TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA's uit Flevoland?
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by HiGH_NrG on Jun-24-2001 09:20:

TA's uit Flevoland?

Jah 't is een beetje een achterhaalde vraag...maar ik wil het toch wel ff weten of er nog wat TA's uit Flevoland (DE Polder) komen...


Posted by -=WVG=- on Jun-24-2001 09:32:

Neuj, Brabant all the way


Posted by TranceFool on Jun-24-2001 09:36:

Nope, omgeving Rotterdam hierzo


Posted by Blik on Jun-24-2001 11:00:

Kennen ze daar ook Trance ???

Ik dacht dat ze nog aan de polka deden enzo

Brabant all the way trouwens!!!!!!!


Posted by Miss Proximus on Jun-24-2001 11:25:

IK HAAAAAAAAAAAT FLEVOLAND!!!!!!!!! Heb nl. na M-land vast gezeten in Lelystad omdat de enige trein naar fokking Amsterdam ging ...??? HALLO!


Posted by HiGH_NrG on Jun-24-2001 12:32:

Kan ik het helpen zeg dat er alleen een trein gaat naar A'dam...had dan ook de bus genomen naar Harderwijk ofzow :P


Posted by Miss Proximus on Jun-24-2001 14:23:

haha..idd..maar wij dachten dat we de laatste pendelbus hadden bleken er nog wel 4 achter ons te rijden..VAAG! haha


Posted by HiGH_NrG on Jun-24-2001 16:26:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
haha..idd..maar wij dachten dat we de laatste pendelbus hadden bleken er nog wel 4 achter ons te rijden..VAAG! haha


Dus het lag aan jou en nie aan Flevoland... :P


Posted by MetzZ_!! on Jun-25-2001 20:55:

Drunk

Hier een flevolander... ughe ughe.. moet ik me nu schamen?

En ja ze kennen hier zeker ook Trance!!


Posted by Remy D on Jun-25-2001 21:48:

Velserbroek RuleZZZZZZZZ de pan uit


Posted by BooMBooM on Jun-26-2001 15:43:

hmmm ik kom ook uit flevoland om precies te zijn uit de saaiste uitgaansstad van nederland Almere


Posted by MetzZ_!! on Jun-26-2001 15:53:

Drunk

Ik ook ja... Maar de opening van onze enige echte eigen discotheek was wel vet hoor


Posted by BooMBooM on Jun-26-2001 15:56:

je bedoelt toch niet dat gebouwtje waar zaterdag 8 mensen zijn flauwgevallen en toen ik om kwart voor 11 aankwam een rij van 20 bij 20 stond???????????????????????????????dat was dus echt zwaar kut gewoon heb dus gelijk de trein naar amsterdam gepakt want dan was dus echt niet leuk meer


Posted by Blik on Jun-26-2001 16:20:

quote:
Originally posted by BooMBooM
hmmm ik kom ook uit flevoland om precies te zijn uit de saaiste uitgaansstad van nederland Almere


ehh, Den Bosch is dat hoor, dat hebben we al een keer vastgesteld......


Posted by HiGH_NrG on Jun-26-2001 16:28:

Ooit gehoord van Lelystad...en das nog 3x zo erg als met uitgaan als Almere


Posted by BooMBooM on Jun-26-2001 16:37:

o ok correctie 1 van de saaiste uitgaanssteden van nederland


Posted by MetzZ_!! on Jun-27-2001 15:58:

Drunk

quote:
Originally posted by BooMBooM
je bedoelt toch niet dat gebouwtje waar zaterdag 8 mensen zijn flauwgevallen en toen ik om kwart voor 11 aankwam een rij van 20 bij 20 stond???????????????????????????????dat was dus echt zwaar kut gewoon


Yeah Baby! Die bedoel ik! Sommige mensen dachten nl. dat crowdsurfen weer in was Ik heb er gelukkig niets van gemerkt... 22.00 gingen de deuren open... 22.04 stond ik binnen


Posted by BooMBooM on Jun-28-2001 13:02:

nou dan heb je dus meer geluk gehad dan mij maar is het nou een beetje vet binnen en hoe is die muziek in de "hoofdzaal"


Posted by MetzZ_!! on Jun-28-2001 16:01:

Smoking ..umm..something

quote:
Originally posted by BooMBooM
nou dan heb je dus meer geluk gehad dan mij maar is het nou een beetje vet binnen en hoe is die muziek in de "hoofdzaal"


Ach, het is er nu veel groter. 3 zalen (nouja, 1 zaal en 2 zaaltjes) Ik vond het oude gebouw sfeervoller, maar dat komt omdat er nu veel meer licht is in dit nieuwe gebouw. Euhm, de muziek: DJ Danny was on FIRE!! En de KlubbHeads waren echt iets minder.
In de hoofdzaal wordt alleen nog maar Dance/ Trance gedraaid (No more Bubbling!! ). Voor de andere soorten muziek kan je lekker naar het kleinere zaaltje

Aanstaande zaterdag: G- Spott


Posted by MetzZ_!! on Jul-02-2001 15:27:

Drunk Trance-atlantic

En wisten jullie btw al dat op 22 juli dat strandfeest er weer is?

Trance-Atlantic... En Armin van Buuren draait er ook!! En dat in Almere


Posted by HiGH_NrG on Jul-02-2001 16:54:

Ik had er wel van gehoord op Airpeace FM jah (luister ik onder het werk)...

Der is volgens mij nie echt super veel info over beschikbaar...??!?!?


Posted by MetzZ_!! on Jul-02-2001 18:01:

Smiley DJ

Nope, dat klopt, maar ze zijn wel bezig met een site ( www.trance-atlantic.nl ) maar die is nog niet klaar... En ik heb een flyer uit AmDam meegenomen... Euh, s ff kijken: 22-07-2001 Op het Atlantisstrand ( Simpelweg: Het OOR ). Het begint om 14.00 en eindigt om 00.00. DJ's die komen zijn : Armin V. Buuren , Spider Willem,Jos�, Bas & Ram en G-Spott


Posted by HiGH_NrG on Jul-02-2001 19:22:

Waarom moet het ook van 02.00 tot 24.00 en nie van 23.00 tot 07.00 ofzow...lijkt me wat beter...al dag daglicht..blegh!

maar dat kan wel een lekker feestje worden met AvB enzow..


Posted by MetzZ_!! on Jul-02-2001 19:26:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Waarom moet het ook van 02.00 tot 24.00 en nie van 23.00 tot 07.00 ofzow...lijkt me wat beter...al dag daglicht..blegh!

maar dat kan wel een lekker feestje worden met AvB enzow..


Oh, ik vind het altijd wel lekker als de zon schijnt en er is goeie muziek... Geeft wel een leuk sfeertje...maarja dat vind ik en ik ben GEK


Posted by HiGH_NrG on Jul-02-2001 19:32:

Dan maar hopen dat het zonnetje schijnt enzow..en dan de lekkere beats op de achtergrond

en hoe gekker hoe beter zal ik maar zeggen


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.