TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מזל טוב צחי!!!!


Posted by Hell_Copter on Aug-13-2003 12:59:

מזל טוב צחי!!!!

אוי אוי אוי... צח צח צח...
איך כולם שכחו את היום הולדת שלך שהייתה אתמול?!
חוצפה לבושה
אם הייתי פה אתמול הייתי פותח...

ואתה סטלן איך עשית לי באוטו של אור אתמול בוא כנס ואז הוא התחיל להתשגע שם ולצעוק דברים לא מובנים!!
קיצר... אני מקווה שהיה לך אחלה יום הולדת...
וסוף סוף אתה חוקי... כל הכבוד לך


Posted by Elior on Aug-13-2003 13:00:

מזל"ט צח..


פרו ורבו...
תיזהר מכרישים בים


Posted by Rising on Aug-13-2003 13:54:

צצצצצצצצחחחחח הייתה לך יומולדת ולא אמרת?

בכל מקרה מזל טוב אחי...
תעשה חיים


Posted by oDrori on Aug-13-2003 14:59:

מה זה??!?!?! איך אייסיקיו לא הודיע לי?!?!?! אתמול יומולדת שמייח אח"ש , היית אומר היינו מארגנים מפגשון בגעש


Posted by Q-PiXeL on Aug-13-2003 15:25:


!מזל טוב אח


Posted by Sm0keMachine on Aug-13-2003 15:32:

Party Hat

מזל טוב גבררררררררררר...


Posted by GLoBaL-MUZiK on Aug-13-2003 15:34:

Satan (eek!)

למנגל הייתה יומהולדת??????? פאק צח מצטער אחי, הרבה מזל טוב


Posted by Tarantula on Aug-13-2003 15:51:

לצחצחון היה מומולדת?!@?#

מזל טוב פפפאאפפיי@#$#@
בושה איך זה שאף אחד לא ידע?





מזל טובים@#$@#
המון המון המון המון#$@$


Posted by TranceGiant on Aug-13-2003 16:06:

MAZAL TOV AHI!


Posted by DjChook on Aug-13-2003 16:58:

פיטמייייייייי
מזל טובבבב


Posted by Glenn-Holmes on Aug-13-2003 17:07:

מזל טוב צח

תשתדל עכשיו שאתה בוגר להתעצבן פחות בפורום


Posted by Glenn-Holmes on Aug-13-2003 17:12:

מזל טוב צח

תשתדל עכשיו שאתה בוגר להתעצבן פחות בפורום


Posted by YuVaL on Aug-13-2003 17:47:

צחו'ש!!!!!!
מזל טוב אחשלי!!!!
שנזכה לעוד המון אנשים עם פיטמות כמו שלך....


Posted by AnthemFreak on Aug-13-2003 18:42:

צחחחחח
מזל טוב אחי!!!!!


Posted by Scorchio on Aug-13-2003 19:05:

תודה תודה תודה רבה לכולכם

עודד ואללה אתמול חברים הפתיעו אותי הלכנו לנאפיס לאכול אגב רועי לשם נסענו כשראית אותנו

ואללה היה צחוקים
חבר שלי עושה לי ואללה אני מה זה רעב אני מזמין 2 זיוות ופתות ביצים
ואללה איך שהוא גבר את הזיווה הראשונה ראינו לו תדמעות בעיניים זה היה מה זה מצחיק


ואחרי זה ישבנו כל הלילה עם חברים בעיר
היה נחמד
ועכשיו ואללה הייתי בסרט "גיבור" עם אחותי
ואללה איזה סרט יפה זה מומלץ

בקיצור שוב תודה לכולכם


נ.ב אילן אחי אתה יודע שאני אוהב אותך אה?



ואללה רועי הזכרת לי אני יכול להביא אלכוהול כמו שצריך עכשיו


Posted by Hell_Copter on Aug-13-2003 20:15:

quote:
Originally posted by Scorchio
עודד ואללה אתמול חברים הפתיעו אותי הלכנו לנאפיס לאכול אגב רועי לשם נסענו כשראית אותנו


רואים כמה שאור ירון קרוע
נאפיס זה בכיוון השני בכלל!!
חחחחחחחחחחח

שמח שנהנית אח...
הייתי עם גד אתמול שראית אותי... יענו זה היה הוא באוטו
איך אור התחיל לצעוק בכאילו עליו.. צחוקים


Posted by Flotser on Aug-13-2003 20:44:

מזל טוב איש יקר!!!!!



מצטער על האיחור!

עד 120!
רק בריאות ואושר וכל זה מזל טוב!!!!!


Posted by Glenn-Holmes on Aug-13-2003 21:18:

quote:
Originally posted by Scorchio


אילן אחי אתה יודע שאני אוהב אותך אה?



דמעות בעיני אחי..


העיקר שתעשה חיים אחלה גיל...

קפוץ מתישהו לקניון רמת אביב תראה כוסיות ואותי מאבטח חחח....


Posted by Scorchio on Aug-14-2003 07:36:

ואללה בכיף גבר


Posted by H.A. on Aug-14-2003 11:28:

מצטער על האיחור ---> מזל טוב!
עד 120


Posted by arik on Aug-15-2003 05:07:

מזל טוב מלך!!!


Posted by TinkerbeL on Aug-15-2003 05:13:

Party Hat

קצת באיחור אבל:
מזל טוב!


Posted by Vortex_SA on Aug-15-2003 05:21:

happy B-day dude... you my boy!! (well ur not... but NM that... )


Posted by Scorchio on Aug-16-2003 15:18:

כבוד!!!
שגיא רושם לי מארה"ב



שוב תודה לכולם



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.