TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- OT: Äntligen SNL i svensk TV
OT: Äntligen SNL i svensk TV
Saturday Night Live, en av världens bästa humorprogram ska äntligen börja visas i Sverige igen, på TV3 (TV3 körde det för typ 10-15 år sedan). Fast tiden är väl lite onödig? Kl 23.45 på måndagar! Nåväl... det blir till att banda!
snarare uppesittar kväll och sen helt kängad dagen efter.
Jag var hooked på SNL när det gick för länge sen. Kommer dom köra gamla och nya avsnitt eller bara nya?? Gillar dom gamla från början av 80-talet med Eddy Murphy(innan han sålde sin själ till familje- och kärlekskomedidjävulen) skarpt.
aldrig hört talas om programmet men det kanske man måste se =)
btw, måste bara fråga vad som menas med OT:... antagligen e det en dum fråga... hehe...
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew aldrig hört talas om programmet men det kanske man måste se =) btw, måste bara fråga vad som menas med OT:... antagligen e det en dum fråga... hehe... |

hmmm vad räknas som on topic i detta forum då?
| Originally posted by St_Andrew hmmm vad räknas som on topic i detta forum då? |
| Originally posted by Virus Jag var hooked på SNL när det gick för länge sen. Kommer dom köra gamla och nya avsnitt eller bara nya?? Gillar dom gamla från början av 80-talet med Eddy Murphy(innan han sålde sin själ till familje- och kärlekskomedidjävulen) skarpt. |
YES!
SNL är ett program som man garvar hejdlöst igenom! bra intiativ av TV3 
| Originally posted by Aendy Trance i den vidaste betydelsen |
synd att man redan kollat på de flesta gerjerna på datan :P
burt reynolds är ju grymmast när de gör celebrity jepardy
| Originally posted by JayBee synd att man redan kollat på de flesta gerjerna på datan :P burt reynolds är ju grymmast när de gör celebrity jepardy |
Re: OT: Äntligen SNL i svensk TV
| Originally posted by Aendy Saturday Night Live, en av världens bästa humorprogram |
ALDRIG SETT!

hehehehehehe... e så ball va.. checkar på det nu 
t.om. J-LO e ju hel grym 
| Originally posted by Aendy Har du sett alla de nya avsnitten? Var hämtar du hem det? Norm Macdonald slutade i SNL-gruppen för en sisådär 5 år sedan så om du sett avsnitt innehållande honom göra Burt Reynolds så har de några år på nacken. |
Var ju lite kul men J.Lo den jävla %¤#%&%#&%#%#"&". jag gillar inte henne.
väntar på program där Seinfeld, Murphy & co är med.
om ni vill kan jag lägga upp en hel drös men celebrity jepordy avsnitt på stefans ftp. nån intreserad?