TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sasha - Xpander
Sasha - Xpander
Varf�r s�ger alla (n�ja, men v�ldigt m�nga) att Sasha - Xpander �r en an de b�sta l�tarna n�gonsin? Jag tycker inte ens att den �r bra... N�n som kan f�rklara?
H�ller med dig, tycker inte det �r ngt speciellt med den l�ten,
Bedrock - Heaven Scent
Veracocha - Carte Blanche
Mina stora favoriter
har dom p� CD singlar liggandes i hyllan :

Ja vet inte Reveal men det �r n�got magiskt med den l�ten.
Melodin �r superb helt enkel!
Ryser n�stan varje g�ng ja h�r den. 
Vad "Eye of the Tiger" �r f�r vissa �r vad "Xpander" �r f�r mej.
Re: Sasha - Xpander
| quote: |
| Originally posted by reveal Varf�r s�ger alla (n�ja, men v�ldigt m�nga) att Sasha - Xpander �r en an de b�sta l�tarna n�gonsin? Jag tycker inte ens att den �r bra... N�n som kan f�rklara? |

Ganske poengl�s debatt egentlig.Folk har ulik smak,derfor vil mange l�ter som er ansett som "klassikere" ikke falle i smak blant mange.Jeg liker f.eks. hverken Gouryella - Gouryella eller BBE - Seven Days And One Week.
For Xpander sin del er den av mine all time favs fordi den har veldig stor sentimental verdi for meg personlig,pluss at f�lelsene som den vekker i meg er helt enorme. Liker ogs� kontrastene l�ten inneholder(f�rst melodiene,s� det mer "br�kete" partiet osv.)
Tycker ocks� att Xpander �r den b�sta l�ten som gjorts. Ren gl�dje. Den definierar utrycket "progressive" f�r mej. G�r bara inte att tr�ttna p�.
Intressant breaks remix: Sasha - Xpander (James Zabielas Playstation Mix)
| quote: |
| Originally posted by Virus Tycker ocks� att Xpander �r den b�sta l�ten som gjorts. Ren gl�dje. ) |
n� .. progressiv �r inte min stil alls .. blir utr�kad efter 1 minut 
Xpander �r en v�ldigt bra l�t, men n�r inte riktigt �nda fram till mig p� n�t vis...![]()