TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Chill Out Room
-- Danish TA's look in here
Pages (2): [1] 2 »
Danish TA's look in here
Hello fellow tranceaddicts..
If you're from Denmark, please reply to this post and let me know; I would like to see how many vikings we really are in here.
You see, I would like to get a Danish board going, but this will require at least 15 other active Danish users.. So post away people 
The Denmark forum is here

haha, your animated winking-sig scared the living shit outta me
Tror ikke du skal regne med at finde 15 danskere her, i al den tid jeg har v�ret her har jeg set 2-3 danskere.
edit* Glemte at sige du er en af de tre dansker jeg har set 
| quote: |
| Originally posted by Munken Tror ikke du skal regne med at finde 15 danskere her, i al den tid jeg har v�ret her har jeg set 2-3 danskere. edit* Glemte at sige du er en af de tre dansker jeg har set |
haha jploveparade you monster fag 
S� et par andre danskere her for 2 �rs tid siden, men de er forsvundet.
Ved ikke hvor du finder folk i danmark som er til trance, men nogen er der da, det har jeg da set p� gorgeous de gange jeg har v�ret der.
Jah Gorgeous.. suk
Det er ikke s�dan at v�re 17 og fra Odense.. Men jeg fylder 18 om godt 3 uger. S� hvis der kommer et godt navn i efter�rsferien p� IN/G kommer jeg.. S� kan vi lige snakkes om at m�des f�r og f� en lille kop �l? 
Jeg har en gigant p�lse 
| Originally posted by jploveparade Jeg har en gigant p�lse |
| Originally posted by Aabech Net zoals je moeder |
crappy translater 
| Originally posted by Aabech crappy translater |
swedish..

Yes, what Germany is to Holland, Sweden is to Denmark 
| Originally posted by jploveparade Yes, what Germany is to Holland, Sweden is to Denmark |
| Originally posted by reveal the powerful neighbour? |
| Originally posted by reveal the powerful neighbour? |
| Originally posted by jploveparade More like the little neightbour where the beer and women are better |
| Originally posted by jploveparade Sorry, I only speak a bit of Swedish |

| Originally posted by Aabech well it's the other way around here... sweden is many times bigger than denmark, but we've got the girls and the beers |
| Originally posted by Aabech btw nice sig ;> |

| Originally posted by St_Andrew Anyway the girls in sweden are WAAAAAAAY more beutiful than in denmark (way more than anywere else in world..)! |
| Originally posted by St_Andrew G�r du? ![]() Guess that's what jploveparade meant =) Anyway the girls in sweden are WAAAAAAAY more beutiful than in denmark (way more than anywere else in world..)! |

/f0x mode on
Greetings 
/f0x mode off
| Originally posted by Wicked Neo /f0x mode on Greetings ![]() /f0x mode off [/color] |
| Originally posted by jploveparade Jeg har en gigant p�lse |