TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- ang, bussar
ang, bussar
Tja,
g�tt f�r oss som bor i gbg tack vare Swebuss express kan man komma dit och hem p� underbara tider och snabbt!
Taximocka f�r att Swebuss!!
ehm.... just det
.....vafan �r "ang"?
| quote: |
| Originally posted by Endre .....vafan �r "ang"? |
| Originally posted by reveal ang�ende men vad tj�nar den h�r tr�den f�r syfte? bara undrar |

| Originally posted by Endre det �r en n00b som skrev threaden..hihi ![]() |
Borde v�l �tminstone kunna s�ga vart man kommer? 
| Originally posted by ice_key Precis, vad �r det med folk som bara h�ller p� att skicka en massa on�diga inl�gg ?? |
�n liten on�dig fr�ga, hur m�nga l�ste den mystiska f�rfattaren till denna tr�den namn med engelskt uttal och hur m�nga med ett svenskt Tobias? Jag har hela tiden t�nkte [two-bi-as]. T�nkte eftersom denna tr�den �nd� inte handlade om n�got.
hahahaha

jag l�ste "tobias" 
| Originally posted by reveal har varit ett par stycken p� senaste tiden som bara lagt ett, helt ovidkommande, inl�gg och sen inte visat sig igen :) |
Originally posted by Aendy ![]() Yes... Min favorit �r den om DJ Aligator, vilken tr�d det nu var i! |
ni gl�mde dj alligator"
jag l�ste two-bias � inte tobias...t�nkte inte p� det f�rens du n�mnde det aendy 
men aja, trevligt � veta att man kommer n�nstans iaf med swebuss...e ju tur det s� man inte s�tter sig p� en swebuss � bara hamnar ad�r man gick p� lixom 
T.NU varning kanske p� denna tr�d eller ?
Visst �r Swebuss bra... har plats garanti utan att beh�va boka...