TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Futurama
Pages (2): [1] 2 »

Posted by reveal on Aug-10-2003 18:16:

Smile Futurama

Sista avsnittet har g�tt, nu �r serien nedlagd. Gillade iofs de f�rsta s�songerna b�st, de 2 senaste har inte varit lika bra... men tr�kigt �nd�, FOX l�gger alltid ner bra serier verkar det som...

B�sta serien n�nsin �r l�tt Family Guy, det lade de ner efter bara 3 s�songer

(Jag har alla 72 avsnitt av Futurama som mpeg ifall n�n �r sugen.)

Posted by ice_key on Aug-10-2003 18:38:

Nice har alla ox�, ska vi bilda klubb?

Har alla Simpson ox�, ngra p� s�song 7 ox�

Posted by reveal on Aug-10-2003 19:02:

quote:
Originally posted by ice_key
Har alla Simpson ox�, ngra p� s�song 7 ox�

vadd� n�gra p� s�song 7?

Posted by ice_key on Aug-10-2003 19:13:

Ej komplett s�song att s�ga

Posted by reveal on Aug-10-2003 19:42:

quote:
Ej komplett s�song att s�ga

l�ser du igenom vad du skriver? "Ej komplett s�song att s�ga"

�r alla avsnitt i samma kvalitet/format? jag sj�lv gillar inte n�r det �r blandat

Posted by ice_key on Aug-10-2003 22:29:

Fel�t d� Menar EJ KOMPLETT S�SONG alla �r i SVCD

Posted by reveal on Aug-10-2003 22:37:

l�ter dock som en fin samling, alla i svcd dessutom, mkt fint... f�r kanske bli n�sta grej att samla p� sig f�r min del, simpsons �r ju grymt

Posted by ice_key on Aug-10-2003 22:40:

Jajamensan, men tar upp lite f�r mycket diskplats just nu

Funderar att br�nna ut allr p� DVD-R skivor nu i veckan, kan vara bra att arkivera

Posted by nekholm on Aug-10-2003 22:41:

Slut? Fan va synd..

Sj�lv har jag ocks� en hel del med avsnitt. F�rsta och andra s�songen i RM format, tredje i OGG format och femte i VCD/SVCD. F�rsta och andra �r jag inte helt s�ker p� om de �r hela, men tredje �r DVDrip och femte �r TVrip.

Posted by ice_key on Aug-10-2003 22:52:

quote:
Originally posted by Nicke

F�rsta och andra s�songen i RM format, tredje i OGG format och femte i VCD/SVCD. F�rsta och andra �r jag inte helt s�ker p� om de �r hela, men tredje �r DVDrip och femte �r TVrip.

Fan va jobbigt, m�ste in med en massa codec o skit f�r att det ska funka

Posted by reveal on Aug-10-2003 23:00:

f�r s�dana h�r "samlingar" f�redrar jag mpeg eller mpeg2 helt klart... rm (och �ven divx) g�r sig inte besv�r

Posted by NooN on Aug-10-2003 23:18:

quote:
Originally posted by reveal
f�r s�dana h�r "samlingar" f�redrar jag mpeg eller mpeg2 helt klart... rm (och �ven divx) g�r sig inte besv�r

Verkligen inte RM! Hatar Realplayer...

Posted by ice_key on Aug-11-2003 09:23:

Tar hem bara SVCD, vill inte ha in ngt annat format, l�gga in en massa codecs o skit f�r att det ska funka..... usch nej tack

Posted by dbl on Aug-11-2003 10:05:

quote:
Originally posted by NooN

jag med... har inte ens realplayer p� datorn l�ngre

Posted by St_Andrew on Aug-11-2003 12:55:

quote:
Originally posted by NooN

Tycker realone e ganska sk�n, d�remot hatar jag windows media player �ver allt annat....

Posted by Johan (DJ Irish) on Aug-11-2003 13:26:

� vad jag kommer att sakna Futurama. Fantastiskt rolig serie. Har inte sett de sista tv� avsnitten i 5:e s�songen �n s� jag har iaf lite att se fram emot

Posted by nekholm on Aug-11-2003 15:00:

quote:
Fan va jobbigt, m�ste in med en massa codec o skit f�r att det ska funka

Ja, det �r ett helvete med alla codecs. Det ska alltid h�mtas nyaste DivX, XviD, AC3 etc codecen. Varf�r inte bara anv�nda ett codec?

H�ller med om att RealPlayer suger, men p� morsans extreeeeemt l�ngsamma dator �r det det enda jag kan se p�. Ser jag en DivX eller (S)VCD s� �r ljudet en minut efter och bilden g�r i 1 FPS.. M�ste vinna p� lotto eller n�t f�r att f� pengar till en ny.

Posted by NooN on Aug-11-2003 16:41:

Realplayer gjorde om alla mina mp3or till mpga-format, fast jag hade beg�rt att den inte skulle g�ra det...

Posted by nekholm on Aug-25-2003 21:56:

Sad

S�g just det sista avsnittet. Verkligen synd att det �r slut Tyckte inte riktigt om hur det slutade, hade varit b�ttre om det hade h�nt i verkligheten i st�llet.. Annars ett bra avsnitt, humor, romantik och Zoidberg

Posted by Smekbar on Aug-26-2003 01:52:

anv�nd Videolanspelaren.. den har alla codecs "inbyggda".. s� slipper man h�lla p� o juxxa funkar skitbra... st�djer alla format jag hitills st�tt p�..

Posted by mindshooter on Aug-26-2003 05:28:

Jag samlar ox� sipmpsons...har inte varit s� duktig dock, vill dock bara ha 160+ MB versioner av avsnitten....men ice_key du kanske kan skicka ett par till mig?
Vilka saknar du i season 7?

jag har 1,2,3,5,9,11,12,18,21

JAg har br�nt ut och arkiverat mina jag

Posted by chjo on Aug-26-2003 06:18:

Fututama �r s� kungligt
Kommer best�lla samtliga dvd'er n�r dom dyker upp p� marknaden..

Mkt tr�kigt serien �r nedlagd nu

Posted by dbl on Aug-26-2003 09:30:

herrej�vlar.... s�g att futurama finns som spel n�r jag va inne i stan ig�r.... kan ju inte vara bra p� n�got s�tt

Posted by mindshooter on Aug-26-2003 13:03:

Om jag fidck best�mma s� skulle Liftarens Guide till galaxen tecknas av snubbarna bakom Futurama...skulle vara helt klockrent...

Posted by keddo on Aug-26-2003 14:18:

quote:
Originally posted by mindshooter
Om jag fidck best�mma s� skulle Liftarens Guide till galaxen tecknas av snubbarna bakom Futurama...skulle vara helt klockrent...

snubbarna bakom futurama �r ju dom bakom simpsons ocks�.. Mjo, jag har N�STAN alla avsnitt av futurama, fattas n�gra av dom sista p.g.a av telias skit-adsl, och brist p� tid.

Pages (2): [1] 2 »