TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Asot 107
Asot 107
"�"#�"�"#�##�%&/&(/&)/()#�!"# Vilken helt otroligt bra l�t p� denna asot... ungef�r min 100 och fram�t... tittat p� playlisten och n�n av dessa ska detta vara...
05 Haak - Frenzy
06 Signum - Push Through
07 Digital Delinquents - To Do Anything (Veracocha - Carte Blanche Bootleg)
08 Ace's Delight - Mental Theme (Ultra Trance Mix)
09 Malixx feat John Watts - End (Marco Zaffarano Remix)
Ahh h�rde precis att det var 09'an... wooooww... detta �r verkligen trance f�r mig... underbart piano som bara byggs och byggs och byggs upp tills det skakar loss, vilken kick =)
EDIT: n� faen,.. jag blev visst lite lurad... det var inte alls 09'an... n�gon annan som kan komma p� vilken av l�tarna det �r? min 100 och fram�t allts�...
Testa d� denna uplifting trance l�ten d�
Altitude - Tears In The Rain (Original Mix)
Sk�n piano, innan det byggs upp och upp utav mindblowing trance

sipo l�ten du t�nker p� �r Ace's delight - Mental theme (Ultra trance remix)
h�ller fullst�ndigt med...s� j�vla otroligt sjukt sansl�st obeskrivligt bra � v�lgjort l�t....breaket p� lite �ver 2 min e helt sansl�st! 
Var bara tvungen att adda lite om l�ten idag ocks�..
Ojoj idag var den n�stan b�ttre... h�rlig l�t att starta dagen med... finns det n�got b�ttre s�tt att b�rja en ny dag med en h�rlig trancel�t =)
Jag laddade hem ASOT 107 fr�n Vizays server (tack) men jag tycker den m�nga g�nger i settet svajjar + att den strulade n�nstans i settet, allts� att winampen hade sv�rt att lira den... har inte h�nt mig f�rut...
107:an vart helt cepe n�r jag rippade f�r den streamen jag satt p� (ets-global) satt i sin tur p� en stream fr�n n�n snubbe som va bortrest.....givetvis b�rjade det totalcepa sig hos han som va bortrest s� mitt i b�rjar det hacka utav helvette, han lyckades hitta en annan stream � s�nda ifr�n iaf s� de slutar efter n�gra minuter
lessen att de blev s� men de va inget jag kunde fixa sj�lv :/
| quote: |
| Originally posted by Vizay 107:an vart helt cepe n�r jag rippade f�r den streamen jag satt p� (ets-global) satt i sin tur p� en stream fr�n n�n snubbe som va bortrest.....givetvis b�rjade det totalcepa sig hos han som va bortrest s� mitt i b�rjar det hacka utav helvette, han lyckades hitta en annan stream � s�nda ifr�n iaf s� de slutar efter n�gra minuter lessen att de blev s� men de va inget jag kunde fixa sj�lv :/ |
ha ha... Sk�nt att du delar med dig iaf
tack tack stefan...in return s� skaru f� 10 smek med min tigerklo n�sta g�ng vi tr�ffas.....AJ KNOW YOU LAJK IT!!

men jag g�r iaf s� gott jag kan...inte s� mycke � g�ra n�r n�tt fuckar sig som man inte har kontroll �ver, bara � k�ra vidare 
Kan ladda upp en bra rip p� 107 om ni vill ha den dvs...
Bara att hojta till...
x-dream go on....upload the rip already! 
ska bara starta upp min ftp som va nere n�gra timmar pga. strul med n�tverkskorten p� datorn