TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Futurama
Pages (2): [1] 2 »
Futurama
Sista avsnittet har g�tt, nu �r serien nedlagd. Gillade iofs de f�rsta s�songerna b�st, de 2 senaste har inte varit lika bra... men tr�kigt �nd�, FOX l�gger alltid ner bra serier verkar det som...
B�sta serien n�nsin �r l�tt Family Guy, det lade de ner efter bara 3 s�songer 
(Jag har alla 72 avsnitt av Futurama som mpeg ifall n�n �r sugen.)
Nice
har alla ox�, ska vi bilda klubb?
Har alla Simpson ox�, ngra p� s�song 7 ox� 
| quote: |
| Originally posted by ice_key Har alla Simpson ox�, ngra p� s�song 7 ox� |

Ej komplett s�song att s�ga 
| Originally posted by ice_key Ej komplett s�song att s�ga |

Fel�t d�
Menar EJ KOMPLETT S�SONG
alla �r i SVCD 

l�ter dock som en fin samling, alla i svcd dessutom, mkt fint... f�r kanske bli n�sta grej att samla p� sig f�r min del, simpsons �r ju grymt 
Jajamensan, men tar upp lite f�r mycket diskplats just nu
Funderar att br�nna ut allr p� DVD-R skivor nu i veckan, kan vara bra att arkivera

Slut? Fan va synd.. 
Sj�lv har jag ocks� en hel del med avsnitt. F�rsta och andra s�songen i RM format, tredje i OGG format och femte i VCD/SVCD. F�rsta och andra �r jag inte helt s�ker p� om de �r hela, men tredje �r DVDrip och femte �r TVrip.
| Originally posted by Nicke F�rsta och andra s�songen i RM format, tredje i OGG format och femte i VCD/SVCD. F�rsta och andra �r jag inte helt s�ker p� om de �r hela, men tredje �r DVDrip och femte �r TVrip. |
f�r s�dana h�r "samlingar" f�redrar jag mpeg eller mpeg2 helt klart... rm (och �ven divx) g�r sig inte besv�r
| Originally posted by reveal f�r s�dana h�r "samlingar" f�redrar jag mpeg eller mpeg2 helt klart... rm (och �ven divx) g�r sig inte besv�r |
Tar hem bara SVCD, vill inte ha in ngt annat format, l�gga in en massa codecs o skit f�r att det ska funka..... usch nej tack

| Originally posted by NooN Verkligen inte RM! Hatar Realplayer... |
| Originally posted by NooN Verkligen inte RM! Hatar Realplayer... |
� vad jag kommer att sakna Futurama. Fantastiskt rolig serie. Har inte sett de sista tv� avsnitten i 5:e s�songen �n s� jag har iaf lite att se fram emot 
| Originally posted by ice_key Fan va jobbigt, m�ste in med en massa codec o skit f�r att det ska funka |
Realplayer gjorde om alla mina mp3or till mpga-format, fast jag hade beg�rt att den inte skulle g�ra det...
S�g just det sista avsnittet. Verkligen synd att det �r slut
Tyckte inte riktigt om hur det slutade, hade varit b�ttre om det hade h�nt i verkligheten i st�llet.. Annars ett bra avsnitt, humor, romantik och Zoidberg 
anv�nd Videolanspelaren..
den har alla codecs "inbyggda".. s� slipper man h�lla p� o juxxa
funkar skitbra... st�djer alla format jag hitills st�tt p�.. 
Jag samlar ox� sipmpsons...har inte varit s� duktig dock, vill dock bara ha 160+ MB versioner av avsnitten....men ice_key du kanske kan skicka ett par till mig?
Vilka saknar du i season 7?
jag har 1,2,3,5,9,11,12,18,21
JAg har br�nt ut och arkiverat mina jag 
Fututama �r s� kungligt
Kommer best�lla samtliga dvd'er n�r dom dyker upp p� marknaden..
Mkt tr�kigt serien �r nedlagd nu

herrej�vlar.... s�g att futurama finns som spel n�r jag va inne i stan ig�r.... kan ju inte vara bra p� n�got s�tt
Om jag fidck best�mma s� skulle Liftarens Guide till galaxen tecknas av snubbarna bakom Futurama...skulle vara helt klockrent... 
| Originally posted by mindshooter Om jag fidck best�mma s� skulle Liftarens Guide till galaxen tecknas av snubbarna bakom Futurama...skulle vara helt klockrent... |