TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Pearl Harbor

Posted by Miss Proximus on Jun-26-2001 19:36:

Satan (eek!) Pearl Harbor

heyhey..ik ben gisteren naar de premiere van Pearl Harbor geweest (jaja..in LWD dan h�?..haha)..en ik wou ff zeggen: heengaan!!!! Echt een VETTE film man! Je kunt er zelfs met een vrouwtje naartoe (Ben Affleck..drewl...) want er koomt ook wat romantiek in voor (geen sex) en die special effects...damn...ik had het gevoel dat ik zelf ook in een vliegtuig zat man..en die bombardementen..JEEZZ..echt top gewoon haha ja..ik vond het echt een vette film..lekker wat actie, flink wat dooien (gna gna) en nog waargebeurd ook (maakt het xtra gruwelijk)...dus..whoop yer ass into da cinema LOL

Have fun!!

Posted by Carte Blanche on Jun-26-2001 19:45:

Talking

Ik ben het er helemaal mee eens, normaal gesproken heb ik het niet zo op van die hele lange films, maar deze film heeft me werkelijk elke minuut geboeid kunnen houden en dat gebeurt niet vaak.

Het verhaal is gewoon goed en er zitten veel goeie dingen in, zoals goed verhaal, humor, romantiek en realisme. You name it.

Vette aanrader.

Ga je zien en laterz...

Posted by Blik on Jun-26-2001 19:45:

ik had gehoord dat de film heel erg Amerikaans gezind (schrijf je dat zo???) is.....

Posted by Carte Blanche on Jun-26-2001 19:46:

Wink

Nou ja, hier en daar kwam inderdaad af en toe het "LANG LEVE AMERIKA" gevoel boven ja... maar het blijft een top film.

Later

Posted by Miss Proximus on Jun-26-2001 20:23:

ach jah..welke Hollywood film is niet Amerikaans gezind..dat hou je toch..het eind is ook wel suf..met zo'n betoog over hoe goed USA wel niet was enzo..maar AL die vette explosies, bombardementen, rondslingerende dooien..kortom al dat dood en verderf..heerlijk gna gna

Posted by Carte Blanche on Jun-26-2001 20:58:

I.d.d. vet veel films hebben dat America will prevail gedoe...
Maar de special-fx waren idd om van te smullen, tis dat het
nep is... het zag er zeer overtuigend uit... (maar ja voor 350 miljoen kun je ook wel wat leuks in elkaar draaien mag ik hopen)

Laterzzz

Posted by Remy D on Jun-26-2001 21:24:

Ik ga er wel heen ergens volgende week...

Posted by Henkie_henk on Jun-26-2001 21:46:

Bedankt miss p Klasse...

ik ga voor (minder betrouwbare) reviews naar

http://us.imdb.com/

Check t maares

Bedankt voor de tip.. k zal er heengaan

Posted by Miss Proximus on Jun-26-2001 21:49:

Volgene keer pakken we met ze allen een filmpje of nieh?

ennu..Henkie..congratz h�? nogmaals..met de Chill Out..je bent de MAN

Posted by Akira on Jun-26-2001 22:02:

ik ga er ook heen

Posted by Henkie_henk on Jun-26-2001 22:09:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Volgene keer pakken we met ze allen een filmpje of nieh?

ennu..Henkie..congratz h�? nogmaals..met de Chill Out..je bent de MAN

Hey das aardig

Ik ben daaro vooral mod om meteen die threads van mensen zoals Dj m of whatever te sluiten.. dat verpest het hele forum...

dus als je noges wat ziet.. pm je maar..

Posted by Remy D on Jun-26-2001 22:57:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
Ik ben daaro mod

Ja man gefeliciteerd Keep up the good work

Hup nog een feesie: ballonnen, slingers en bier, oja en natuurlijk veel vrouwen.

Posted by Henkie_henk on Jun-26-2001 23:05:

Ja.. jij mag de ballonnen, slingers en het bier.. neem ik de vrouwen wel en de muziek.. dat je dat vergeet zeg..

damn ik gaat lkkr slape..

