TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Det går bra för vår vän DJ Irish

Posted by reveal on Aug-10-2003 21:05:

King Det går bra för vår vän DJ Irish

spana in!
http://domikado.com/community/index.php?showtopic=1260

gratulerar Johan, kul att du får spela med Johan

//Johan

Posted by Connector on Aug-10-2003 22:52:

grattis irish!

Posted by dbl on Aug-10-2003 23:01:

Re: Det går bra för vår vän DJ Irish

quote:
Originally posted by reveal
gratulerar Johan, kul att du får spela med Johan

//Johan

hehehehe... va rolig du e

men ballt... stor ära för johan gielen att få spela med dig

Posted by NooN on Aug-10-2003 23:15:

Nice Ha det så trevligt!

Posted by St_Andrew on Aug-10-2003 23:25:

quote:
Originally posted by dbl
men ballt... stor ära för johan gielen att få spela med dig

Haha kunde inte ha sagt det bättre själv

Lycka till!

Posted by Johan (DJ Irish) on Aug-11-2003 13:23:

Hehe tack så mycket allesammans!

Höll på att missa denna tråden minsann...

Inte helt oväntat ser jag fram emot det väldans mycket. De väntar allt mellan 1500-3000 pers vilket kan göra det den största festen jag spelat på. (tidigare rekord var på ca 1000 pers i Seattle förra året.)

Fick dessutom reda på idag att jag ska spela på Istanbuls Radio Fg på fredagen den 22:e vilket var en glad överraskning minst sagt.

Hursomhelst, jag kommer väl ta bilder som en dåre och berätta hur det gick här när jag kommit hem den 25:e.

Posted by Rikard on Aug-11-2003 13:39:

grattis grattis mannen! börjar bli stor pojke

Posted by Glorie on Aug-11-2003 13:54:

Sneaker Pimp

wooohaaaa skoj värre! Hey Irish.. säg till om du behöver ha med dig moraliskt stöd till Turkiet eller nåt jag anmäler mig härmed frivilligt

Posted by Rikard on Aug-11-2003 14:49:

*busvisslar* men jenny då

Posted by Aendy on Aug-11-2003 14:56:

Eyy... fett. När jag ynglar av mig kan jag skryta med att "en gång så satt faktiskt DJ Irish i min bil, vi skulle ut och dansa på ett ställe i Köpenhamn." Jälar vad de kommer bli impade då (givetvis kommer ju de också vara tranceaddicts)

Posted by eXton on Aug-11-2003 17:00:

oj.. jag har iofs haft nöjet att festa många gånger med denne eminente dj på vår klubb "Club AmnesiA" i Lund, där han har spelat massor av gånger!

...även förfestat med Airbase i mitt studentrum på nationen, det ni! Han har lovat att komma tillbax i höst igen
Så nu är det bara för er att se till att bli studenter till hösten så kan ni oxå va med (ni som inte är det redan)!

Posted by Johan (DJ Irish) on Aug-12-2003 07:59:

quote:
Originally posted by Aendy
Eyy... fett. När jag ynglar av mig kan jag skryta med att "en gång så satt faktiskt DJ Irish i min bil, vi skulle ut och dansa på ett ställe i Köpenhamn." Jälar vad de kommer bli impade då (givetvis kommer ju de också vara tranceaddicts)

lol, jo så kommer det ju definitivt att bli. Helt säkert. Bara fråga om tid...eller nått..

quote:
Originally posted by Exton
oj.. jag har iofs haft nöjet att festa många gånger med denne eminente dj på vår klubb "Club AmnesiA" i Lund, där han har spelat massor av gånger!

Och jag hoppas det inte har varit för sista gången!! *hint* *hint*

Posted by reveal on Aug-13-2003 11:20:

quote:
Originally posted by eXton
...även förfestat med Airbase i mitt studentrum på nationen, det ni! Han har lovat att komma tillbax i höst igen
Så nu är det bara för er att se till att bli studenter till hösten så kan ni oxå va med (ni som inte är det redan)!

jag anmäler mig (som deltagare på festen alltså )

Posted by mindshooter on Aug-13-2003 14:57:

Visste juh då redan detta va

Men fett me grattis till Irish, helt klart en av sveriges skönaste DJs