TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ojoj
Ojoj
Oj f�r man skriva s� h�r (tips: l�s sista raderna ;-) Tragiskt men s� absurt att det blir lite halvroligt �nd�....
http://www2.blocket.se/view/1393913.htm?l=0
Trevlig m�blerad 2:a p� 62 kvm uthyres omg�ende!
RUM: Alla rum �r rymmliga och stora. Ljus
l�genhet och en snart f�rdigutbyggd ingladad
balkong. Fantastisk utsikt mot bron och
K�penhamn.
Omr�det �r lungt och v�lsk�tt. N�ra till
Lindeborg centrum. Bra f�rbindelser till t�g och
buss. Parkering 80kr /m�n.
I hyran 4800 kr /m�n ing�r M�bler och bredband +
K�ksredskap, Kabel TV,
v�rme/vatten/trappst�dning.
S�ker n�gon med icke arabisk h�rkomst, fast
anst�llning och r�kfri!
Ring Jonas: 0705-773355
hehehe... f�r f�r man la.. finns la inte direkt n�gra regler emot det... men �nd�.
d e ju tragiskt med s�nna h�r m�nniskor...
sjukt att man skriver s� i en annons.. j*vla rasse 
N�r man l�ser det h�r sl�s i alla fall jag av tanken att killen inte direkt �r rasist utan att han har n�got v�ldigt personligt mot just araber. Han kanske k�nde n�gon som gick bort under terror-attackerna 11:e September. D�r kanske hans hat och avsky grundar sig? 
Jag uppfattar han som en f�rdomsfull stackare. Men visst, kanske han har haft en massa otur och lyckas f� en s�dan missriktad uppfattning som f�ljd (personligen tror jag dock det lutar �t idiot-h�llet...)
| quote: |
| Originally posted by Dj_Irish (personligen tror jag dock det lutar �t idiot-h�llet...) |
| Originally posted by ShyTrance rasist o idiot, va �r skillanden mellan dessa ord? :S |
| Originally posted by ShyTrance rasist o idiot, va �r skillanden mellan dessa ord? :S |

| Originally posted by dbl en rasist e en idiot, men en idiot beh�ver inte vara rasist ![]() s� det s� |
e d sant?!
ajaj, diskriminering mot arbetsl�sa r�kare... vi anm�ler honom!

Originally posted by ShyTrance e d sant?! nej jag vet d, men du vet vad jag menar �nd� =) |