Posted by Remy D on Jun-26-2001 23:07:

Oh ja wat stom, maar vooruit omdat het jou feesie is vind ik het goed

Slaap lekker

Posted by Jukx on Jun-26-2001 23:54:

Jaaaaa, goed is die he!! Ik was er zaterdag al heen geweest (voorpremiere)... maar hij is echt gaaf!! Vooral dat stuk waarin in Pearl Harbor gebombardeerd wordt... zie je echt zielige dingen voorbij komen enzo... *snik*

Nadelen:
-hij duurt 3,5 uur... (tja, kan ook een voordeel zijn)
-hij is inderdaad behoorlijk amerikaans gezind: Keizer van Japan na de verpletterende (en bijna fatale) slag die ze Amerika hadden toegebracht: "ach, we hebben slechts een slapende hond wakker gemaakt". jaaaaa daaaaaaaaaaaag!
-heb je in die hele film een Amerikaan iets slechts over de Japanners horen zeggen???? terwijl voor hun ogen allemaal vrienden/ kameraden lafhartig werden afgeslacht... (zelfs de drenkelingen die in het water lagen werden door de jappaners nog beschoten) ��n keer zei Roosevelt dat het een "laffe" aanval was van de Jappaners... dat was het enige wat er over de Jappaners werd gezegd in die hele film!!
reden: Pearl Harbor wordt ook nog uitgebracht in Japan, en omdat de producent daar ook nog flinke winst wil maken hebben ze zich BEHOORLIJK mild opgesteld tegen over de Japanners... SLAPPPPPPPPP!!

maarja, het is echt een hele goeie film en iedereeen moet er zeker naartoe gaan!!

Posted by Henkie_henk on Jun-26-2001 23:58:

klopt jukx.. 20% van de omzet van de titanic kwam door japan.. dus die mensjes wilde ze liever niet beledigen

wat heb jij toch weer goeie info.. aah fuck 2 uur..

mzzl

Posted by Jukx on Jun-27-2001 00:11:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
klopt jukx.. 20% van de omzet van de titanic kwam door japan.. dus die mensjes wilde ze liever niet beledigen

wat heb jij toch weer goeie info.. aah fuck 2 uur..

mzzl

he jij ging een uur geleden toch al slapen???

Posted by Dj Lex on Jun-27-2001 14:57:

Wow ik ga er deze vrijdag heen. Heb er wel zin in. Ben allang nie meer naar de bios gewesst en het lijkt me een coole film

Posted by Miss Proximus on Jun-28-2001 19:02:

Mooi..of wat...

Posted by -=WVG=- on Jun-28-2001 20:24:

quote:

Mooi..of wat...

tja, het is wel breedbeeld...maar ja

Posted by Blik on Jun-28-2001 20:26:

quote:
Originally posted by -=WVG=-

tja, het is wel breedbeeld...maar ja

nieuw gat in de markt, breedbeeldschermen voor je computer......

zou wel iets zijn op zich

(mooie foto trouwens Miss P)

Posted by Miss Proximus on Jun-29-2001 10:36:

mooi h�?
bij mijn ma op het werk hebben ze dat echt! van die 40 inch pc schermen ofzo..en nog flatscreen ook!..raar maar wel vet relaxt als je een dvd-speler hebt!! maar jah..dat hebben ze natuurlijk niet op bedrijven haha..zou niet best wezen..elke keer die pizzabezorgers en popcornmannetjes aan de deur lol

Posted by Dj Lex on Jun-29-2001 11:28:

quote:
mooi h�?
bij mijn ma op het werk hebben ze dat echt! van die 40 inch pc schermen ofzo..en nog flatscreen ook!..raar maar wel vet relaxt als je een dvd-speler hebt!! maar jah..dat hebben ze natuurlijk niet op bedrijven haha..zou niet best wezen..elke keer die pizzabezorgers en popcornmannetjes aan de deur lol

Haha ja dat wil ik ook wel zo'n beeldschermpje. dat is echt mooi.