TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA's uit Flevoland?
Pages (3): [1] 2 3 »
TA's uit Flevoland?
Jah 't is een beetje een achterhaalde vraag...maar ik wil het toch wel ff weten of er nog wat TA's uit Flevoland (DE Polder) komen...
Neuj, Brabant all the way 
Nope, omgeving Rotterdam hierzo
Kennen ze daar ook Trance
???
Ik dacht dat ze nog aan de polka deden enzo
Brabant all the way trouwens!!!!!!!
IK HAAAAAAAAAAAT FLEVOLAND!!!!!!!!!
Heb nl. na M-land vast gezeten in Lelystad omdat de enige trein naar fokking Amsterdam ging ...??? HALLO! 
Kan ik het helpen zeg dat er alleen een trein gaat naar A'dam...had dan ook de bus genomen naar Harderwijk ofzow :P
haha..idd..maar wij dachten dat we de laatste pendelbus hadden
bleken er nog wel 4 achter ons te rijden..VAAG! haha
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus haha..idd..maar wij dachten dat we de laatste pendelbus hadden bleken er nog wel 4 achter ons te rijden..VAAG! haha |
Hier een flevolander... ughe ughe.. moet ik me nu schamen?
En ja ze kennen hier zeker ook Trance!!
Velserbroek RuleZZZZZZZZ de pan uit 

hmmm ik kom ook uit flevoland om precies te zijn uit de saaiste uitgaansstad van nederland Almere
Ik ook ja... Maar de opening van onze enige echte eigen discotheek was wel vet hoor
je bedoelt toch niet dat gebouwtje waar zaterdag 8 mensen zijn flauwgevallen en toen ik om kwart voor 11 aankwam een rij van 20 bij 20 stond???????????????????????????????dat was dus echt zwaar kut gewoon heb dus gelijk de trein naar amsterdam gepakt want dan was dus echt niet leuk meer
| quote: |
| Originally posted by BooMBooM hmmm ik kom ook uit flevoland om precies te zijn uit de saaiste uitgaansstad van nederland Almere |
Ooit gehoord van Lelystad...en das nog 3x zo erg als met uitgaan als Almere 
o ok correctie 1 van de saaiste uitgaanssteden van nederland
| quote: |
| Originally posted by BooMBooM je bedoelt toch niet dat gebouwtje waar zaterdag 8 mensen zijn flauwgevallen en toen ik om kwart voor 11 aankwam een rij van 20 bij 20 stond???????????????????????????????dat was dus echt zwaar kut gewoon |
Die bedoel ik! Sommige mensen dachten nl. dat crowdsurfen weer in was
Ik heb er gelukkig niets van gemerkt... 22.00 gingen de deuren open... 22.04 stond ik binnen
nou dan heb je dus meer geluk gehad dan mij maar is het nou een beetje vet binnen en hoe is die muziek in de "hoofdzaal"
| quote: |
| Originally posted by BooMBooM nou dan heb je dus meer geluk gehad dan mij maar is het nou een beetje vet binnen en hoe is die muziek in de "hoofdzaal" |
1 zaal en 2 zaaltjes) Ik vond het oude gebouw sfeervoller, maar dat komt omdat er nu veel meer licht is in dit nieuwe gebouw. Euhm, de muziek: DJ Danny was on FIRE!! En de KlubbHeads waren echt iets minder.
). Voor de andere soorten muziek kan je lekker naar het kleinere zaaltje
Trance-atlantic
En wisten jullie btw al dat op 22 juli dat strandfeest er weer is?
Trance-Atlantic... En Armin van Buuren draait er ook!!
En dat in Almere
Ik had er wel van gehoord op Airpeace FM jah (luister ik onder het werk)...
Der is volgens mij nie echt super veel info over beschikbaar...??!?!?
Nope, dat klopt, maar ze zijn wel bezig met een site ( www.trance-atlantic.nl ) maar die is nog niet klaar... En ik heb een flyer uit AmDam meegenomen... Euh, s ff kijken: 22-07-2001 Op het Atlantisstrand ( Simpelweg: Het OOR ). Het begint om 14.00 en eindigt om 00.00. DJ's die komen zijn : Armin V. Buuren
, Spider Willem
,Jos�
, Bas & Ram
en G-Spott
Waarom moet het ook van 02.00 tot 24.00 en nie van 23.00 tot 07.00 ofzow...lijkt me wat beter...al dag daglicht..blegh! 
maar dat kan wel een lekker feestje worden met AvB enzow.. 
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Waarom moet het ook van 02.00 tot 24.00 en nie van 23.00 tot 07.00 ofzow...lijkt me wat beter...al dag daglicht..blegh! ![]() maar dat kan wel een lekker feestje worden met AvB enzow.. |
Dan maar hopen dat het zonnetje schijnt enzow..en dan de lekkere beats op de achtergrond 
en hoe gekker hoe beter zal ik maar zeggen 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.