TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Niet alle feesten zijn een succes
Pages (2): [1] 2 »
Niet alle feesten zijn een succes
Hardventure....

woahhhhhhhh en deze foto is niet gemaakt voordat het feest nog moest beginnen.....
Margec is dit voor echt? of is dit weer een manier van je om hardstyle af te kraken?

mja n iet echt reeel dit, als er te weinig kaarten verkocht worde, word het toch afgeblazen.
Of de organisatie is echt superdom
maar anders kan dit echt niet, en zou ik dit een flauwe grap vinden...
van partyflock
| quote: |
| Komen we aan bij Hardventure om 6 uur (reis duurde 6,5 uur) |
| wij heel ff rondje gelopen daar en zijn we hardtrance in gegaan waar Cosmic gate net een super goede set neerlegt staan der op een gegeven moment 4 mensen in die zaal... wij hadden de ruimte |
| Na cosmic gate volgde Dumond die zo in het plubliek opging ook al was er niet veel... Hij maakte er een super show van |
| na comsic gate Johan Gielen die al geirriteerd was omdat het rustig was ook geen goede set |
Zonde met zo'n line-up. Maar goed, Mysteryland zal er veel mee te maken hebben...
Wat vrienden van mij zijn er ook geweest!! Die zeiden dat het meer een dj-onderonsje was dan een druk bezocht feest!!,maar wel gezellig!!
dit was dus Hardventure, ik meen dat het afgelopen zaterdag (16 aug) was gehouden. het werd in ieder geval gehouden in de buurt van Meppen (Dld). dat ligt ongeveer ter hoogte van Emmen, maar dan dus net over de grens in Duitsland. Het was vooral ook bedoeld voor de Nederlanders, en dan met name degenen die in het Noorden wonen, zoals ik dus. ik heb zelf trouwens weinig van reclame hier gezien, alleen een stukje afgelopen vrijdag/zaterdag in onze krant: Dagblad van het Noorden als ik nog tijd en zin hebt zoek ik dat stukje wel ff op.
Johannes heil heeft voor 5 man staan draaien, waarvan 3 danste 
Hebben we het met Addiction (107 man) toch efef stukke beter gedaan 
best wel pijnlijk voor de organisatie, hoeveel verlies lijden ze hier op denken jullie?
| Originally posted by Antiphus Wat vrienden van mij zijn er ook geweest!! Die zeiden dat het meer een dj-onderonsje was dan een druk bezocht feest!!,maar wel gezellig!! |
Want ik was er ook (met DJ Precision mee). Het was idd niet helemaal zoals het moest weten wat het publiek betreft.
)
hey! meneer TAiS is weer es levend 
alles goed man? kom eens effe langs op irc joh!
| Originally posted by -TAIS- Joop, Frans & co bedoel je? Ik heb ze nog gesproken Want ik was er ook (met DJ Precision mee). Het was idd niet helemaal zoals het moest weten wat het publiek betreft.Het feest op zich was prima geregeld vond ik (helemaal als je bedenkt dat het een 1e keer was). Goede DJs (als je van hard houdt dan (ik eigenlijk niet)), veel security, nette tenten, snoeihard en zuiver geluid (kunnen ze hier nog wat van leren!) etc. Ik denk dan ook meer dat het aan de promotie (flyers!!!), locatie (geen OV) en periode (eind van de vakantie) gelegen heeft. Het was inderdaad zo dat het overal erg leeg was. Tijdens de sets van Dumonde & Cosmic Gate bij hardtrance waren er telkens ongeveer maar 50 mensen. Alleen de hardstyle en hardcore waren nog wel een beetje druk met een mannetje of 300-400 per stage (zelfs bij het mainstage stonden tegen 22:00 maar 200 man ofzo). In totaal denk ik niet dat er meer dan 3000 man is geweest. Ik kan best begrijpen dat het jammer is dat het zo leeg is (helemaal als je er �38 voor betaald hebt). Maar ik vond het aan de andere kant ook wel weer wat hebben, het was idd de ideale gelegenheid om met wat djs te lullen en een priveoptreden van bijv. Billy Nasty (we stonden maar met een man of 20 in de tent) heb je ook niet iedere dag )Ik vind wel dat de organisatie enorm veel lef heeft getoond door toch te proberen zo'n festival op poten te zetten. Iedereen (of veel mensen iig) zit vaak te kankeren op de feesten van ID&T en UDC, dus als er een keer iemand is die het zelf probeert vind ik dat alleen maar goed! Alleen jammer dus dat het niet blijkt te werken op deze manier. Het lag aan de omstandigheden zullen we maar zeggen, want het feest zelf was perfect geregeld! Ik heb me in ieder geval perfect vermaakt!!! |
| Originally posted by Biohazard Margec is dit voor echt? of is dit weer een manier van je om hardstyle af te kraken? |
| Originally posted by magrec beetje pech voor hun want dit zal ze heel veel $$$$$$ hebben gekost. |
Ik ben geen liefhebber van de hardere kant van house muziek maar toch kan ik het niet begrijpen dat er op dit feest zo weinig mensen zijn geweest. Als ik het had geweten had ik best wel even willen kijken @ de Techno tent daar had ik me wel vermaakt van 13:00 tot 01:50
