TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הפתעה:)


Posted by Tarantula on Aug-06-2003 17:05:

Hello! הפתעה:)

טוב בטח כבר נמעס לך מהקמבאקים שלי, אבל אני לא אשמה,
בטח רובכם כבר שחכתם אותי פה
אז שלום קוראים לי אלונה

המחשב שלי היה מושבת במשך חודש, כל דבר אפשרי נדפק בו,
חשבתי שאני כבר אתאבד לפני שאבא יתקן אותו..

אז קיצר , אני מאושרת לחזור לפה, לא חשבתי שאני אתגעגע למקום הזה
הכול כך

באסה לי, יש לי עוד שבועים צבא
ב24 אני כבר מתגייסת
אאאאאאאאאאאאאאאאאאא
ואני ממש לא רוצה

מפחיד אותי כל הקטע של הצבא הזה..


נ.ב
אני לא מאמינה אבל אחרי שהתחלתי לעבוד באופן קבוע,
התחלתי להבין עד כמה שאני מתגעגעת לבית ספר...
בעבודה אין הברזות ושטויות..


Posted by DjChook on Aug-06-2003 17:07:

אלונהההה
GOOD TO HAVE U BACK


Posted by Sm0keMachine on Aug-06-2003 17:59:

אהההה
את מתגייסת עוד שבועיים ואת עדיין עובדת?!
עזבי את העבודה עכשיו!!!

אל תהיי לחוצה בקשר לגיוס..
זה יהיה חייב לבוא מתישהו אז עדיף מוקדם..


Posted by Tarantula on Aug-06-2003 18:17:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אהההה
את מתגייסת עוד שבועיים ואת עדיין עובדת?!
עזבי את העבודה עכשיו!!!

אל תהיי לחוצה בקשר לגיוס..
זה יהיה חייב לבוא מתישהו אז עדיף מוקדם..


לא עוזבת@#$@#
צריך כסף, עוד שבוע נתפטר,
ואז אני אגיד כלללללל מה שאני חושבת על המנהלת שלי
חה חה חה חה




...
אתם יודעים מה מעצבן, שאני רואה שהרבה מסתכלים בטרד הזה, אבל לא מגיבים@#%
פפאאקק, סנובים#$@#
תגיבו


Posted by -CosmicFire- on Aug-06-2003 18:52:

זרמי עם זה בקלות
אני היתגייסתי כבר 3פעמים וקיבלתי 21 מכולם
צופים נוער העובד..........

חחח יש לי עוד 4שנים להיות אזרח מובטל ומסכן שמחלק עיתונים :}


Posted by AnthemFreak on Aug-06-2003 19:34:

ברוך שובך אלונה
חודש בלי מחשב זה באמת הרבה זמן.. איך עשית את זה??
ולדעתי באמת כדאי לא לעבוד.. לדעתי תנצלי את החופשה עד שיבוא הצבא
אבל.. אם את צריכה את הכסף......


Posted by Ariels on Aug-06-2003 19:40:

אנחנו איתך צעירה


Posted by Rising on Aug-06-2003 19:44:

ברוך שובך לפורום

למה להתפטר?
מי ישמע איזה צבא יהיה לך לעשות? ... תגידי להם שאת תמשיכי לעבוד עוד כמה חודשים אחרי כל הקורסים והחרא הזה...
אם את עד כדי כך צריכה תכסף.


Posted by Elior on Aug-06-2003 19:52:

הופתענו

ברוכה השבה אלונה


Posted by skelz on Aug-06-2003 20:17:

ואלקםםםם באקקקק


Posted by Eitan E on Aug-06-2003 20:32:

איזה טרד מרגש ממש בא לי לבכות

אשכרה זה קורה לכולם
מסיימים ב"ס ואז אחרי כמה זמן מתגעגעים לראות את כולם והכל
למרות שבזמן שאתה בב"ס אתה רק מחכה לסיים אותו

בקשר לצבא אני פתחתי טרד "אנטי צבא" שמפרט את כל מה שגרוע בצבא

נ.ב - במה את עובדת?


Posted by MASTERsplinter on Aug-07-2003 02:04:

welcome back

will edit later with lots and lots of kisses..


Posted by GLoBaL-MUZiK on Aug-07-2003 03:01:

Satan (eek!)

שכחנו? איך אפשר לשכוח
סתםםםםם באמת היית חסרה פה, התגעגעתי לכל הטראדים המוזרים שרשמת פה...בכל מיקרה טוב שחזרת

ישלך הרבה להתעדכן במוזיקה, אז בהצלחה אם זה


Posted by Hell_Copter on Aug-07-2003 03:43:

בייבי@#$!^%^$!#$#%$^@%$#!#$!#$%$%^
סוף סוף רואים אותך פה.........

ואל תדאגי בקשר לכסף...
עבדתי פול בשבועיים האחרונים...
יש לי מספיק כסף גם בשבילך
רק תבואי כבר לבקר...


Posted by on Aug-07-2003 04:01:

Re: הפתעה:)

quote:
Originally posted by Tarantula


באסה לי, יש לי עוד שבועים צבא
ב24 אני כבר מתגייסת
אאאאאאאאאאאאאאאאאאא




וב25 ראג'ה ראם ואינפקטד משרום בהופעות חיות בחוף ניצנים


Posted by Hell_Copter on Aug-07-2003 04:07:

Re: Re: הפתעה:)

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
וב25 ראג'ה ראם ואינפקטד משרום בהופעות חיות בחוף ניצנים


ב 25 יש שם את אסטריד...
האינפקטד וראג'ה זה ב 18 באוגוסט


Posted by Tarantula on Aug-08-2003 09:22:

אאאאאאאאאאאאא@#$@#
אז בכל זאת זוכרים אותי פה כמה אנשים
כיףףף לדעת



quote:
Originally posted by Rising
ברוך שובך לפורום

למה להתפטר?
מי ישמע איזה צבא יהיה לך לעשות? ... תגידי להם שאת תמשיכי לעבוד עוד כמה חודשים אחרי כל הקורסים והחרא הזה...
אם את עד כדי כך צריכה תכסף.


למה להתפטר? קודם כל כי לא אמרתי להם בכלל שאני מתגייסת עוד מעט,
ודבר שני מה נראה לך הם יחכו לי כל הטירונות והקורסים שלי בשביל שאני אחזור?!
זה לא שאני עובדת עדדד כדי כך טובה נראה לי
שטויות סך הכל חנות בגדים תמיד אפשר למצוא משהו אחר


quote:
Originally posted by Hell_Copter
ב 25 יש שם את אסטריד...
האינפקטד וראג'ה זה ב 18 באוגוסט

אני ב18 בחו"ל,
אז ככה שאני מפסיקה את זה:\
וזה קצת הרבה צובט לי בלב, אבל לא נורא אני בטוחה שיעבור לי


Posted by Hell_Copter on Aug-08-2003 10:28:

quote:
Originally posted by Tarantula
אני ב18 בחו"ל,
אז ככה שאני מפסיקה את זה:\
וזה קצת הרבה צובט לי בלב, אבל לא נורא אני בטוחה שיעבור לי


תעשי חיים בחו"ל...
באתי להרשם למסיבה אתמול...
אבל נגמרו הכרטיסים...
למזלי לאסטריד עדיין נשארו



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.