TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Such is life; videoclip
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by Boss on Jun-22-2001 18:56:

Jester Such is life; videoclip

Eej mensuh, heb net op tmf de clip van such is life gezien, maar wat is dat voor bullshit?? is 't een of andere vage ideele reclame tegen de doodstraf ofzo?? waarom doet rank1 dit?

de videoclipmix van such life vind ik trouwens enoRm slecht.. de hele tijd die schijtvocals erdoorheen.. ff zijn die vocals wel leuk, maar niet 2of 3 min lang..

Posted by Opti on Jun-22-2001 19:06:

ja, ik heb alleen de mlaatste minuut er toevallig van gezien, wat een kutclip zeg, en dan nog die bullshit over de doodstraf, wordt die slip gesponserd door Amnesty International ofzo??
En ik blijf erbij dat (voor de 4.000.000 e keer) dat ik "Many Miles Too Soon" beter vindt, dus z�nder vocalen

Posted by Dj Lex on Jun-22-2001 19:06:

Re: Such is life; videoclip

quote:
Originally posted by Boss
Eej mensuh, heb net op tmf de clip van such is life gezien, maar wat is dat voor bullshit?? is 't een of andere vage ideele reclame tegen de doodstraf ofzo?? waarom doet rank1 dit?

de videoclipmix van such life vind ik trouwens enoRm slecht.. de hele tijd die schijtvocals erdoorheen.. ff zijn die vocals wel leuk, maar niet 2of 3 min lang..

ja ach het zat er natuurlijk aan te komen. dat nummer is rijp voor de commerciele business en dan als tune voor zo'n groot feest. Jammer

Posted by Boss on Jun-22-2001 19:10:

Jester Re: Re: Such is life; videoclip

quote:
Originally posted by Dj Lex

ja ach het zat er natuurlijk aan te komen. dat nummer is rijp voor de commerciele business en dan als tune voor zo'n groot feest. Jammer

Hmm, denk je dat de grote massa 't dan 'n lekker nummer vindt? Ik bedoel, zelf vond ik superstring (voordat 't op de radio gedraaid werd dan) nog wel een lekker nummer... maar such is life totaal niet... ik denk niet dat such is life zo'n groot suc6 wordt als superstring

Posted by Dj Lex on Jun-22-2001 19:15:

Re: Re: Re: Such is life; videoclip

quote:
Originally posted by Boss

Hmm, denk je dat de grote massa 't dan 'n lekker nummer vindt? Ik bedoel, zelf vond ik superstring (voordat 't op de radio gedraaid werd dan) nog wel een lekker nummer... maar such is life totaal niet... ik denk niet dat such is life zo'n groot suc6 wordt als superstring

plaatsje 15 ofzo als hoogste denk ik. Vond hem wel aardig. beetje meer van hetz11de dat wel, maar niet slecht

Posted by Opti on Jun-22-2001 19:22:

quote:
Originally posted by Opti
wordt die slip gesponserd door Amnesty International ofzo??

ehm...ahem....ik bedoelde natuurlijk clip

Posted by Boss on Jun-22-2001 19:25:

Jester

hehe, zou anders wel 'n beetje vaag zijn.....

Posted by moogwai on Jun-22-2001 19:39:

Hmm. clippie nog niet gezien.. kijk amper naar TMF en de Box. Maar 2/3 minuten vocalen in de videoclip.. dat is wel minder

Posted by Akira on Jun-22-2001 20:06:

ja inderdaad die clip is echt enorm kut zeg...

en ik vind many miles too soon ook inderdaad beter.

Posted by Blik on Jun-22-2001 21:20:

nog niet gezien, ik zag bij de Box hem onderaan ff langsglippen, maja, vond het liedje zoiezo al niet echt vet ofzo

Posted by arno on Jun-22-2001 21:25:

ik heb hem ook nog niet gezien, maar tot mijn grote verbzing zag ik gisteren wel opeens een clip van innocence voorbijkomen, ik vind dat altijd zo zonde als bij een bruut nummer een clip wordt gemaakt. Net als bij een boek dat verfilmd word, bij een boek bedenk je ook zelf het verhaal in je hoofd en als je dan de film ziet dan kun je dat niet meer doen. Zo is dat ook met videoclips, bij een bepaald nummer denk je aan bepaalde dingen in bepaalde kleuren, en als je dan in de clip hele andere dingen ziet kun je daarnaa alleen nog maar aan de clip denken en verliest het nummer een deel van wat het zo speciaal maakt. (een beetje wazig uitgelegd, maar wel te begrijpen toch?)

