TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ניצנים


Posted by coby on Aug-07-2003 00:29:

HappyHappy ניצנים

מישהו פה בא לאחד מהמסיבות בכפר המוזיקה של קוקה קולה ?

אני ויובל הולכים ל
don diablo ב 11

ול
astrid ב 25

קיצר מי שרוצה לבוא צריך לאסוף 15 פקקים ולהכניס את הקודים שלהם באתר
www.mymusic.co.il

חבר שלי הלך למסיבה של ג'י אמ אס אמר לי מסיבה ענקייייתתת

מקום בןן זונההה.. נרגילות, פוכים, ספות, שולחני סנוקר, הוקי שולחן .. אוכל מה שאתם לא רוצים, בירות שתיה הכללללל

10,000 מוסלמים נותנים בראש !!

ליזרים בלאגנים קיצר חובה לבוא הולך להיות ענק..
אז יאאלה תתחילו לאסוף פקקים !


Posted by Hell_Copter on Aug-07-2003 03:39:

אחי עם כל הכבוד לך...
יש כבר ט'רד על זה...
אז אני יסגור את שלך ואתה תדבר בט'רד השני...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.