TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Etherfrequentie veiling
Etherfrequentie veiling
Die gaat door. Kunnen we straks radio 538 ook shaken zeker...
Fuck man, krijgen we straks zeker alleen "kwaliteitszenders"
Skyradio en zo, gadverdamme, Skyradio heeft helemaal geen kosten aan radio-jockies en zo, draaien gewoon een bandje en hebben toch veel luisteraars............
KNKH!!!!
ik hoop dat ID&T met geld gaat smijten zodat ze een frequentie winnen
Ik denk dat je dat nu wel kunt gaan vergeten....helaas...
of we krijgen kwaliteits zenders als arrow classic rock radio,
ja laten we hopen dat id&t een goede frequentie krijgt, kunnen we overal genieten van dance music
ik zit niet echt op kwaliteits zenders te wachten, dan maar hopen dat id&t een beetje gaat investeren ja. Maar ik luister toch niet zo vaak naar de radio....
Tsja, maar 538 heeft altijd wel koele mixen op zaterdag avond. 'k hoop maar zij een beetje gaan investeren..
De Radio van tegenwoordig is echt bagger, alleen maar troep wordt er gedraaid......radio 538 is op zaterdag nog wel eens leuk...maar de rest...yakkie.......
Als Radio Mexico maar blijft...
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- Als Radio Mexico maar blijft... |
en dan komt er ook nog Frans Bauer doorheen
Draaien ze daar ook Wienerslager-muziek? 
2e kamer was het er niet helemaal mee eens.. een of andere henkie wilde het er gewoon doorheenramme.. (die veiling)
Ik snap niets van die ***ambtenaren....las het vandaag in de Spits.........Die gasten lopen te kutten...hopeloze mensen zijn het............
| Originally posted by New Wave Draaien ze daar ook Wienerslager-muziek? |
Het is toch nog helemaal niet zeker. Misschien gaat het helemaal niet door joh.
| Originally posted by Blik Skyradio en zo, gadverdamme, Skyradio heeft helemaal geen kosten aan radio-jockies en zo, draaien gewoon een bandje en hebben toch veel luisteraars............ KNKH!!!! ik hoop dat ID&T met geld gaat smijten zodat ze een frequentie winnen |
| Originally posted by New Wave Draaien ze daar ook Wienerslager-muziek? |
| Originally posted by MetzZ_!! Zelfs Skyradio kan moven als de veiling doorgaat... |
| Originally posted by Dj Lex Zou het? Skyradio is denk ik 1 van de groteren |