TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הקידוד בפורום הזה :\ בעע


Posted by Elior on Aug-14-2003 21:47:

הקידוד בפורום הזה :\ בעע

היי חברה
יש לי בעיות םע הקידוד בפורום הזה
רק בזה :\


כל פעם שאני מעלה את הפורום אני צריך להחליף מ
Westra European או משו כזבה ל
Hebrew

כדי לראות עברית :\

וזה מעצבן..
פתאום זה נהיה לי מהיום בבוקר
ולא הצלחתי לסדר את זה שיהיה תמיד עברית
כמו פעם..



מישהו יודע איך ?

כי זה משגע לי תצורה..


תודה


Posted by Viber on Aug-14-2003 21:49:

גם לי יש תזין הזה סתם חרא כול פעם לשנות את הקידוד בכול עמוד שאתה גולש


Posted by Elior on Aug-14-2003 21:52:

quote:
Originally posted by Viber
גם לי יש תזין הזה סתם חרא כול פעם לשנות את הקידוד בכול עמוד שאתה גולש


סעמק זה מעצבן רצח
יש מוצא ?


Posted by guetag on Aug-14-2003 21:56:

יותר מדי מעצבן


Posted by Rising on Aug-14-2003 22:22:

Behold, my arse.

סעמק חשבתי הבעיה אצלי...
דפקו אותנו...


Posted by AnthemFreak on Aug-14-2003 22:55:

כן אהה??
איזה זין
מהיום בבוקר זה ככה אצלי
כל פעם אני חייב לשנות את הקידוד
חשבתי אולי אבא שלי שהיה על המחשב שינה בטעות את ההגדרות
זה בטח קשור לפורום
רועי תסדר את זה או משהו


Posted by deluxe on Aug-15-2003 00:03:

אני אומר לכם...
זה הכל בגלל היבוסים!!!


Posted by skelz on Aug-15-2003 00:20:

כןןן גם לי איזה מעצבן :\


Posted by HyPeRSoNiC on Aug-15-2003 01:44:

גרררררררררררר
איזה זין! גם אצלי זה ככה!!!!!
פליז!! מישהו יודע איך מסדרים?


Posted by MASTERsplinter on Aug-15-2003 03:16:

הייתי בטוח שהזין הזה רק אצלי...
מסתבר שדפקו את ILTA


Posted by Hell_Copter on Aug-15-2003 03:30:

quote:
Originally posted by deluxe
אני אומר לכם...
זה הכל בגלל היבוסים!!!


פה הטעות שלך גבר...
זה בגלל האמורים והחתים...


וואלה גם החרא הזה אצלי קורה...
לא מתאים בכלל!!!!
נראה מה נסגר...
מקסימום נפתח ט'רד בפורום של המודים... גם ככה אין לי מושג איפה סבא בימים אלה... אולי הוא בקבר כבר... לכו תדעו


Posted by TinkerbeL on Aug-15-2003 05:11:

ררררררררררר
זה כזה מרגיז!!
חשבתי שהבעיה אצלי, וכן התחלתי להאשים את כל מי שהתקרב למחשב שלי בזמן האחרון

טוב נו לפחות הוצאתי ככה קצת עצבים


אבל שמישהו יסדר את זה כבר כי זה משגע ת'שכל!!


Posted by deluxe on Aug-15-2003 07:51:

מי שמייצג אותנו פה שיבקש בבקשה מה"שונאי ישראל" האלה שם למעלה בניהול האתר שיחזירו את הקידוד לקדמותו לאלתר...


Posted by Rising on Aug-15-2003 22:20:

kus emek, em igremu lanu ledaber kmu be SMS...


Posted by Elior on Aug-16-2003 00:54:

quote:
Originally posted by Rising
kus emek, em igremu lanu ledaber kmu be SMS...



im sending you an S-M-S

or the new version..


Ani sholeah leha hoda'a ba pelefon


god RABAK...


Posted by Viber on Aug-16-2003 01:11:

fucking weak!


Posted by Eitan E on Aug-16-2003 01:37:

גם לי זה קורה
אני חושב שזאת קונספירציה או אנטישמיות
כי תמיד דופקים ת'יהודים


Posted by Hell_Copter on Aug-16-2003 11:55:

נברר מה נסגר עם החרא הזה...
מוזר... הנוער של היום


Posted by DjChook on Aug-16-2003 13:36:

בגלל זה אני כבר לא נכנס לפורום כמעט
עצלנות ררר


Posted by AnthemFreak on Aug-16-2003 15:10:

איזה סטייל
תיקנו את זה
ישששש


Posted by coby on Aug-16-2003 15:15:

כן גם לי זה היה.. אבל סידרו אתזה


Posted by TinkerbeL on Aug-16-2003 16:40:

או יופי באמת הגיע הזמן.......
זה היה מרגיז!!!!


Posted by Elior on Aug-16-2003 16:43:

סוף סוף הכל חזר...


Posted by Hell_Copter on Aug-16-2003 20:48:

תם ונשלם פרק הקידוד בפורום הזה לעת עתה

*Closed*



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.