TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- 50 Pence - In Da Pub
50 Pence - In Da Pub
Alla har s�kert lyssnat p� den h�r redan men haha sn�lla jag garvar ihj�l mig - s� sk���n text!
http://members.cox.net/kbk2002/50pence.html

Vill inte vara gn�llig men det �r v�l till s�dant h�r vi har klotterplanket?
jo jag vet men den h�r var fan f�r sk�n f�r att f�rsvinna inne i klotterplanket - men skitsamma kenny kan ta bort tr�den - ville bara att ingen skulle missa denna
| quote: |
| Originally posted by zamson jo jag vet men den h�r var fan f�r sk�n f�r att f�rsvinna inne i klotterplanket - men skitsamma kenny kan ta bort tr�den - ville bara att ingen skulle missa denna |
haha
cooolt.. ja hade inte sett den...
men nu k�nns de som ja e d�lig p� eng. igen.
va betyder f�ljande ord?
jugs
blackburn rover
rizla
geezer
grind
allts�, de e ju m�nga uttryck man inte fattar.... men jaja 
| Originally posted by Glorie jugs |
| Originally posted by Glorie jugs blackburn rover rizla geezer grind allts�, de e ju m�nga uttryck man inte fattar.... men jaja |
Aendy: jag tof inte illa upp - tycker det e bra att n�n f�rs�ker h�lla ordningen i forumet, k�nns som varje g�ng jag klagat p� en tr�d s� blir jag utsk�lld s� jag tycker bara d e bra!
| Originally posted by Aendy Fritt �versatt jugs = pattar blackburn rover = Premierleaguelag i fotboll rizla = ? geezer = snubbe grind = kneg (i det h�r fallet) |
| Originally posted by Nyx rizla = papper som man rullar joints med |
hehehehehe... ball l�t 
Skit sk�n! 
| If you watch how I move you'll mistake me for a geezer or a gimp cos I fell down the stairs and now I walk with a limp |
japps just den raden �r s��� bra haha han driver ju som fan