TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- High Quality XL 18/10 Ahoy Rotterdam
Pages (4): [1] 2 3 4 »

Posted by Opti on Aug-06-2003 17:16:

Cool High Quality XL 18/10 Ahoy Rotterdam

OP DV stonden al verschillende aankondigingen over dit feest (gelezen, heb zelf nix gezien), op ticketservice kon je wel alvast kaartje kopen, dus het zal wel doorgaan

Kosten �35
Line up: geen idee

Wie (denken te) gaan?

Posted by arj1o1 on Aug-06-2003 17:41:

ik gan ergens naartoe zonder lineup dadelijk staat dj jean er alhoewel ik dat niet verwacht met high quality

Posted by arj1o1 on Aug-06-2003 17:44:

ik kwam met de zoektocht naar dit op google dit tegen en dat lijkt me toch ook wel wat voor 12 euro:
do 25 sep 2003 013/ The Choice TILBURG JUNKIE XL & GUESTS

Posted by Opti on Aug-06-2003 17:51:

duh, het feest is pas midden oktober. En als je weet wat HQ is, weet je ook dat wat voor muziek je kan krijgen en ook welke dj's (Tom Harding, JP, wat Engelse lui -Farley, BK ofzow).

Posted by Creamfields23 on Aug-06-2003 18:21:

quote:
Originally posted by arj1o1
ik kwam met de zoektocht naar dit op google dit tegen en dat lijkt me toch ook wel wat voor 12 euro:

En maar twee minuten lopen! VET

Posted by moogwai on Aug-06-2003 18:30:

quote:
Originally posted by arj1o1

Nice.. dan woon ik als alles naar wens verloopt ook in Tilburg

Posted by Three 'O Three on Aug-06-2003 18:31:

Misschien wel, ligt er een beetje aan wat er tegen die tijd nog meer te doen is. Tis wel om de hoek, dus das makkelijk....

Posted by Dj Lex on Aug-06-2003 20:55:

Tsja vind de sfeer meestal ver te zoeken op dit soort feesten, maar de muziek vind ik best goed. Heb nog even om over na te denken

Posted by basvh on Aug-06-2003 21:35:

Ik dacht dat oktober qua feesten niet zo druk zo worden, had ik het ff mis!!

18 okt: HQ xxl
25 okt: Hardhouse acedamy
31 okt: Hq 100th edition (als dit nog doorgaat)

Persoonlijk denk ik dat de line up het volgende wordt

JP
Tom
Lab 4
Onze japanse vriend misschien ook wel
Dat nog wat engelse zooi: Sterling moss, Andy farley, Dave randall, misschien wat tidy gasten maar eerder wat frantic djs

ach ja ik zie het wel.

Posted by Opti on Aug-06-2003 21:50:

heb tijdje geleden vernomen dat Farley een 3 uur set gaat doen "eind dit jaar". Ik neem aan dat het �f voor HQ XL is �f 100th HQ

Posted by Remy D on Aug-07-2003 17:37:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Tsja vind de sfeer meestal ver te zoeken op dit soort feesten, maar de muziek vind ik best goed. Heb nog even om over na te denken

Ik weet niet hoe jij aan deze wijsheid komt maar de sfeer op HQ in de Melkweg is 1 van de beste sferen die je kunt krijgen.

Posted by basvh on Aug-07-2003 20:21:

quote:
Originally posted by Remy D
Ik weet niet hoe jij aan deze wijsheid komt maar de sfeer op HQ in de Melkweg is 1 van de beste sferen die je kunt krijgen.

Hey rukker,

eindelijk komt er eens een keer wat zinnigs uit jouw mond (er komen volgens mij meer dingen in je mond dan uit je mond als ik je vrienden mag geloven, die dit mij allemaal tijdens de bus reis richting gkgg toe vertrouwden)

en uuh oh ja

Posted by Opti on Aug-07-2003 21:58:

Posted by TranceFool on Aug-08-2003 07:24:

Flutlicht b2b met S.H.O.K.K.

Posted by Dj Lex on Aug-08-2003 09:18:

De line-up is wel leuk

Posted by basvh on Aug-08-2003 13:10:

quote:
Originally posted by Dj Lex
De line-up is wel leuk

WEL LEUK???????

Tis gewoon een geile line up (komt vooral door charlotte), b2b is ook gewoon vet.

hier ga ik bij zijn

Posted by Remy D on Aug-08-2003 15:20:

quote:
Originally posted by basvh
Hey rukker,

eindelijk komt er eens een keer wat zinnigs uit jouw mond (er komen volgens mij meer dingen in je mond dan uit je mond als ik je vrienden mag geloven, die dit mij allemaal tijdens de bus reis richting gkgg toe vertrouwden)

Ja en zelf vond je het ook wel geil toen die neger zijn snikkel tegen je lippen drukte toen je sliep. Iedereen kon genieten van die tent die je gekweekt had. Goor joch!!!

Line-up is MEGA en ik ben ook zeker van de partij!!!

Posted by snitz on Aug-14-2003 20:58:

quote:
Originally posted by Remy D
Line-up is MEGA en ik ben ook zeker van de partij!!!

Me 2 denk ik, en ook van mij had je nog wa te goed remy

Posted by Menno on Oct-10-2003 11:31:

Wie gaan er nou allemaal?
Mijn kaartje ligt al een tijdje thuis, heb erg veel zin SHOKK

Posted by Dj Lex on Oct-10-2003 11:43:

Iki wacht tot het laatste moment, even kijken of er nog wat te winnen valt en anders ga ik hem woensdag halen denk ik

Posted by Three 'O Three on Oct-10-2003 13:00:

Ga je nou alweer feesten Lex? Ik begin me een beetje zorgen om je te maken, doe je wel een beetje rustig aan?

Posted by basvh on Oct-10-2003 13:03:

snitz en ik gaan,

en ja shokk wordt leuk en Charlotte wordt lekker. Maar ben benieuwdst naar Tom en JP b2b.

Posted by Dj Lex on Oct-10-2003 13:15:

quote:
Originally posted by Three 'O Three
Ga je nou alweer feesten Lex? Ik begin me een beetje zorgen om je te maken, doe je wel een beetje rustig aan?

je moet wat he
Gaan we dit weekend nog wat doen?

Posted by Menno on Oct-12-2003 15:34:

Heeft er iemand misschien al een Time-table, ik wil het niet laten gebeuren dat ik dadelijk om 11 uur aan kom er dat ik Shokk al voor de helft heb gemist.

Posted by basvh on Oct-12-2003 16:08:

danny d moet als eerste, rest van time table weet ik nog niet zal in de loop van de week wel komen als danny d terug uit engeland is.

Pages (4): [1] 2 3 4 »