AIRPORT (Harddance)
13.00 - 14.30 Mark Norman
14.30 - 16.00 Marcel Woods
16.00 - 17.00 Oliver Klitzing
17.00 - 18.30 Marco V.
18.30 - 19.45 Tomcraft
19.45 - 21.00 Don Diablo
21.00 - 22.00 Fausto
22.00 - 23.15 Derb
23.15 - 00.30 Bobby V
00.30 - 02.00 Dana
HIGHWAY (Hardstyle)
13.00 - 14.00 Micha B.
14.00 - 15.00 Brennan&Heart
15.00 - 16.00 Jimmy the Sound
16.00 - 17.00 Deepack
17.00 - 18.15 Zenith
18.15 - 19.45 Balistic &Beholder
19.45 - 21.00 Charly Lownoise
21.00 - 22.30 Isaac
22.30 - 23.45 Technoboy
23.45 - 00.45 Pavo
00.45 - 01.45 Super Marco May
RAILWAY (Techno/Schranz)
13.00 - 14.00 Kit Williams
14.00 - 15.15 Cain Corso
15.15 - 16.30 Thomas Podagl
16.30 - 17.45 Melanie di Tria
17.45 - 19.00 Xanno Gallois
19.00 - 20.30 Secret Cinema
20.30 - 22.30 Billy Nasty
22.30 - 00.00 Andreas Kr�mer
00.00 - 01.50 Johannes Heill
HARBOUR (Hardtrance)
13.00 - 14.00 Essential DJ-Team
14.00 - 15.00 Greencourt
15.00 - 16.30 Precision
16.30 - 17.30 Rico
17.30 - 19.30 Cosmic Gate
19.30 - 21.15 Dumonde
21.15 - 22.45 Johan Gielen
22.45 - 00.30 Talla 2XLC
00.30 - 01.30 Yves de Ruyter
SUBWAY (Hardcore)
13.00 � 15.00 DR. Z-Vago
15.00 � 17.00 Dano
17.00 � 18.30 Nosferatu
18.30 � 20.30 Darkraver
20.30 � 22.00 Neophyte
22.00 � 23.30 Panic
23.30 � 01.00 Promo
01.00 � 01.30 The Rapist
Erg jammer.. die line-up was echt wel top! De locatie was ook gewoon K.U.T... als dit feest ergens in Nederland was georganiseerd dan was het volle bak, gegarandeerd.
sorry hoor, maar als dit de eerste keer is dat die organisatie iets doet (of geven ze wel feesten?) heb ik niet echt respect ofzo.
Hoe dom kun je zijn om te denken dat je in een keer een festival op kunt zetten (dat is tenminste wat ik hier lees..) .Het KAN wel, maar de meeste festivals hebben al een achterban en bekendheid door hun eerder gegeven feesten. De organisaties die vanuit het niets nou opeens iets groots neerzetten hebben over het algemeen dollartekens in hun ogen, of last van een te laag ego-gehalte in hun bloed en zichzelf dus middels een evenement populair en gewild wilolen maken. Denkend dat Nederland op hun feest/concept zit te wachten. Alsof we al niet genoeg feestmeuk hebben.
Nouja, ik weet de achtergrond niet. Maar wat ik wel weet is dat elke halve zool tegenwoordig een feest of festival op wil zetten. Goud geld verdienen denken ze dan. Facilitaire zaken zijn dan misschien goed geregeld (als er niemand komt, dan kan er ook niet veel misgaan, toch?), daar heb je echter niets aan als je geen achterban hebt en denkt dat het publiek vanzelf wel komt.
PS: een tegenvallende kaartverkoop is nauwelijks een graadmeter voor hoeveel man er uiteindelijk op je feest zal komen. Je kunt een bepaald percentage wel nemen, maar dat percentage is over het algemeen vrij klein. In ieder geval bij onbekende feesten/evenementen.
vooral bij zo'n festival zullen veel mensen aan de deur kopen.
eens!
en daarbij, ik woon in groningen (zoals bekend
), en kom eigenlijk dagelijks in platenzaken hier in de buurt, en ik moet zeggen: ik heb eigenlijk helemaal niks maar dan ook niks meegekregen van n feest hier in de buurt. (Wist t omdat op nature-one wel posters hingen...
| Originally posted by Eye-Riz sorry hoor, maar als dit de eerste keer is dat die organisatie iets doet (of geven ze wel feesten?) heb ik niet echt respect ofzo. Hoe dom kun je zijn om te denken dat je in een keer een festival op kunt zetten (dat is tenminste wat ik hier lees..) .Het KAN wel, maar de meeste festivals hebben al een achterban en bekendheid door hun eerder gegeven feesten. De organisaties die vanuit het niets nou opeens iets groots neerzetten hebben over het algemeen dollartekens in hun ogen, of last van een te laag ego-gehalte in hun bloed en zichzelf dus middels een evenement populair en gewild wilolen maken. Denkend dat Nederland op hun feest/concept zit te wachten. Alsof we al niet genoeg feestmeuk hebben. Nouja, ik weet de achtergrond niet. Maar wat ik wel weet is dat elke halve zool tegenwoordig een feest of festival op wil zetten. Goud geld verdienen denken ze dan. Facilitaire zaken zijn dan misschien goed geregeld (als er niemand komt, dan kan er ook niet veel misgaan, toch?), daar heb je echter niets aan als je geen achterban hebt en denkt dat het publiek vanzelf wel komt. |
[edit] domme post, ik snap hem. [/edit]
wie BEN ik, wie BEN ik, tum tumtedumtumTUMtum...
een lekker ding?

New Wave... ik bedoelde er niets mee hoor 
Ik zag alleen je laatste zinnetje, en moest dat liedje zingen van tv, Wie Ben Ik. Da's alles