TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Kolla

Posted by GyLLe on Aug-21-2003 10:24:

HappyHappy Kolla

kolla vem dom relaterar med techno!!!

HEHE

Posted by hustler on Aug-21-2003 12:18:

Ja hon kan ju alltid dr�mma..

Posted by dbl on Aug-21-2003 12:20:

har ni inte sett intervjun med henne d�r dem s�ger att hon sjunger techno.... herrej�vlar. idioter

Posted by Aendy on Aug-21-2003 13:43:

quote:
Originally posted by dbl
s�ger att hon sjunger techno....

Sjunga techno? Jag vet bara en som kan sjunga techno... och det �r min idol... h�r sj�lv!

Posted by dj_hysterix on Aug-21-2003 13:49:

SHE SUX

Posted by Gate 42 on Aug-21-2003 15:18:

Pandora �r en klassiker. Har n�n skiva med henne. Men att det skulle vara techno �r ju bara bull.

Dock p� sin tid s� var Pandora r�tt v�lproducerad euro-dance tycker jag.

Posted by St_Andrew on Aug-21-2003 17:28:

shit l�ter som om techno vore n�got hemskt som ingen vill f�rknippas med...

Posted by NooN on Aug-21-2003 18:57:

Pandora gjorde n�gra sk�na l�tar. Men hon b�r inte f�rknippas med techno. Precis som Scooter.

Posted by U121 on Aug-21-2003 21:27:

dissar du scooter va?
=P
e sant, de va b�ttre f�rr, mycket b�ttre...

tycker fortfarande att move your ass e skitgrym =D

Posted by chjo on Aug-22-2003 07:03:

Det �r ju inte s� konstigt att Trance/Techno-scenen �r s� liten i Sverige n�r folk tydligen inte har en aning om vad det �r ens..

Posted by JayBee on Aug-22-2003 13:34:

Jag m�ste faktist s�ga att jag tycker att scooter �r underskattad av s�nna som oss typ :P folk tycker han �r d�lig bara f�r att han �r k�nd s� att s�ga. alts� jag �r en s�n person som inte bryr sig om s�nt. om det skulle visa sig att britney spears �r skaparen bakom Traffic s� skulle jag inte sluta lyssna p� den f�r det. jag tycker att scooter har mer eller mindre gjort en del bra l�tar �ver tiden. inte en utav mina favoriter direkt men inte d�lig heller.

Posted by lonne on Aug-22-2003 13:58:

Jo, men sedan g�r killen utan till�telse och drar �t sig cred och
tj�nar pengar p� M.I.K.E. F�rst strangeworld och sedan
Mass Effect-Alphascan vilket �r ruskigt fult, med tanke p� att
Scooter lyckas f�rmedla sin musik via tv & radio.

Posted by Amnezia on Aug-24-2003 16:28:

hehe "sjunga teckno" det e fn starkt det.hur dum f�r en svensk bli igentligen...~kollar lagboken

quote:
Originally posted by JayBee
Jag m�ste faktist s�ga att jag tycker att scooter �r underskattad av s�nna som oss typ :P folk tycker han �r d�lig bara f�r att han �r k�nd s� att s�ga. alts� jag �r en s�n person som inte bryr sig om s�nt. om det skulle visa sig att britney spears �r skaparen bakom Traffic s� skulle jag inte sluta lyssna p� den f�r det

allt fr�n den tomten l�ter ju typ likadant nu f�rtiden...han skriker lite, lite babyr�ster lr dyligt och sen n�n s�t liten slinga..
att s�ga att han producerar techno �r ju att g�ra honom till ett �nnu st�rre sk�mt �n han redan �r..r�cker � beh�va h�ra honom varje g�ng man bes�ker krogen men visst skulle han mot all f�rmodan f� ihop en bra trancehit lr liknande d�r han lyckas knipa sj�lv � satsa p� � f� me l�ten p� n�n mer skiva �n hits4kidz skivorna s� visst...d� kommer inte jag heller dissa honom men just nu s� ligger han inte h�gt p� listan...

Posted by dbl on Aug-24-2003 17:51:

f�r det f�rsta e faktiskts scooter 3 st
s� det s�..... hehehehehe

n�, men dem flesta scooter l�tarna l�ter typ likadant.
dem tar n�n k�nd melodie.. kanske g�r om n�got litet p� den och sen l�gger p� lite gapande och den �ver pitchade s�ngen.

och sen e den klar l�ten typ...

xtremt kasst ocks� att sno melodier som typ strangeworld utan att ens be om till�telse.... n�gra p� det

b�sta scooter skivan e ju helt klart "scooter - the singles" eller va den heter d�r alla klassiker e med

Posted by Amnezia on Aug-25-2003 14:27:

quote:
Originally posted by dbl
f�r det f�rsta e faktiskts scooter 3 st
s� det s�..... hehehehehe

hehe okaj men e mest den skrikande tysken jag st�r mig p�

Posted by dbl on Aug-25-2003 14:29:

quote:
Originally posted by Amnezia
hehe okaj men e mest den skrikande tysken jag st�r mig p�

joo... dem andra 2 e ju gaaaaaanska s� mycket i bakgrunden typ