TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ניצנים
ניצנים
מישהו פה בא לאחד מהמסיבות בכפר המוזיקה של קוקה קולה ?
אני ויובל הולכים ל
don diablo ב 11
ול
astrid ב 25
קיצר מי שרוצה לבוא צריך לאסוף 15 פקקים ולהכניס את הקודים שלהם באתר
www.mymusic.co.il
חבר שלי הלך למסיבה של ג'י אמ אס אמר לי מסיבה ענקייייתתת
מקום בןן זונההה.. נרגילות, פוכים, ספות, שולחני סנוקר, הוקי שולחן .. אוכל מה שאתם לא רוצים, בירות שתיה הכללללל
10,000 מוסלמים נותנים בראש !!
ליזרים בלאגנים קיצר חובה לבוא הולך להיות ענק..
אז יאאלה תתחילו לאסוף פקקים ! 
אחי עם כל הכבוד לך...
יש כבר ט'רד על זה...
אז אני יסגור את שלך ואתה תדבר בט'רד השני...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.