TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מזל טוב צחי!!!!
מזל טוב צחי!!!!
אוי אוי אוי... צח צח צח...
איך כולם שכחו את היום הולדת שלך שהייתה אתמול?!
חוצפה לבושה
אם הייתי פה אתמול הייתי פותח...
ואתה סטלן איך עשית לי באוטו של אור אתמול בוא כנס ואז הוא התחיל להתשגע שם ולצעוק דברים לא מובנים!!
קיצר... אני מקווה שהיה לך אחלה יום הולדת...
וסוף סוף אתה חוקי... כל הכבוד לך 
מזל"ט צח..

פרו ורבו...
תיזהר מכרישים בים
צצצצצצצצחחחחח הייתה לך יומולדת ולא אמרת?
בכל מקרה מזל טוב אחי...
תעשה חיים 
מה זה??!?!?! איך אייסיקיו לא הודיע לי?!?!?! אתמול יומולדת שמייח אח"ש , היית אומר היינו מארגנים מפגשון בגעש
!מזל טוב אח
מזל טוב גבררררררררררר...
למנגל הייתה יומהולדת??????? פאק צח מצטער אחי, הרבה מזל טוב
![]()
לצחצחון היה מומולדת?!@?#
מזל טוב פפפאאפפיי@#$#@
בושה איך זה שאף אחד לא ידע?
מזל טובים@#$@#
המון המון המון המון#$@$
MAZAL TOV AHI!
פיטמייייייייי
מזל טובבבב
מזל טוב צח
תשתדל עכשיו שאתה בוגר להתעצבן פחות בפורום
מזל טוב צח
תשתדל עכשיו שאתה בוגר להתעצבן פחות בפורום
צחו'ש!!!!!!
מזל טוב אחשלי!!!!
שנזכה לעוד המון אנשים עם פיטמות כמו שלך....

צחחחחח
מזל טוב אחי!!!!!


תודה תודה תודה רבה לכולכם 
עודד ואללה אתמול חברים הפתיעו אותי הלכנו לנאפיס לאכול אגב רועי לשם נסענו כשראית אותנו
ואללה היה צחוקים
חבר שלי עושה לי ואללה אני מה זה רעב אני מזמין 2 זיוות ופתות ביצים
ואללה איך שהוא גבר את הזיווה הראשונה ראינו לו תדמעות בעיניים זה היה מה זה מצחיק

ואחרי זה ישבנו כל הלילה עם חברים בעיר
היה נחמד
ועכשיו ואללה הייתי בסרט "גיבור" עם אחותי
ואללה איזה סרט יפה זה מומלץ
בקיצור שוב תודה לכולכם

נ.ב אילן אחי אתה יודע שאני אוהב אותך אה?

ואללה רועי הזכרת לי אני יכול להביא אלכוהול כמו שצריך עכשיו
| quote: |
| Originally posted by Scorchio עודד ואללה אתמול חברים הפתיעו אותי הלכנו לנאפיס לאכול אגב רועי לשם נסענו כשראית אותנו |
מזל טוב איש יקר!!!!!
מצטער על האיחור!
עד 120!
רק בריאות ואושר וכל זה מזל טוב!!!!!

| quote: |
| Originally posted by Scorchio אילן אחי אתה יודע שאני אוהב אותך אה? ![]() |

ואללה בכיף גבר
מצטער על האיחור ---> מזל טוב!
עד 120
מזל טוב מלך!!!
קצת באיחור אבל:
מזל טוב!
happy B-day dude... you my boy!! (well ur not... but NM that... ) 
כבוד!!!
שגיא רושם לי מארה"ב

שוב תודה לכולם
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.