TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- עם מי הצטלמתי??


Posted by m0sh on Aug-16-2003 15:55:

עם מי הצטלמתי??

איזה פאדיחה....... חחחח

הייתי עם חברים שלי בניצנים במסיבה של דון דיאבלו
שהוא היה תותח וזין עליך יובל היה חזק
וסורי שהייתי אדיש

בקיצור חבר שלי רואה אחד שם אומר לי שמע הוא בטוח מהפורום אז אני הולך שואל אותו והוא אומר לי כן שקוראים לו אלי או איליי או אילן
בקיצור אני כאילו אומר לו שזה מוש ואני בטוח שהוא מכיר אותי
מדבר איתו קצת שואל אותו אפילו על המסיבה בדום עם ארמין
בסוף המסיבה אנחנו מצטלמים עם דון דיאבלו ואחר כך דיברתי עם דון חמש דקות

עכשיו אני הייתי בטוח שזה אלי
Dj black dargon
שגם אמר לי שהוא בא
גם אמר לי על הדום
אבל עכשיו אני מבין שזה לא הוא...חחח

אז אם מי הצטלמתי....?
מישהו מפה?
איזה סרט


Posted by -CosmicFire- on Aug-16-2003 16:45:

כנראה עם קוסמיק גייט


Posted by Elior on Aug-16-2003 16:47:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
כנראה עם קוסמיק גייט


לא נראה לי שאילן היה שם...
בכל מקרה תראה במפה למי עוד קוראים אלי או שם דומה


Posted by DjChook on Aug-16-2003 17:25:

שלום דר מוש
מזמן לא ראינו אותך פה


Posted by DJ_Yuval on Aug-16-2003 19:56:

Re: עם מי הצטלמתי??

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
איזה פאדיחה....... חחחח

הייתי עם חברים שלי בניצנים במסיבה של דון דיאבלו
שהוא היה תותח וזין עליך יובל היה חזק
וסורי שהייתי אדיש

בקיצור חבר שלי רואה אחד שם אומר לי שמע הוא בטוח מהפורום אז אני הולך שואל אותו והוא אומר לי כן שקוראים לו אלי או איליי או אילן
בקיצור אני כאילו אומר לו שזה מוש ואני בטוח שהוא מכיר אותי
מדבר איתו קצת שואל אותו אפילו על המסיבה בדום עם ארמין
בסוף המסיבה אנחנו מצטלמים עם דון דיאבלו ואחר כך דיברתי עם דון חמש דקות

עכשיו אני הייתי בטוח שזה אלי
Dj black dargon
שגם אמר לי שהוא בא
גם אמר לי על הדום
אבל עכשיו אני מבין שזה לא הוא...חחח

אז אם מי הצטלמתי....?
מישהו מפה?
איזה סרט


כן הצטלמת איתי

סתם לא


Posted by Hell_Copter on Aug-16-2003 20:57:

מכל הסיבות שבעולם...
דווקא בגלל זה חזרת לפורום?!
מוזר...


Posted by m0sh on Aug-16-2003 22:39:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מכל הסיבות שבעולם...
דווקא בגלל זה חזרת לפורום?!
מוזר...



לא טוב לך!?

לא צריך...


Posted by Black-Dragon on Aug-16-2003 22:47:

בונא אחי הרסת אותי כששאלת אותי מה עם התמונה... ואיך שגילית שזה לא אני בכלל
פחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה קטע אחי..מקווה שתמצא את הבן אדם
או שזה צירוף מקרים ענק שקוראים לו אלי והוא מאיזה פורום לא יודע של מה


Posted by Scorchio on Aug-17-2003 08:11:

חחחחחחחחחח מוש איזה קטע אדיר זה יהיה אם הצטלמת עם ביונדו שרבת איתו חחחחח
אגב קוראים לו גם אלי


Posted by Hell_Copter on Aug-17-2003 13:45:

quote:
Originally posted by Scorchio
חחחחחחחחחח מוש איזה קטע אדיר זה יהיה אם הצטלמת עם ביונדו שרבת איתו חחחחח
אגב קוראים לו גם אלי


אין מצב
הוא אמר לי שהוא לא הולך....



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.