TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- עם מי הצטלמתי??
עם מי הצטלמתי??
איזה פאדיחה....... חחחח
הייתי עם חברים שלי בניצנים במסיבה של דון דיאבלו
שהוא היה תותח וזין עליך יובל היה חזק
וסורי שהייתי אדיש
בקיצור חבר שלי רואה אחד שם אומר לי שמע הוא בטוח מהפורום אז אני הולך שואל אותו והוא אומר לי כן שקוראים לו אלי או איליי או אילן
בקיצור אני כאילו אומר לו שזה מוש ואני בטוח שהוא מכיר אותי
מדבר איתו קצת שואל אותו אפילו על המסיבה בדום עם ארמין
בסוף המסיבה אנחנו מצטלמים עם דון דיאבלו ואחר כך דיברתי עם דון חמש דקות
עכשיו אני הייתי בטוח שזה אלי
Dj black dargon
שגם אמר לי שהוא בא
גם אמר לי על הדום
אבל עכשיו אני מבין שזה לא הוא...חחח
אז אם מי הצטלמתי....?
מישהו מפה?
איזה סרט
כנראה עם קוסמיק גייט
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- כנראה עם קוסמיק גייט |
שלום דר מוש
מזמן לא ראינו אותך פה
Re: עם מי הצטלמתי??
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN איזה פאדיחה....... חחחח הייתי עם חברים שלי בניצנים במסיבה של דון דיאבלו שהוא היה תותח וזין עליך יובל היה חזק וסורי שהייתי אדיש בקיצור חבר שלי רואה אחד שם אומר לי שמע הוא בטוח מהפורום אז אני הולך שואל אותו והוא אומר לי כן שקוראים לו אלי או איליי או אילן בקיצור אני כאילו אומר לו שזה מוש ואני בטוח שהוא מכיר אותי מדבר איתו קצת שואל אותו אפילו על המסיבה בדום עם ארמין בסוף המסיבה אנחנו מצטלמים עם דון דיאבלו ואחר כך דיברתי עם דון חמש דקות עכשיו אני הייתי בטוח שזה אלי Dj black dargon שגם אמר לי שהוא בא גם אמר לי על הדום אבל עכשיו אני מבין שזה לא הוא...חחח אז אם מי הצטלמתי....? מישהו מפה? איזה סרט |
מכל הסיבות שבעולם...
דווקא בגלל זה חזרת לפורום?!
מוזר... 
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מכל הסיבות שבעולם... דווקא בגלל זה חזרת לפורום?! מוזר... |
בונא אחי הרסת אותי כששאלת אותי מה עם התמונה... ואיך שגילית שזה לא אני בכלל
פחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה קטע אחי..מקווה שתמצא את הבן אדם 
או שזה צירוף מקרים ענק שקוראים לו אלי והוא מאיזה פורום לא יודע של מה
חחחחחחחחחח מוש איזה קטע אדיר זה יהיה אם הצטלמת עם ביונדו שרבת איתו חחחחח
אגב קוראים לו גם אלי

| quote: |
| Originally posted by Scorchio חחחחחחחחחח מוש איזה קטע אדיר זה יהיה אם הצטלמת עם ביונדו שרבת איתו חחחחח אגב קוראים לו גם אלי |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.