TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Det går bra för vår vän DJ Irish
Det går bra för vår vän DJ Irish
spana in!
http://domikado.com/community/index.php?showtopic=1260
gratulerar Johan, kul att du får spela med Johan
//Johan

grattis irish! 
Re: Det går bra för vår vän DJ Irish
| quote: |
| Originally posted by reveal gratulerar Johan, kul att du får spela med Johan //Johan |

Nice
Ha det så trevligt!
| Originally posted by dbl men ballt... stor ära för johan gielen att få spela med dig |

Hehe tack så mycket allesammans! 
Höll på att missa denna tråden minsann...
Inte helt oväntat ser jag fram emot det väldans mycket. De väntar allt mellan 1500-3000 pers vilket kan göra det den största festen jag spelat på. (tidigare rekord var på ca 1000 pers i Seattle förra året.)
Fick dessutom reda på idag att jag ska spela på Istanbuls Radio Fg på fredagen den 22:e vilket var en glad överraskning minst sagt.
Hursomhelst, jag kommer väl ta bilder som en dåre och berätta hur det gick här när jag kommit hem den 25:e. 
grattis grattis mannen!
börjar bli stor pojke 
wooohaaaa
skoj värre! Hey Irish.. säg till om du behöver ha med dig moraliskt stöd till Turkiet eller nåt
jag anmäler mig härmed frivilligt

*busvisslar* men jenny då 
Eyy... fett. När jag ynglar av mig kan jag skryta med att "en gång så satt faktiskt DJ Irish i min bil, vi skulle ut och dansa på ett ställe i Köpenhamn." Jälar vad de kommer bli impade då (givetvis kommer ju de också vara tranceaddicts)
oj.. jag har iofs haft nöjet att festa många gånger med denne eminente dj på vår klubb "Club AmnesiA" i Lund, där han har spelat massor av gånger!
...även förfestat med Airbase i mitt studentrum på nationen, det ni! Han har lovat att komma tillbax i höst igen 
Så nu är det bara för er att se till att bli studenter till hösten så kan ni oxå va med (ni som inte är det redan)!
| Originally posted by Aendy Eyy... fett. När jag ynglar av mig kan jag skryta med att "en gång så satt faktiskt DJ Irish i min bil, vi skulle ut och dansa på ett ställe i Köpenhamn." Jälar vad de kommer bli impade då (givetvis kommer ju de också vara tranceaddicts) |

| Originally posted by Exton oj.. jag har iofs haft nöjet att festa många gånger med denne eminente dj på vår klubb "Club AmnesiA" i Lund, där han har spelat massor av gånger! |
| Originally posted by eXton ...även förfestat med Airbase i mitt studentrum på nationen, det ni! Han har lovat att komma tillbax i höst igen ![]() Så nu är det bara för er att se till att bli studenter till hösten så kan ni oxå va med (ni som inte är det redan)! |
(som deltagare på festen alltså
)
Visste juh då redan detta va
Men fett me grattis till Irish, helt klart en av sveriges skönaste DJs