TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Talent Room NU: DJ Laszlo
Talent Room NU: DJ Laszlo
EDIT: Lyssna NU 
http://www.soundicradio.com/listen.pls
----------
Gl�m inte att lyssna p� Hardstyle XQ i morgon tisdag d� ingen annan �n jag g�star Talent Room 
Dock blir det inte hardstyle f�r min egen del, utan mer �t prog-, hard- och techtrance-h�llet.
Kl 21:00 - 22:00
http://www.soundicradio.com/listen.pls
Jag ska lyssna, hoppas det �r ett bra set =)
Det hoppas jag ocks� 
jag tunar l�tt in.. om jag kommer ih�g!!
jag har aldrig h�rt n�tt av dej f�rut s� det ska bli kul!!!

har jag inget annat f�r mig och om jag kommer ih�g det s� ska jag ta och lyssna 
Om ni kommer ih�g?
Post-it lappar *hint* 
| quote: |
| Originally posted by DJ_Laszlo Om ni kommer ih�g? Post-it lappar *hint* |
ska lyssna p� d om jag e vid datorn d� =)
Lyssna NU 
lyssnar

ja me 
ja fundera p� en sak f�rresten...det st�r nivea-laundromat hela tiden... i min winamp.. varf�r g�re det? ja trodde l�tnamnen skulle �ndra?
Modigt att snacka LIVE ox� 
B�rjade v�ldigt h�rt med Passive Resistance. En l�t jag skulle ha lirat lite senare i en mix d� den �r just j�vligt h�rd.
Sen en av mina hatl�tar just nu. Fattar inte hur alla gillar den, Igor S - Bomerang (Igor S Remix). Bra inmixning, har inget att klaga p�.
N�sta l�t; JOOP - Act of God (Hardtrance edit). Vet inte hur man ska s�ga men inmixningen k�ndes stel, n�stan tr�kig. Men det �r ju en sk�n l�t (fast jag f�redrar originalet =) )
N�sta inmixning var inte helt 100. I b�rjan k�ndes basen lite instabil och Act of God slutade lite f�r fort. Ganska tr�kig l�t imo
Rocky Fobis - No Regular, tillsammans med Igor S - Bomgerang s� �r detta de 2 s�msta l�tarna just nu =) Men det �r ju bara vad jag tycker, gillar du dem s� forts�tt lira dem. Inmixningen h�r var ocks� ganska instabil, man h�rde ganska v�l n�r du puttade fram skivan.
Helt ok inmixning till n�sta l�t, har inte mycket mer att s�ga. Bra tryck i l�ten.
H�rde inte n�sta inmixning d� winamp buffrade str�mmen (inte l�tt h�r hemma n�r farsan har uppt�ckt att man kan hitta musik p� internet, hehe) Och oj, h�r var det lite trixande. F�rst trodde jag att winampen h�ll p� att buffra satan men du d�dade visst l�ten lite d� och d�. L�t tyv�rr lite instabilt :/
N�sta inmixning f�rst�r Ferren med sitt snack s� har jag h�r inte n�r Echoes �ker in. Det jag h�r �r att Armani & Ghost slutar lite konstigt.
H�r l�ter det faktiskt inte s� bra d� du sl�nger in n�sta l�t men du fixar det snabbt. Dock �r inte basarna helt synkade, l�ter lite instabilt & echoes slutade lite konstigt
N�sta inmixning l�t ocks� konstig d� l�ten avslutades lite konstigt.
L�tar: po�ng
1: 5/5
2: 1/5
3: 4/5
4: 3/5
5: 1/5
6: 3/5
7: 3/5
8: 5/5
9: 3/5
10: 3/5
Mixning: po�ng
1-2: 4/5
2-3: 2/5
3-4: 2/5
4-5: 3/5
5-6: 3/5
6-7: ?/?
7-8: 2/5
8-9: 2/5
9-10 2/5
S� nu ser vi att l�tarna var s�d�r (kanske min smak som �r fel) och mixningen dalade upp och ner. Inte riktigt min smak p� settet, men det gick att lyssna p� =)
Nu kanske jag var lite f�r kritisk och petig men men... det �r bara vad jag tycker och jag hoppas du tar det p� r�tt s�tt =)
Jag vet inte om du b�rjade med Passive Resistance d� jag hoppade in mixen lite f�r sent men men...
kjam, Jonas =)
Nedrans...
Picotto's "New time, new place" fick inte utrymme i programmet...jag som hade t�nkt den som en perfekt avslutare....n�v�l... 
| quote: |
| Originally posted by Connector Nu kanske jag var lite f�r kritisk och petig men men... det �r bara vad jag tycker och jag hoppas du tar det p� r�tt s�tt =) Jag vet inte om du b�rjade med Passive Resistance d� jag hoppade in mixen lite f�r sent men men... kjam, Jonas =) |