Posted by Boss on Jun-22-2001 21:32:

Jester

jaja....
nee, 's wel goed te begrijpen, vin'k zelf eigenlijk ook wel..

Posted by Blik on Jun-22-2001 21:39:

quote:
Originally posted by arno
ik heb hem ook nog niet gezien, maar tot mijn grote verbzing zag ik gisteren wel opeens een clip van innocence voorbijkomen, ik vind dat altijd zo zonde als bij een bruut nummer een clip wordt gemaakt. Net als bij een boek dat verfilmd word, bij een boek bedenk je ook zelf het verhaal in je hoofd en als je dan de film ziet dan kun je dat niet meer doen. Zo is dat ook met videoclips, bij een bepaald nummer denk je aan bepaalde dingen in bepaalde kleuren, en als je dan in de clip hele andere dingen ziet kun je daarnaa alleen nog maar aan de clip denken en verliest het nummer een deel van wat het zo speciaal maakt. (een beetje wazig uitgelegd, maar wel te begrijpen toch?)

Innocente is ook een slechte clip, kunnen jullie mij ��n goeie trance-clip geven???

behalve Scoop - Drop it dan, dies wel goed

Posted by Dj Lex on Jun-22-2001 22:19:

quote:
Originally posted by Blik

Innocente is ook een slechte clip, kunnen jullie mij ��n goeie trance-clip geven???

Darude - Sandstorm. Hehe daar zat een verhaal in he.

Posted by MetzZ_!! on Jun-22-2001 23:11:

quote:

Ik vind Superstring van Cygnus X, met al die beelden van Sensation, ook wel een goeie clip

Posted by Blik on Jun-23-2001 11:30:

ja die jullie noemen zijn idd nog wel goed, maar ze zijn zeer schaars

Posted by rellivisit on Jun-23-2001 12:19:

quote:
ja die jullie noemen zijn idd nog wel goed, maar ze zijn zeer schaars

De kabouterdans is ook goed.........

Posted by Blik on Jun-23-2001 12:24:

quote:
Originally posted by rellivisit

De kabouterdans is ook goed.........

verkeerde forum

kabouterplop forum:

www.kabouterplop.nl

Posted by rellivisit on Jun-23-2001 12:36:

quote:

verkeerde forum

kabouterplop forum:

www.kabouterplop.nl

Haha. Jij kent ook alle forums he........

Posted by Dj Lex on Jun-23-2001 12:38:

quote:

verkeerde forum

kabouterplop forum:

www.kabouterplop.nl

Hehe en dan zeggen ze dat ik forumverslaafd ben

Posted by Blik on Jun-23-2001 12:39:

ach mensen, ik heb gewoon een url getypt, geen flauw idee of die bestaat

LOL

Posted by -=WVG=- on Jun-23-2001 12:41:

Over forums gesproken...
Er is ook weer een nieuw forum van onze LLR Blik...

(voor de liefhebbers: http://www.sjl.nl/llr )

Posted by Blik on Jun-23-2001 12:49:

quote:
Originally posted by -=WVG=-
Over forums gesproken...
Er is ook weer een nieuw forum van onze LLR Blik...

(voor de liefhebbers: http://www.sjl.nl/llr )

had ik al gezien, maar ik ga me dus niet inschrijven........LOL kut LLR

Posted by -=WVG=- on Jun-23-2001 12:56:

quote:

had ik al gezien, maar ik ga me dus niet inschrijven........LOL kut LLR

Nee, ik ook niet hoor...
Ik zag het toen ik ging kijke of lsd-foto's erop stonden....niet dus...

Posted by moogwai on Jun-23-2001 17:17:

quote:

Als die clips bestaan dan, zou ik er wel een weten

Pages (3): [1] 2 3 »