TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Cd' S Branden...
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Opti on Jun-26-2001 12:37:

Cd' S Branden...

Ja, volgens mij is dit al tig keer geweesrt op t forum, maar nu nog maar een keer want ik heb nu pas een cd brander
Welk programma kan ik t beste gebruiken om een cd te branden????


Posted by Robvef on Jun-26-2001 13:33:

Ik zelf vind Nero het fijnste werken, maar het blijft altijd persoonlijk.


Posted by arno on Jun-26-2001 15:03:

nero vind ik het fijnst, dat was ook gewoon het programma dat ik erbij kreeg toen ik mijn brander kocht, maar voor cuefiles kun je beter cdrwin gebruiken.


Posted by New Wave on Jun-26-2001 15:15:

Ik ook nero gebruik, ik proggie goed vinden.
Latorzzz


Posted by Miss Proximus on Jun-26-2001 15:24:

Ik gebruik gewoon easy cd creator..zat al op de PC...werkt wel goed geloof ik..zo�n brander is sowieso errug vet..hij is met mixjes gewoon in 10 minuten klaar man! betur!


Posted by Blik on Jun-26-2001 15:43:

ik ook easy cd creator, maar voor de cd's waar ik cuefiles nodig heb gebruik ik CDR-Win


Posted by M5 on Jun-26-2001 16:39:

mijn brander is naar de SJAAK !!!!!

arggggggggggh .....koppige ik .....had ik nu maar honderd piek meer uitgegeven voor een Plextor ....


Posted by moogwai on Jun-26-2001 19:05:

CDR-win voor de backuppie's en die cue zooi. Nero voor de rest


Posted by TranceFool on Jun-26-2001 19:09:

Ik kreeg bij mijn brander WinonCD. Ik ken die andere branprogramma's nie, maar dit is echt een supergoed programmaatje. Je kan als je cd's gaat branden het geluid stellen, je kan een editor opvragen en dan nog fade-in of fade-out invoeren, kan best zijn dat dit bij die andere proggies ook kan hoor Livemixen zijn echt super, ze lopen gewoon vloeiend in elkaar over, geen pauzes. Ik heb een Pentium 2 450 mhz. en het programaatje vergt aardig wat geheugen, dus je kan niet veel andere dinfen op dat moment doen. Mensen met een snellere comp schijnen hier geen last van te hebben. Ik vind het proggie iig zeer fijn

Latuurrzzz...


Posted by Glaniskanis on Jun-26-2001 20:02:

quote:
Originally posted by TranceFool
Ik kreeg bij mijn brander WinonCD. Ik ken die andere branprogramma's nie, maar dit is echt een supergoed programmaatje. Je kan als je cd's gaat branden het geluid stellen, je kan een editor opvragen en dan nog fade-in of fade-out invoeren, kan best zijn dat dit bij die andere proggies ook kan hoor Livemixen zijn echt super, ze lopen gewoon vloeiend in elkaar over, geen pauzes. Ik heb een Pentium 2 450 mhz. en het programaatje vergt aardig wat geheugen, dus je kan niet veel andere dinfen op dat moment doen. Mensen met een snellere comp schijnen hier geen last van te hebben. Ik vind het proggie iig zeer fijn

Latuurrzzz...



Kan dus ook allemaal met Nero

Nero gebruik ik voor alles behalve voor mixen (met cue) dan CDR-Win


Greetz,
Glaniskanis


Posted by Dj Lex on Jun-27-2001 15:07:

Ja ik gebruik Nero. Easy cd Creator is ook goed, maar Nero is net iets beter. dat cue file programma heb ik nooit gebruikt.


Posted by Flipper01 on Jul-01-2001 19:06:

Thumbs up

quote:
Originally posted by Blik
ik ook easy cd creator, maar voor de cd's waar ik cuefiles nodig heb gebruik ik CDR-Win

Helemaal mee eens, die programma's gebruik ik ook en t bevalt me erg goed!!


Posted by Siesta on Jul-02-2001 07:43:

die nieuwe winoncd is dus echt de beste, ik heb al die andere ook geprobeerd, maar die lopen allemaal in de soep als met 12 x gaat fikken, dus doe mij maar winoncd, egt supervet progje, met de newe editie kan je zelfs heel makelijk divx films aanpassen.


CEQUADRAT WIN ON CD RULEZ


Posted by Donna on Jul-02-2001 11:34:

why geen nero voor je mixen glanis?


Posted by Dj Lex on Jul-02-2001 13:20:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
die nieuwe winoncd is dus echt de beste, ik heb al die andere ook geprobeerd, maar die lopen allemaal in de soep als met 12 x gaat fikken, dus doe mij maar winoncd, egt supervet progje, met de newe editie kan je zelfs heel makelijk divx films aanpassen.


CEQUADRAT WIN ON CD RULEZ


Zo dat programmaatje zag ik gister toevallig bij een vriend van me en dat is idd echt een cool programma. Liedjes kan je zowat alles aan veranderen enzo.


Posted by eXos on Jul-02-2001 13:33:

Ik gebruik zelf NERO, die zet ook alles in een keer om van mp3 --> WAV. Dua is wel makkelijk. Ik hen ook net een nieuwe 12x --> 6 min. een CD


Posted by WNxHunter on Jul-02-2001 17:12:

ik wil nie eigenwijs klinken ofzo hoor, maar je brand dus echt geen wave files op je cd's, maar cda's, lijkt op elkaar maar is net ietsje anders, zelfde idee als dat je geen mpeg's op een cdi kan branden


Posted by Donna on Jul-02-2001 17:23:

Nouw je zet als je een lange mix hebt dus echt de zooi wel om in .wav he,anders heb je echt wel een vette vastloper en das wat ie bedoelt,dus stop je pik in een mierenhoop en neuk ze allemaal tegelijk ofzo *master miereneuker*


Posted by WNxHunter on Jul-02-2001 17:33:

ben jij altijd zo vriendelijk?
en ik heb vanochtend nog judge jules live @ qontact gebrand op een 90mins cd zonder eerst over te zetten in mp3 en heb cdtje overburned zodat hele mix er op paste


Posted by Siesta on Jul-02-2001 17:45:

gaat weer lekker hier


Posted by Donna on Jul-02-2001 17:50:

nouw jij bent een stoere jonguh,like i care hoe ik ze fik als ze me auto maar uitbeuken *zugt*


Posted by Miss Proximus on Jul-02-2001 18:05:

hmz..is dit nou echt of zijn jullie aan t dollen? ik begrijp die tongetjes () nl niet..


Posted by WNxHunter on Jul-02-2001 18:45:

volgens mij mag donna mij niet zo, maar ik vind haar heeeeeeeel lief hoor


Posted by Donna on Jul-02-2001 19:37:

Dancing Dude

you should!! kep een enorme bambi aard,sweet and innocent...that's me!!


Posted by WNxHunter on Jul-02-2001 21:31:

betekent dit dat we vrede sluiten donna?


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.