TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Requistje :D
Pages (2): [1] 2 »
Requistje :D
hoi allemaal.. lang gelede dat ik hier gepost heb lol ( 1 jaar ofzo
)
ik heb een vraag.
heeft iemand hier nog Half-Life CD-keys die hij/zij niet meer gebruikt??
zo ja stuur me ff een private message 
| quote: |
| Originally posted by FunkySimon hehe als je een jaar niet post, zorg dan op zen minst dat je eerste vraag na dat jaar iets te maken heeft met dance. Voor de rest zoek op google naar een half life forum, of koop de cdrom gewoon ! |
tip: ga naar winkel waar ze die cd rom hebben,en neem telefoon mee, en sms die key naar jezelf
en gebruik die
hoppa
| Originally posted by FunkySimon Key staat toch OP de cd-rom zelf |
voor 20 euro lig halflife met 2 serials in de Free
Zoek gewoon op astalavista.com, gamecopyworld.com of bij google, dat werkt meestal wel.
En je spelt requestje, geen i dus 
En nu weer zinnige dingen posten he?
en voor 13 euro ligt ie bij bol
Voor 4,50 fik ik hem met werkende key 
je hebt ook zoiets als keymakers, gewoon te downloaden via kazaa
Als je online wil spelen heb je een werkende key nodig die van een legale cd komt
en niet een gekraakte.
wat zijn we allemaal weer behulpzaam hier 
En Simon,XL nog binnengekomen?
Of vonden ze je maybe nog wat te childisch?
Wtf maakt t uit wat en hoevaak iemand post en wat daarna dan de eerste post mot wezen,psych
| Originally posted by FunkySimon je gaat voor je brood toch ook niet naar de slager |

Mja indeed gaat t weer nergens over;p
Als jij hier ff ut hele forum doorspit van nu tot ergens in 2000 orso kom je er hoogstwaarschijnlijk achter dat zovelen threads niets met de meuk hier te maken hebben.
Dus maybe kun je beter eerst ff checken hoe ut hier allemaal in ze werk gaat voor je je sirene opstart.
Dikke poep wat je praat *mooh*
| Originally posted by DjRV wat zijn we allemaal weer behulpzaam hier |

kom op mensen, zijn liFeStYlE is HARDSTYLE dus het was te verwachten 
| Originally posted by arj1o1 dat komt omdat we hier niet iemand met illegale dingen kunnen helpen |
Scene is dat niet de nieuwe smaak Fanta?
Heb nog geprobeerd iemand anders ervaring met Scene? 
Hardstyle Siempie?:P
Nouh dan zegtie dat om stoer te doen,want wat moet ie anders op een tranceforum,en in een club als XL?
Hijs gewoon een lamer,iemand hier nog iets over?
/me sluit deze bijeenkomst *BOOOOM*
Ik rook hier iemand die van hardstyle houd
| Originally posted by DjRV omfg,99 procent van holland TA forum zit in de mp3 scene,waar de neuk heb je het over |
?
ben dit weekend ook begonnen met cs-en. En moet zeggen dat het erg verslavend is. En erg spannend en dat het niet leuk is om door 10 jarige mennekes neer geknalt te worden.
Oh jah ik heb gewoon HL bij de v-d gehaal. 12 eurotjes daarvoor kan je tochniet zonder zitten
PlanetSide de gekste, als je van massale multiplayers games houdt moet je deze echt wel kopen, voertuigen, 1000 man op een kluitje, vette wapens, en grafische pracht zonder veel lag:
www.planetside.com

| Originally posted by Chicane PlanetSide de gekste, als je van massale multiplayers games houdt moet je deze echt wel kopen, voertuigen, 1000 man op een kluitje, vette wapens, en grafische pracht zonder veel lag: www.planetside.com ![]() ![]() ![]() |
SWG is behoorlijk geej, community is niet zo geweldig groot, alleen de echt Vader nerds en Chewbakka verslaafde doen er aan mee. Bovendien is het een speciaal abbo wat je niet met de Sony All Acces abbo kan gebruiken (1 abbo voor alle spellen), dat spel wordt zwaar uitgemolken gewoon. SWG is pas 2 maanden online.
PlanetSide heeft een hele grote community, devoted spelers en is al een maand of 8 aan het timmeren aan de weg, ikzelf doe pas 2 maanden mee en ik ben er helemaal aan verkocht, 30 dollar voor 6 maanden spelen is best wel redelijk en de gevechten zijn echt zo ontzettend gaaf, het komt regelmatig voor dat je met een dikke 500 man elkaar de schedel loopt in te hakken.. Daar kan zelfs Ajax niet tegen op