TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הקידוד בפורום הזה :\ בעע
הקידוד בפורום הזה :\ בעע
היי חברה
יש לי בעיות םע הקידוד בפורום הזה
רק בזה :\
כל פעם שאני מעלה את הפורום אני צריך להחליף מ
Westra European או משו כזבה ל
Hebrew
כדי לראות עברית :\
וזה מעצבן..
פתאום זה נהיה לי מהיום בבוקר
ולא הצלחתי לסדר את זה שיהיה תמיד עברית
כמו פעם..
מישהו יודע איך ?
כי זה משגע לי תצורה..
תודה 
גם לי יש תזין הזה סתם חרא כול פעם לשנות את הקידוד בכול עמוד שאתה גולש
| quote: |
| Originally posted by Viber גם לי יש תזין הזה סתם חרא כול פעם לשנות את הקידוד בכול עמוד שאתה גולש |
יותר מדי מעצבן
סעמק חשבתי הבעיה אצלי...
דפקו אותנו...
כן אהה??
איזה זין
מהיום בבוקר זה ככה אצלי
כל פעם אני חייב לשנות את הקידוד
חשבתי אולי אבא שלי שהיה על המחשב שינה בטעות את ההגדרות
זה בטח קשור לפורום
רועי תסדר את זה או משהו
אני אומר לכם...
זה הכל בגלל היבוסים!!!

כןןן גם לי איזה מעצבן :\
גרררררררררררר
איזה זין! גם אצלי זה ככה!!!!!
פליז!! מישהו יודע איך מסדרים?
הייתי בטוח שהזין הזה רק אצלי...
מסתבר שדפקו את ILTA
| quote: |
| Originally posted by deluxe אני אומר לכם... זה הכל בגלל היבוסים!!! |
ררררררררררר
זה כזה מרגיז!!
חשבתי שהבעיה אצלי, וכן התחלתי להאשים את כל מי שהתקרב למחשב שלי בזמן האחרון
טוב נו לפחות הוצאתי ככה קצת עצבים
אבל שמישהו יסדר את זה כבר כי זה משגע ת'שכל!!
מי שמייצג אותנו פה שיבקש בבקשה מה"שונאי ישראל" האלה שם למעלה בניהול האתר שיחזירו את הקידוד לקדמותו לאלתר...
kus emek, em igremu lanu ledaber kmu be SMS...

| quote: |
| Originally posted by Rising kus emek, em igremu lanu ledaber kmu be SMS... |
fucking weak!

גם לי זה קורה
אני חושב שזאת קונספירציה או אנטישמיות
כי תמיד דופקים ת'יהודים

נברר מה נסגר עם החרא הזה...
מוזר... הנוער של היום
בגלל זה אני כבר לא נכנס לפורום כמעט
עצלנות ררר
איזה סטייל
תיקנו את זה
ישששש
כן גם לי זה היה.. אבל סידרו אתזה
או יופי באמת הגיע הזמן.......
זה היה מרגיז!!!!
סוף סוף הכל חזר...
תם ונשלם פרק הקידוד בפורום הזה לעת עתה
*Closed*
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.