TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Airwave - Alone In The Dark (Cosmic Tracer Remix)
Pages (2): [1] 2 »
Airwave - Alone In The Dark (Cosmic Tracer Remix)
voil�, eindelijk nog es een nummer af.. allez dat denk ik toch (hangt af van jullie commentaar natuurlijk) 
een remix van 'alone in the dark', een nummer van onze nationale trots l-vee..
airwave - alone in the dark (cosmic tracer remix)
enige commentaar zou welkom zijn, goed of slecht, maakt niet uit.. 
Btw, der is ne nieuwen sticky thread... "productions"
Tor, zou ge mij ne lijt kunne bezorge van al u producties met links bij waar ge ze kunt downloaden? Tis voor een overzicht.
(de anderen mogen dat ook doen)
Hmm, het is nog iets dat ik op cd zal zetten... leuk.
Hier ben ik nu eens benieuwd naar se 
downloading as I speak ...
Edit : Topnummer, Kevin, ik heb er niks op aan te merken. Ik ga hem nog veel draaien denk ik 
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Topnummer, Kevin, ik heb er niks op aan te merken. Ik ga hem nog veel draaien denk ik |
sorry dat ik het zo moeshy uitdruk ipv met mijn gewoonlijke vocabulair die zelf een zeeman zou doen blozen
Maar het is echt mooi 
Het raakt zelf een gevoeilig snaar 
eerst maakt hij enkele dagen geen posts, en dan, dan krijgen we dat
"moeshy"

| Originally posted by Tiger777 "moeshy" |
| Originally posted by Tiger777 Btw, der is ne nieuwen sticky thread... "productions" Tor, zou ge mij ne lijt kunne bezorge van al u producties met links bij waar ge ze kunt downloaden? Tis voor een overzicht. (de anderen mogen dat ook doen) Hmm, het is nog iets dat ik op cd zal zetten... leuk. |
| zo zachtaardig zijn, dat past toch ni bij mijn ruig imago |
)
| Originally posted by Tiger777 welk imago? (just kidding ) |
| Originally posted by Dark Apostle imago, ik wil geen imago, dan moet je dat imago hoog houden en ik ben een lui beest |
thanx for hijacking my thread..
heh grapje.. merci tiger & apostle voor uw commentaar, had niet gedacht dat het ergens een snaar zou raken.. 
tja sommige tracks zijn mooi, andere gaan nets iets dieper, die van u hoorde bij dat laatste 

na de goei kritieken hier keek ik al vol verwachting uit. In het begin kon het nummer me niet echt boeien, was al bijna niet meer aant luisteren en toen inneens, de buildup, de climax
het orgasme nabij 
echt wel goeie remix (beter dan het origineel?)
| Originally posted by djcresto echt wel goeie remix (beter dan het origineel?) |
| Originally posted by CygnusX Niks dan positieve reacties, misschien eens overwegen om hem naar Laurent op te sturen? You never know |
En ne goeie manager (zijnde IK) te zoeken...
met welk materiaal is da gemaakt?
| Originally posted by CygnusX Niks dan positieve reacties, misschien eens overwegen om hem naar Laurent op te sturen? You never know |
| Originally posted by djcresto met welk materiaal is da gemaakt? |
| Originally posted by tor8024 heb daar al aan gedacht.. persoonlijk vind ik het niet mijn beste nummer, maar je weet inderdaad nooit.. Reason en wat samples.. |
wel, de basis dingen had ik in een week of twee onder de knie
maar ik gebruikte daarvoor Rebirth, en Reason gebruikt een aantal van dezelfde principes.. alleen telt het een duizendtal meer knopjes.. 
Best ne goeie remix Kevin! Misschien een beetje te langdradig, maar da's een kwestie van updaten (als het nodig zou zijn ten minste
). Probeer eens bij Banshee, you never know 
Greetz,
Wim
Eerst wil ik dit kwijt : Kev, je hebt mijn idee gestolen! Eerst doet Ferry die remix van BBE en nu dit...
Ja ok, ik zou het niet zo gedaan hebben, maar kom, dat doet er niet toe...
Anyway, ik zou hem niet zo langdradig maken, die melodie op 5'10 komt te laat toe vind ik, maar hij is wel zaaaalig, loededoe...
Ik zal dan iets anders remixen zeker, hmm, Above the sky misschien...
| Originally posted by Pumaz Eerst wil ik dit kwijt : Kev, je hebt mijn idee gestolen! Eerst doet Ferry die remix van BBE en nu dit... Ja ok, ik zou het niet zo gedaan hebben, maar kom, dat doet er niet toe... |

| Anyway, ik zou hem niet zo langdradig maken, die melodie op 5'10 komt te laat toe vind ik, maar hij is wel zaaaalig, loededoe... |
| Ik zal dan iets anders remixen zeker, hmm, Above the sky misschien... |
| Originally posted by tor8024 er komen zeker nog elementen bij om het geheel interessanter te maken |

| Originally posted by tor8024 dat is wel voor later als ik opnieuw zin heb (ik word namelijk een nummer heel snel beu) |

| Originally posted by tor8024 wat dacht je van Save Me? ligt wat in dezelfde stijl als dit nummer.. |