TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Isle Of Mtv
Isle Of Mtv
Ikv�ll sm�ller det!
Allt �r p� plats inf�r kv�llens fest med ISLE OF MTV. Produktionen �r n�got av det st�rsta vi sett p� en fest i Stockholm och det kommer att bli ett sansl�st drag.
Vi vill p�minna dig att du f�r 50 kr rabatt i d�rren om du visar upp ditt svarta Monday Bar-kort, dvs entr�n �r 250kr ist�llet f�r 300.
ISLE OF MTV
Torsdag 14 augusti, 22-05
M�nchenbryggeriet
DJs
Main floor:
Smokin' Jo
H-Foundation
Lipton Chill Lounge:
Stephan Grieder
Jesper Dahlb�ck
Live & DJs
PUSS Gameboy Pop Performance
Thomas Gylling a GoGo Sound System
Guidelines Live & Percussion
Hoppas de som g�r f�r det j�vligt kul. Sj�lv �r jag hemma och packar f�r att ge mig iv�g och fiska kr�ftor tidigt imorgon bitti.
n�n som var d�r?? skulle vara kul o h�ra hur det var!
Huvudattraktionen Smokin� Joe missade tydligen sitt plan och uteblev..Snopet..
hehe jo l�ste det - andra g�ngen det h�nder n�r mtv �r i stan.. riktigt d�ligt - men schysst av monday bar att erbjuda pengarna tillbaka
Min party budget �r n�got begr�nsad och jag tyckte inte att "isle of mtv" verkade falla i min smak.. jag kan ju ha fel men vill inte chansa :P n�n som var d�r som kan ber�tta?
Jag kan stolt s�ga att jag aldrig h�rt talas om n�gon av dem
Tomas Gylling �r inte han programledare p� SVT??
tja, har h�rt talas om H-Foundation. de gjorde en l�t "New Funk Theory", typ deephouse eller n�tt s�nt, som e sjukt bra. Hade l�tt velat se dem. 
| quote: |
| Originally posted by Kongo_kim Jag kan stolt s�ga att jag aldrig h�rt talas om n�gon av dem Tomas Gylling �r inte han programledare p� SVT?? |
| Jo han k�rde barn/ungdoms programet "Mosqito" |
| Originally posted by Kongo_kim Jag kan stolt s�ga att jag aldrig h�rt talas om n�gon av dem Tomas Gylling �r inte han programledare p� SVT?? |
han �r s�kert en J�tte skicklig DJ

hahaha, vilket fiasko
allt som har med house, deep, s�nt bajs �r botten. b�g-kultur nummer 1.
| Originally posted by Endre b�g-kultur nummer 1. |
| Originally posted by Endre hahaha, vilket fiasko allt som har med house, deep, s�nt bajs �r botten. b�g-kultur nummer 1. |

(�r inte glad �ver det d� jag �r ju en riktigt trancefreak fr�n b�rjan ju
)
| Originally posted by Gaby H�rligt, underbart, mysigt, kul, sk�nt = HOUSEMUSIC is life! ![]() H-Foundation var guld och Deep Nature som startade kv�llen och k�rde ett avslutningsset som kn�ckte helt sjukt h�rligt! N�r man v�l l�rt sig att uppskatta house s� k�nns trance s� billigt och fjantigt... (�r inte glad �ver det d� jag �r ju en riktigt trancefreak fr�n b�rjan ju ) |
| Originally posted by Endre det �r mysigt och allt det d�r, jag har lyssnat p� house en g�ng i tiden (l�ter om 100 �r) men nu f�rtiden �r den bara b�gig och slimmig... :/ |
| Originally posted by lonne Finns s� j�kla mkt house, s� att s�ga att allt �r b�gigt �r v�l att generalisera det hela en aning. Visst finns det d�lig house, precis som det finns d�lig trance, som det finns d�lig rock osv.... |
| Originally posted by Gaby N�r man v�l l�rt sig att uppskatta house s� k�nns trance s� billigt och fjantigt... |
| Originally posted by reveal varf�r ska man l�ra sig att gilla en musikstil? jag fastnade f�r trance direkt n�r jag fick h�ra det, n�got som jag verkligen INTE kan s�ga om house |
jag gillar m�nga olika typer av house samt trance..l�r finnas folk som diggar metal & trance.. s� sluta generalisera
b�gigt? �� sn�lla.. house �r riktigt sk�nt - finns ju en del l�tyar som man gillar mindre och en del som man �lskar - som med alla andra genrer. ibland lyssnar jag p� house, ibland p� trance.. man f�r ut olika k�nslor av musiken...
Tycker house e s� j�vla segt...inte direkt n�n partymusik man vill g� till en klubb o h�ra...
Funkar mest om man ligger utslagen dan efter vid en strandbar p� Ibiza eller liknande semesterst�lle...