TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Cd' S Branden...
Pages (2): [1] 2 »
Cd' S Branden...
Ja, volgens mij is dit al tig keer geweesrt op t forum, maar nu nog maar een keer want ik heb nu pas een cd brander
Welk programma kan ik t beste gebruiken om een cd te branden????


Ik zelf vind Nero het fijnste werken, maar het blijft altijd persoonlijk.
nero vind ik het fijnst, dat was ook gewoon het programma dat ik erbij kreeg toen ik mijn brander kocht, maar voor cuefiles kun je beter cdrwin gebruiken.
Ik ook nero gebruik, ik proggie goed vinden.
Latorzzz
Ik gebruik gewoon easy cd creator..zat al op de PC...werkt wel goed geloof ik..zo�n brander is sowieso errug vet..hij is met mixjes gewoon in 10 minuten klaar man! betur! 
ik ook easy cd creator, maar voor de cd's waar ik cuefiles nodig heb gebruik ik CDR-Win
mijn brander is naar de SJAAK !!!!!
arggggggggggh .....koppige ik .....had ik nu maar honderd piek meer uitgegeven voor een Plextor ....

CDR-win voor de backuppie's
en die cue zooi. Nero voor de rest 
Ik kreeg bij mijn brander WinonCD. Ik ken die andere branprogramma's nie, maar dit is echt een supergoed programmaatje. Je kan als je cd's gaat branden het geluid stellen, je kan een editor opvragen en dan nog fade-in of fade-out invoeren, kan best zijn dat dit bij die andere proggies ook kan hoor
Livemixen zijn echt super, ze lopen gewoon vloeiend in elkaar over, geen pauzes. Ik heb een Pentium 2 450 mhz. en het programaatje vergt aardig wat geheugen, dus je kan niet veel andere dinfen op dat moment doen. Mensen met een snellere comp schijnen hier geen last van te hebben. Ik vind het proggie iig zeer fijn
Latuurrzzz...
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Ik kreeg bij mijn brander WinonCD. Ik ken die andere branprogramma's nie, maar dit is echt een supergoed programmaatje. Je kan als je cd's gaat branden het geluid stellen, je kan een editor opvragen en dan nog fade-in of fade-out invoeren, kan best zijn dat dit bij die andere proggies ook kan hoor Livemixen zijn echt super, ze lopen gewoon vloeiend in elkaar over, geen pauzes. Ik heb een Pentium 2 450 mhz. en het programaatje vergt aardig wat geheugen, dus je kan niet veel andere dinfen op dat moment doen. Mensen met een snellere comp schijnen hier geen last van te hebben. Ik vind het proggie iig zeer fijn Latuurrzzz... |

Ja ik gebruik Nero. Easy cd Creator is ook goed, maar Nero is net iets beter. dat cue file programma heb ik nooit gebruikt.
| quote: |
| Originally posted by Blik ik ook easy cd creator, maar voor de cd's waar ik cuefiles nodig heb gebruik ik CDR-Win |
die nieuwe winoncd is dus echt de beste, ik heb al die andere ook geprobeerd, maar die lopen allemaal in de soep als met 12 x gaat fikken, dus doe mij maar winoncd, egt supervet progje, met de newe editie kan je zelfs heel makelijk divx films aanpassen.
CEQUADRAT WIN ON CD RULEZ

why geen nero voor je mixen glanis?
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta die nieuwe winoncd is dus echt de beste, ik heb al die andere ook geprobeerd, maar die lopen allemaal in de soep als met 12 x gaat fikken, dus doe mij maar winoncd, egt supervet progje, met de newe editie kan je zelfs heel makelijk divx films aanpassen. CEQUADRAT WIN ON CD RULEZ |
Ik gebruik zelf NERO, die zet ook alles in een keer om van mp3 --> WAV. Dua is wel makkelijk. Ik hen ook net een nieuwe 12x --> 6 min. een CD
ik wil nie eigenwijs klinken ofzo hoor, maar je brand dus echt geen wave files op je cd's, maar cda's, lijkt op elkaar maar is net ietsje anders, zelfde idee als dat je geen mpeg's op een cdi kan branden 
Nouw je zet als je een lange mix hebt dus echt de zooi wel om in .wav he,anders heb je echt wel een vette vastloper en das wat ie bedoelt,dus stop je pik in een mierenhoop en neuk ze allemaal tegelijk ofzo *master miereneuker*
ben jij altijd zo vriendelijk? 
en ik heb vanochtend nog judge jules live @ qontact gebrand op een 90mins cd zonder eerst over te zetten in mp3 en heb cdtje overburned zodat hele mix er op paste 
gaat weer lekker hier 
nouw jij bent een stoere jonguh,like i care hoe ik ze fik als ze me auto maar uitbeuken *zugt*
hmz..is dit nou echt of zijn jullie aan t dollen? ik begrijp die tongetjes (
) nl niet..
volgens mij mag donna mij niet zo, maar ik vind haar heeeeeeeel lief hoor

you should!! kep een enorme bambi aard,sweet and innocent...that's me!!

betekent dit dat we vrede sluiten donna?

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.