TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הפתעה:)
הפתעה:)
טוב בטח כבר נמעס לך מהקמבאקים שלי, אבל אני לא אשמה,
בטח רובכם כבר שחכתם אותי פה
אז שלום קוראים לי אלונה
המחשב שלי היה מושבת במשך חודש, כל דבר אפשרי נדפק בו,
חשבתי שאני כבר אתאבד לפני שאבא יתקן אותו..
אז קיצר , אני מאושרת לחזור לפה, לא חשבתי שאני אתגעגע למקום הזה
הכול כך
באסה לי, יש לי עוד שבועים צבא
ב24 אני כבר מתגייסת
אאאאאאאאאאאאאאאאאאא
ואני ממש לא רוצה
מפחיד אותי כל הקטע של הצבא הזה..
נ.ב
אני לא מאמינה אבל אחרי שהתחלתי לעבוד באופן קבוע,
התחלתי להבין עד כמה שאני מתגעגעת לבית ספר...
בעבודה אין הברזות ושטויות..

אלונהההה
GOOD TO HAVE U BACK
אהההה
את מתגייסת עוד שבועיים ואת עדיין עובדת?!
עזבי את העבודה עכשיו!!!
אל תהיי לחוצה בקשר לגיוס..
זה יהיה חייב לבוא מתישהו אז עדיף מוקדם..
| quote: |
| Originally posted by Sm0keMachine אהההה את מתגייסת עוד שבועיים ואת עדיין עובדת?! עזבי את העבודה עכשיו!!! אל תהיי לחוצה בקשר לגיוס.. זה יהיה חייב לבוא מתישהו אז עדיף מוקדם.. |

זרמי עם זה בקלות
אני היתגייסתי כבר 3פעמים וקיבלתי 21 מכולם
צופים נוער העובד..........

חחח יש לי עוד 4שנים להיות אזרח מובטל ומסכן שמחלק עיתונים :}
ברוך שובך אלונה
חודש בלי מחשב זה באמת הרבה זמן.. איך עשית את זה??
ולדעתי באמת כדאי לא לעבוד.. לדעתי תנצלי את החופשה עד שיבוא הצבא
אבל.. אם את צריכה את הכסף......
אנחנו איתך צעירה
ברוך שובך לפורום
למה להתפטר?
מי ישמע איזה צבא יהיה לך לעשות? ... תגידי להם שאת תמשיכי לעבוד עוד כמה חודשים אחרי כל הקורסים והחרא הזה...
אם את עד כדי כך צריכה תכסף.
הופתענו
ברוכה השבה אלונה
ואלקםםםם באקקקק
איזה טרד מרגש ממש בא לי לבכות
אשכרה זה קורה לכולם
מסיימים ב"ס ואז אחרי כמה זמן מתגעגעים לראות את כולם והכל
למרות שבזמן שאתה בב"ס אתה רק מחכה לסיים אותו
בקשר לצבא אני פתחתי טרד "אנטי צבא" שמפרט את כל מה שגרוע בצבא
נ.ב - במה את עובדת?
welcome back
will edit later with lots and lots of kisses..
שכחנו? איך אפשר לשכוח
סתםםםםם באמת היית חסרה פה, התגעגעתי לכל הטראדים המוזרים שרשמת פה...בכל מיקרה טוב שחזרת
ישלך הרבה להתעדכן במוזיקה, אז בהצלחה אם זה

בייבי@#$!^%^$!#$#%$^@%$#!#$!#$%$%^
סוף סוף רואים אותך פה......... 
ואל תדאגי בקשר לכסף...
עבדתי פול בשבועיים האחרונים...
יש לי מספיק כסף גם בשבילך 
רק תבואי כבר לבקר... 
Re: הפתעה:)
| quote: |
| Originally posted by Tarantula באסה לי, יש לי עוד שבועים צבא ב24 אני כבר מתגייסת אאאאאאאאאאאאאאאאאאא |
Re: Re: הפתעה:)
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts וב25 ראג'ה ראם ואינפקטד משרום בהופעות חיות בחוף ניצנים |
אאאאאאאאאאאאא@#$@#
אז בכל זאת זוכרים אותי פה כמה אנשים
כיףףף לדעת
| quote: |
| Originally posted by Rising ברוך שובך לפורום למה להתפטר? מי ישמע איזה צבא יהיה לך לעשות? ... תגידי להם שאת תמשיכי לעבוד עוד כמה חודשים אחרי כל הקורסים והחרא הזה... אם את עד כדי כך צריכה תכסף. |

תמיד אפשר למצוא משהו אחר| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter ב 25 יש שם את אסטריד... האינפקטד וראג'ה זה ב 18 באוגוסט |
| quote: |
| Originally posted by Tarantula אני ב18 בחו"ל, אז ככה שאני מפסיקה את זה:\ וזה קצת הרבה צובט לי בלב, אבל לא נורא אני בטוחה שיעבור לי |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.