TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Armin Van Buuren @ NRJ Extravadance 9 aug

Posted by Connector on Aug-08-2003 19:20:

Armin Van Buuren @ NRJ Extravadance 9 aug

Blir nog nice som fan. Jag kommer troligtvis rippa om jag kommer ih�g. Hoppas de s�nder det h�r och inte g�r som de brukar, n�mligen bara skriva att n�gon hotshot lirar... inget mer =)

btw, n�gon som spelade in technoboy & luca antolini n�r de lirade? Gl�mde bort de =(

Posted by ice_key on Aug-08-2003 20:28:

Blir nog som alla andra NRJ Extravadance, en f�rmixad radioshow utav g�stjockey'n

Posted by Connector on Aug-08-2003 20:37:

quote:
Originally posted by ice_key
Blir nog som alla andra NRJ Extravadance, en f�rmixad radioshow utav g�stjockey'n

S� brukar man g�ra p� radiostationer... Men det �r ju avb som mixar =)

Posted by ice_key on Aug-08-2003 20:40:

Sant, men det suger �nd�, s�ger att det �r live i studion o s�nt, kallas inte det falsk marknadsf�ring? Lyssnar hellre p� ASOT is�fall

Posted by RebeL9 on Aug-08-2003 22:51:

om ni g�r och tror att Armin skulle ta sig till lilla Sverige f�r att spela p� en Top40-radiostation kan ni gl�mma
Voight har redan sagt att det r�r sig om en inspelad s�ndning fr�n Armins set i Washington f�r ett tag sedan.

Posted by Vizay on Aug-09-2003 00:02:

givetvis kommer han inte till lilla sverige � allt s�nt f�r � mixa ett set men wtf...hans set fr�n washington e ju inte s� illa pinkat...av vad jag har h�rt s� vare ett j�kla bra set han lirade d�r

Posted by ice_key on Aug-09-2003 00:06:

Precis, b�ttre �n ingetting docj n�r jag s�g honom p� Gorgeous i k�penhamn s� spelade han en massa ID&T jinglar o skit, This.... Is A State Of Trance... With Armin van Buuren typ.... vetefan om setet var f�rmixat eller ej

Posted by Vizay on Aug-09-2003 00:21:

kan n�stan lova dig att det inte va f�rmixat...va ju iofs inte d�r sj�lv men jag tvivlar p� att armin skulle st� � lira f�rmixade set, l�ter inte s� troligt...

d�remot s� har han v�l f�tt order fr�n id&t � sl�nga in lite s�nt osv...

Posted by Connector on Aug-09-2003 09:11:

quote:
Originally posted by RebeL9
om ni g�r och tror att Armin skulle ta sig till lilla Sverige f�r att spela p� en Top40-radiostation kan ni gl�mma
Voight har redan sagt att det r�r sig om en inspelad s�ndning fr�n Armins set i Washington f�r ett tag sedan.

Det �r ingen som tror att armin kommer till NRJ f�r att lira. Bara att de ska s�nda ett armin-set p� NRJ ikv�ll. Och det �r faen s� mycket b�ttre �n att lyssna p� sebbe voghts musik =)

Posted by montana on Aug-09-2003 10:55:

jag mailade voght f�r tv� veckor sen, det �r en f�rinspelad liveset eftersom armin �r i usa just nu, men connector, bra att du rippar, min stereo �r l�ter f�rj�vligt p� v�nster h�gtalare och jag kan inte spela in till min minidisc,

Posted by St_Andrew on Aug-09-2003 21:54:

Men f�rst gl�mmer man bort det sen uppt�cker man att dom bara spelar i media player

Posted by RebeL9 on Aug-09-2003 22:23:

var i princip samma l�tar armin spelat under hela v�ren i det h�r settet.
varken nytt eller chockerande.
bra �nd� dock :-)

Posted by Connector on Aug-10-2003 01:12:

gaah, blir f�rbannad. H�r st�ller man in att inspelningen ska b�rja kl x men n�r man kommer hem nu s� var datorn avst�ngd! wtf. Ska be personerna i huset att ge fan i datorn.. grrr. SATAN!

Posted by montana on Aug-11-2003 08:05:

connector, det �r lungt, jag spela in till minidiscen, jag var hos min storasyrra och satt barnvakt (orkade inte g� ut och festa), och d�r lyckades jag spela in hela setet till md:n (r-mode: LP2). just nu har jag inte egen dator s� jag kan inte uppa det till n�tet, se bara till att n�n spelar in n�sta vecka, d� �r det del 2 av armin's set

Posted by Connector on Aug-11-2003 17:55:

jag kommer vara hemma n�sta helg. Kompisarna har indragen helgpermis fr�n lumpen av n�gon anledning =)