TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Everybody's Opening 13 September
Pages (3): [1] 2 3 »
Everybody's Opening 13 September
Leuk feestje 
Sander Kleinenberg & Stef Vrolijk gaan weer een feestje organiseren onder de naam everybody (www.everybodyworldwide.com) Ditmaal in Het paard in Den haag.
Dj's:
Steve Lawler
Layo & Bushwacka
Sander Kleinenberg
Stef
High-Hess
Datum zaterdag 13 september
Damage vv 18 euri
Nah leuk feestje voor een zeer geinig prijsje 

Inderdaad een heel leuk feestje, maar kan dan helaas niet... Ik ga denk ik wel naar Digweed in de Asta de week daarna, 20 September. 
In november als het goed is Sasha in Het Paard! 
Hmm ik moet maar wat retouren kaarten voor den haag gaan kopen

Trouwens het is de bedoeling dat sander en stef vaker everybodys gaan organiseren dan wat ze deden de afgelopen 2 jaar 

Lekker veel animo 
Maar goed ik denk dat ik maar geen topic ga maken als sander sasha in het paard heeft staan (ism deep dish
)
ik ben dan al vertrokken naar amerika... helaas
Ik word gek, ga denk naar Lutjebroek verhuizen, waar nooit top dj's draaien, het gaat me klauwen met geld kosten de komende maanden
Ben errug benieuwd naar het paard als club, dus grote kans dat ik hier wel ff heen ga.
Hier wil ik h������������������������n! Nou nog ff kijken hoe ik er ga komen 
Als Sasha en Deep Dish komen ben ik er wel bij, maar ik kom voorlopig ff centjes te kort om 2 weken achter elkaar naar Den Haag te komen 
W0000T Sander altijd leuk 
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Ik word gek, ga denk naar Lutjebroek verhuizen, waar nooit top dj's draaien, het gaat me klauwen met geld kosten de komende maanden Ben errug benieuwd naar het paard als club, dus grote kans dat ik hier wel ff heen ga. |
| Originally posted by magrec Ik heb gehoord van mensen die er al geweest zijn dat het echt een mega mooi complex is (liften, grote balkonnen enzo) |
| Originally posted by MaGiK54 Ik word gek, ga denk naar Lutjebroek verhuizen, waar nooit top dj's draaien, het gaat me klauwen met geld kosten de komende maanden Ben errug benieuwd naar het paard als club, dus grote kans dat ik hier wel ff heen ga. |
Veeeeeeeeeeeeeeeet
NOG meer te doen in Den Haag ik wordt echt gek!
Digweed in de Asta
Cox in de Asta
Sasha in het Paard
Dit vette feest in het Paard
Integrate in het paard
NIET NORMAAL!!!!! En dat op 10 minuten lopen/fietsen!
Geld heb ik er alleen niet voor, dan maar cameratoestemming vragen :S

Maareh... Digweed weet ik al niet meer zeker, heb dan een verjaardag (grrr..kut). De 13e heb ik al een ander gaaf feest, maar probeer erna wel even te komen, maar dat wordt dan pas laat, mits ik ga.
Als Sasha echt in het Paard komt, lig ik 3 maanden vantevoren voor de deur voor kaarten. Hoop alleen NIET dat ze zo dom zijn om Sasha en Cox op dezelfde avond te doen..in 2 verschillende tenten dus.
SnuggLe
mischien toch maar eens woonruimte gaan zoeken in de haag 
| Originally posted by Fkwebeman Ruilen??? ik daar, jij hier in Meeden.. (Oost-groningen, zoek maar eens op de kaart, ergens bij Veendam) |
| Originally posted by Snuggle Cox in de Asta |
| Originally posted by SnuggLe Veeeeeeeeeeeeeeeet Als Sasha echt in het Paard komt, lig ik 3 maanden vantevoren voor de deur voor kaarten. Hoop alleen NIET dat ze zo dom zijn om Sasha en Cox op dezelfde avond te doen..in 2 verschillende tenten dus. SnuggLe |
Dit lijkt me een superfeest! hier wil ik zekers heen.
Kaartje is binnen 
| Originally posted by magrec Kaartje is binnen |
Ticketbox.
Btw op www.id-t.com staat een stuk over het paard van troje (het maakt me wel benieuwd zeg
)
Everybody heeft al eerder drie succesvolle feesten georganiseerd in de Rotterdamse Off_Corso met optredens van o.a. Josh Wink en Darren Emerson. Nu heeft de organisatie een vaste plek gevonden in het Paardvan Troje te Den Haag. Het poppodium, de grote zaal biedt plaats aan 1100 bezoekers, is in vier jaar tijd geheel gerenoveerd en opent nu eindelijk haar deuren. Everybody�s Opening vindt plaats op 13 september met optredens van het duo Layo&Bushwacka! en Steve Lawler alle afkomstig uit Engeland. Ook Everybody-oprichter Stef Vrolijk en High-Hess nemen op deze premi�re plaats achter de draaitafels.
Layo&Bushwacka! organiseren iedere maand de clubavond �All night long� in de Engelse club The End. Onder deze naam brengen zij tevens hun debuut mix album uit die op 13 oktober in de winkels ligt. Ter gelegenheid van de release van dit album touren zij de wereld rond om hun sets te laten horen. Ook Steve Lawler is bezig met een promotie tour van zijn nieuwste cd �Lights Out 2� op het Global Underground label. Deze cd wordt ook in oktober uitgebracht, maar op 13 september geeft de dj alvast een voorproefje.
EVERYBODY�s Opening
Zaterdag 13 september 2003
Open: 23.00�05.00 uur
Entree: 18 euro vvk, 20 euro dvk
(bron partyscene.nl)
Geen SK helaas, maar nog steeds waard om een kijkje te gaan nemen in het Paard lijkt mij zo. Ga ff kijken of ik een paar gasten me kan krijgen en dan ga ik zekers even kijken hoe het Paard is geworden.
Klopt ja sander moet in londen draaien.
Ik geloof dat everybody gaat resideren in het paard. 8 november sasha hoorde ik van de boumaatjes 
| Originally posted by magrec Klopt ja sander moet in londen draaien. Ik geloof dat everybody gaat resideren in het paard. 8 november sasha hoorde ik van de boumaatjes |
Het Paard (eigenlijk DEN HAAG) wordt vaste stek zo lijkt het.... Deep Dish komt ook nog op Everybody als het goed is en de Asta zal ook nog wel met goeie line-ups blijven komen....
| Originally posted by Bouma-Bros Klopt. Het Paard (eigenlijk DEN HAAG) wordt vaste stek zo lijkt het.... Deep Dish komt ook nog op Everybody als het goed is en de Asta zal ook nog wel met goeie line-ups blijven komen.... |
Sasha in november, en Deep Dish wordt december. En dan hebben we Diggers al gehad en september, ziet er allemaal jofel uit. Krijg er nu al zin in.