieder een eigen locker)
Iedereen die mee wil doen moet een locker aanvragen met als E-mail adres:
je eigen naam @ta.com
En als password:
het oude password dat we bij de laatste locker ook gebruikten.
Wie dit niet weet, PM mij of glaan / henkie / blik (wie eigenlijk niet?)
http://www.myplay.com/mp/reg/registration.jsp?email=
Ik heb de mijne aangevraagt
[email protected]
ik ook, [email protected]
kijk maar wat je ermee doet, ik heb in iedere geval ��n leuk liedje eropstaan

ken ik dus gewoon doen?
dus gewoon met [email protected] ofzo?
[email protected] zou wat logischer zijn

| quote: |
| Originally posted by Optimus Trance [email protected] zou wat logischer zijn ![]() ![]() ![]() |
dat kan in principe ook
.....
jajajaja hij is der hoor, [email protected]
wachtwoord komt nog wel een keertje. eerst effe vullen met zooi
ok, ik maak morgen wel ff een account aan
[email protected]
New_Wave: was dus de bedoeling dat je het oude wachtwoord gebruikt zodat iedereen zomaar in kan loggen
mijne is ook aangemaakt, [email protected].(staat nog niks in) Als een van de moderators deze thread dan nu ff sticky maakt kan men zn requesten hier gaan posten.
gestickt
| Originally posted by Blik gestickt |
Consider it done. Raoel, ik ben nu meteen ff Geal aan het uploaden. Die versie van 3:39. Staat dus nu in m'n myplaybox.
Bedoel je Geal - Losing my feeling?
die staat er bij mij namelijk al in, die heb ik gister geupload.......
Is het niet handig als ieder een lijstje maakt ofzo, of een page waar komt te staan wie welke track heeft.....ofzo.......
request : Lazy Jones - Let Me Tell You, kben al een een tydje aant zoeken naar deze , maar kan em nergens vinde ,ook niet op audiogalaxy
| Originally posted by AFTERNATIVE request : Lazy Jones - Let Me Tell You, kben al een een tydje aant zoeken naar deze , maar kan em nergens vinde ,ook niet op audiogalaxy |

Dat wachtwoord is toch niet zomaar door iemand verspreid, of wel?
dacht dat een select gedeelte van de TA in de lockers kon? of heb ik dat ook verkeert?
| Originally posted by New Wave Dat wachtwoord is toch niet zomaar door iemand verspreid, of wel? dacht dat een select gedeelte van de TA in de lockers kon? of heb ik dat ook verkeert? |
goed idee!
als we nu ff een lijst maken wie een locker hebben en welke nummers erin staan, ik zou dit wel willen maken, dan kan je dus mooi zien wie de newe nummers heeft!
goed idee? of geen?
Ja ik heb al een tijdje een Myplay account lopen dus ik ga geen nieuwe account opstarten met @TA.
ik heb er nu 48 liedjes op staan Trance & Techno.Dus je begrijpt wel waarom ik geen nieuwe maak.
de details zijn
e-mail:[email protected]
pass:bellie
O JA VERGEET NIET UT TE LOGGEN NADAT JE KLAAR BENT WANT ANDERS IS DEZE ACCOUNT VERLOPEN EN IS DAT OOK GELIJK HET EINDE VAN HET UPPEN VAN LIEDJES,WANT IK GA ECHT NIET OVERNIEUW BEGINNEN MET EEN NIEUWE ACCOUNT!!!!........
Have phun downloading..
GREETZ!!
| Originally posted by Glaniskanis Ik had dit dus al eerder gepost in de Ralphie B - Massive thread maar ja, niet iedereen leest blijkbaar alle threads even goed ![]() Lazy_Jones-Let_Me_Tell_You-Vinyl-2001-TGX Is sinds een paar dagen gerelled, een zootje TA's hebben hem al van me gekregen. Als je hem wil hebben moet je me ff PM'en of misschien ken je een andere TA die hem inmiddels al van me heeft gekregen. Ik ben het trouwens niet eens dat deze manier van werken op myplay goed kan zijn aangezien er nog steeds evenveel mensen inloggen op je account als ze een nummer willen hebben en dat maakt dus ook dat de account net zo snel weer gesloten wordt. Als iemand me van het tegendeel kan overtuigen zal ik het proberen en zal ik dus ook een aantal nummers uppen naar een account, maar nogmaals ik geloof niet dat dit beter werkt. Greetz, Glaniskanis |
oh en bellie tnx voor dat lockertje man, er stonden net een paar nummers in die ik wou gaan requesten.
ik heb er ook een aangemaakt;
[email protected]
er staat nu in;
Dreaming(Tiesto Mix)- BT
Firewire(dj scot project rmx)- Cosmic Gate
Innocente(Lost Witness Remix)- Delerium
Please Save Me(Instrumental)- Sunscreem Vs Push
Sacrilege(Limited Edition)- Pants & Corset
See Me Here(Full Vocal Promo)- Orion
Shandar- DJ Tiesto
Strong In Love- Chicane
Ik ga van de week een hoop uppen.
Zal vooral wat harde trance zijn en een hoop hardhouse.
De hardhouse is iig zoiets als da wicked DJ Tom Harding draait, maar voor de eventueel geinterreseerde kan ik ook een hoop enorm gave herrie van de mannen van LAB 4 uppen !!!!
Maar ik heb al een keer gemerkt dat LAB 4 hier niet zo in smaak valt
maar ik vindt het enorm gaaf.
En ik zal ook wat van Yoji Biomehanika uppen.
| Originally posted by raoel maar voor de eventueel geinterreseerde kan ik ook een hoop enorm gave herrie van de mannen van LAB 4 uppen !!!! Maar ik heb al een keer gemerkt dat LAB 4 hier niet zo in smaak valt maar ik vindt het enorm gaaf.En ik zal ook wat van Yoji Biomehanika uppen. |
)