TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Öppen fråga till robstar
Pages (2): [1] 2 »
Öppen fråga till robstar
"Parker & Clind - Generator" och "Parker - Beams of Gaia" --- samma Parker?
http://www.discogs.com/artist/Parker_-_Clind
Hvis robstar's egentlige navn ikke er Stephen Peclow,så er han ikke samme Parker
hehe ok, då antar vi att det inte är samma då 
jo jag har en fråga....kan man köpa en beams of gaia-vinyl från dig ? 
Nä du, de är inte jag. 
| quote: |
| Originally posted by dj_hysterix jo jag har en fråga....kan man köpa en beams of gaia-vinyl från dig ? |
hysterix: om du vill ha beams of gaia på vinyl så skynda dig till back to plastic (www.backtoplastic.com)
dom har ett ex inne av beams of gaia, va där så sent som igår å då fanns den kvar så rusa rusa rusa 
| Originally posted by Vizay hysterix: om du vill ha beams of gaia på vinyl så skynda dig till back to plastic (www.backtoplastic.com) dom har ett ex inne av beams of gaia, va där så sent som igår å då fanns den kvar så rusa rusa rusa |
nope inte jag heller...stod å bläddrade igenom vinylerna på news-sektionen...såg en med helt svart fodral å tänkte den har jag inte sett förut...plockar upp åsså vare den 
täntke köpa den men jag har inga pengar till det tyvärr....så hysterix köp den du så kan jag låna den av dig när jag lirar 
hur är det på back to plastic - bra priser - har dom några billiga vinyler eller kostar allt 100kr styck?
alltså, parker, en "öppen fråga"... hur går det med exciter egentligen ska dem leva på dig och "robert lindstroem"? jag vill inte vara otrevlig eller nåt, men skit snackas om exciter och invånarna där... :/
| Originally posted by Endre alltså, parker, en "öppen fråga"... hur går det med exciter egentligen ska dem leva på dig och "robert lindstroem"? jag vill inte vara otrevlig eller nåt, men skit snackas om exciter och invånarna där... :/ |
haha.
| Originally posted by robstar De går väl "bra" för Exciter, långsamt men "bra". Dom släpper ju även sina egna grejer på Exciter. "Catcher - Destiny Sunrise" släpps om ett tag och så kommer de nya saker från deras "Transa" projekt. Transa är inte bundna till Hook längre. Men för mej går de inte så bra, har inte blivit mycket musik dom sista månaderna pga vissa saker. :/ Vad är de för skit som snackas? Har du pratat med Rusch lr? haha. |
men va bra att det går "bra" då.
zam: priserna på BTP e helt okej, 79 för dom flesta vinylerna å 89 för de nyast intagna typ....ha rinte sett en vinyl över det priset som inte är ett album eller en albumsampler 
endre: har en känsla av att skitsnack om alla olika bolag förekommer ganska friskt i "branschen"...e nog något som hör till 
rob: tråkigt å höra att de går segt med musiken, alltid jobbigt när personliga saker kommer emellan :/ *minns något du skrev i tråden om döden* 
men vizzan...var ligger BTB då ? 
Endre vad sa Robert Lidstroem på armin chatten? 
Nu blev jag nyfiken LOL
| Originally posted by RebeL9 Endre vad sa Robert Lidstroem på armin chatten? ![]() Nu blev jag nyfiken LOL |
aja, ta inte illa upp om du läser detta robert L. men det är inget att hurra för :/..
Exciter har jo hatt et par nye saker ute,b.la. Escape - Nothing To Fear/Solar Silence,Catcher - Destiny Sunrise (som ble med på Nyana), og nå kommer My Spirit/Recitation også. Med tanke på at ballet åpnet med Beams Of Gaia så vil jeg si at Exciter er godt i gang.
| Originally posted by Endre av dem som var där som jag kännde så hade han en för hög känndis-attityd, det var någ ingen som tänkte på det eller nämde det där, och jag var där närvarande själv, och såg vad han skrev men minns dessvärre inget, men det var för mycket för 1 eller 2 releases eller vad det är, som inte ens inkludera orginal mix vad jag vet iallafall. men men, folk tycker olika om allt så, no hard feelings men om jag får yttra mig fritt så tycker jag han är lite...mysko, han släppte 2 låtar, showa off, gör bort sig på den där TC spelning... aja, ta inte illa upp om du läser detta robert L. men det är inget att hurra för :/.. |
av dom som vittnade så missan han alla 3 första mixarna och gick sedan av scenen. men nog pratat om det.
| Originally posted by Endre det är mest om Robert Lindstroem-fiaskot. När han showade off i armin chaten en gång |
rob: tråkigt å höra att de går segt med musiken, alltid jobbigt när personliga saker kommer emellan :/ |
för att klargöra om roberts spelning på voyage så va fallet så att han va grymt nervös, som jag förstod det så va det hans första spelning...
när han sen pajade de tre första mixarna så tyckte han de va bättre att gå av, synd tycker jag för så illa lät det inte...
e lite förvånad över de där med arminchatten för när jag snackade med honom på voyage så verkade han grymt trevlig, ingen som helst showoff...dock har folk också en tendens att vara annorlunda på nätet så tjae....vem vet 
robstar: de e bara å tare lugnt, inspirationen kommer så småningom...tills dess ere bara å chilla å njuta av alll annan musik som släpps under tiden 
| Originally posted by Vizay robstar: de e bara å tare lugnt, inspirationen kommer så småningom...tills dess ere bara å chilla å njuta av alll annan musik som släpps under tiden |
| Originally posted by robstar Blir stressad av att se hur alla andra släpper skivor som aldrig förr. |
hur mkt tjänar man på ett skivsläpp? antar att du inte vill säga exakt vad du tjänar, men per skiva tex?
lindström är säkert jätte trevlig, men sånna där framgångar går vissa upp till huvet ibland. så, aja.
jo de e sant endre...e skumt hur vissa personer blir som förändrade bara för att dom blir "kändisar" eller får lite framgång i allmänhet...man får akta sig den dagen de börjar gå bra helt enkelt
robstar jag gissar att du e lite över 20 eller hur? 
tänk på hur gamla dom riktiga rävarna i branschen är....du har tid på dig
don't stress, make it good instead
(säger han som får ångest själv över samma sak) 
se det från den ljusa sidan, du har iaf skivkontrakt