TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- waar blijven wij, Vlamingen?
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Gloomy on Jun-26-2001 20:52:

waar blijven wij, Vlamingen?

In feite vraag ik me al een tijdje af, waar blijven de Vlamingen hier op tranceaddict? Al is ons landje dan klein, toch betekent het iets op dance gebied! Kijk maar naar onze Yves Deruyter en onze discotheken! Ok, wij hebben geen Ti�sto en Ferry Corsten
We hebben er trouwens dit jaar een leuk festival bijgekregen, nl House Torhout waar ene Ti�sto zal aanwezig zijn!
Dus, laat jullie horen Vlamingen!

Posted by Blik on Jun-26-2001 20:56:

ze zijn er wel hoor, JdDark en Cyberia zijn de bekendste, hebt er nog wel een paar maar die zijn niet noemenswaardig (j/k)

ze posten hier niet zoveel in dit forum, ik denk omdat het eigenlijk een Holland Forum is ofzo

Posted by -=WVG=- on Jun-26-2001 20:56:

Hehe...
We hebben wel een paar Belgen hoor...
Cyberia, JdDark, en nog n paar...
Ik weet niet of het "Vlamingen" of "Walen" zijn, daar hou ik me niet mee bezig

Posted by Gloomy on Jun-26-2001 21:02:

Zullen wel Vlamingen zijn (hoopk toch). Nie dat ik rechts van idee�n ben, maar Walen zijn mij toch maar een hoopje boertjes Maar wie weet zijn een van die gasten Waal en zal mijn idee veranderen...mja, lid zijn van tranceaddict bepaalt veel...Eigenlijk leuk om te plaatsen op 'When do you know u're a TA?'.

Greettttzzzzzz

Posted by Blik on Jun-26-2001 21:06:

cyb en JdDark zijn 100% zeker Vlamingen, ze kunnen namelijk nederlands, en die stomme franstaligen weigeren een andere taal te spreken

Posted by -=WVG=- on Jun-26-2001 21:07:

quote:
Originally posted by Gloomy
Zullen wel Vlamingen zijn (hoopk toch). Nie dat ik rechts van idee�n ben, maar Walen zijn mij toch maar een hoopje boertjes Maar wie weet zijn een van die gasten Waal en zal mijn idee veranderen...mja, lid zijn van tranceaddict bepaalt veel...Eigenlijk leuk om te plaatsen op 'When do you know u're a TA?'.

Greettttzzzzzz

haha lol een hoopje boertjes...
We hebben eens een keer op school bij geschiedenis een hoofdstuk gehad over de relatie tussen jullie Vlamingen en Walen...Het gaat er soms hard aan toe

Posted by Gloomy on Jun-26-2001 21:13:

WVG, lees dit dan maar es:
In de Walen kennen ze toch enkel maar van die muziek van 'Je t'aime' en alles is gezegd. Zo van die honingachtige franstalige 60+ muziek, die de waalse jeugd als stimulans gebruikt om ooit maar 1 keer in hun leven klaar te komen. Voor de rest zijn het droge zeemvellen die beter es een bezoekje zouden komen brengen in vlaanderen. Alhoewel, beter niet eignlijk, zou hetzelfde effect geven als een oermens die vandaag de dag zou rondhuppelen op een vette techno fuif
Ok voor zover is mijn woede over walen uitgewerkt. Terug genieten van de Ti�sto mix die momenteel uit mijn speakers aant het daveren is

Posted by raoel on Jun-26-2001 21:15:

Het is waar dat er in bels veel goeie discotheken zijn!!!
Maar ze zijn vaak ook zo bekend tegenover de nederlandse omdat ze zo lang open mogen zijn terwijl ze in NL al vroeg dicht moeten.

Verder komt er niet veel goeds uit bels (just kiddin) behalve

LUC-CIE NILIS !!!!!!

Nee hoor begie is wel tof. Daar draaien ze tenminste harde muziek en er komen veel goede producties vandaan.

Maar ja dit blijft het "holland forum" maar wat mij betreft zijn de vlamingen ook wel welkom.

Posted by -=WVG=- on Jun-26-2001 21:16:

quote:
WVG, lees dit dan maar es:
In de Walen kennen ze toch enkel maar van die muziek van 'Je t'aime' en alles is gezegd. Zo van die honingachtige franstalige 60+ muziek, die de waalse jeugd als stimulans gebruikt om ooit maar 1 keer in hun leven klaar te komen. Voor de rest zijn het droge zeemvellen die beter es een bezoekje zouden komen brengen in vlaanderen. Alhoewel, beter niet eignlijk, zou hetzelfde effect geven als een oermens die vandaag de dag zou rondhuppelen op een vette techno fuif
Ok voor zover is mijn woede over walen uitgewerkt. Terug genieten van de Ti�sto mix die momenteel uit mijn speakers aant het daveren is
Mooi stukje ja
"Droge Zeemvellen" hoe kom je erop??

Posted by Gloomy on Jun-26-2001 21:18:

Van goeie discotheken gesproken...Hollanders, allen welkom op de opening van Zillion Beach 2001 in Oostende! Zal er echt wel weer vet aan toe gaan . Lekkere kippen, hete poezen....me like it! En natuurlijk knallers van mixes!!!!

Posted by cyberia on Jun-26-2001 21:19:

hehezegt Gloomy waarda de ciotyparade in Luik gehouden werd lol
ik laat hier dus efkes mijn stem horen ma eigelijk zen ik ne Brusseleir hehe
hela hela snotneus ik laat mij ni genoeg horen
hehe lol Blik de ander zijn niet noemenswaardig thanx m8,ik zen het wel whiiiiii

ma over die Walen ist meer olivier gosseries,daft punk en armand van helden-style toch e paar disco'kes zoals la doudingue en H2O

Posted by Gloomy on Jun-26-2001 21:24:

ok ja, hier dus mijn nederigste excuses dak de Nederlandstalige Brusseleirs vergeten zijn! Maar beste Cyb, toegegeven, Vlaanderen is toch tbeste deel van Belgi�? Ok ooit was er es innercity Brussels. Naar mijn mening 1 commerci�le kots. Zelfs mijn kots toen ik een combinatie van 10 pinten en evenveel vodka oranges binnen had zag er nog beter uit!

Posted by cyberia on Jun-26-2001 21:34:

quote:
ok ja, hier dus mijn nederigste excuses dak de Nederlandstalige Brusseleirs vergeten zijn! Maar beste Cyb, toegegeven, Vlaanderen is toch tbeste deel van Belgi�? Ok ooit was er es innercity Brussels. Naar mijn mening 1 commerci�le kots. Zelfs mijn kots toen ik een combinatie van 10 pinten en evenveel vodka oranges binnen had zag er nog beter uit!

hehe lol toffe beeldspraak,maar indeed het beste deel van Belgi� is Vlaanderen,ma ik blijf al bij al toch Belg,want wa zou Belgi� zonder zijn Ardennen (Spa Francorchamps )zijn h�hehe was da mijn gedacht of was Rank1 daar ni in Brussel?ik heb die toch ni ghoord zen

Posted by raoel on Jun-26-2001 21:41:

quote:
Van goeie discotheken gesproken...Hollanders, allen welkom op de opening van Zillion Beach 2001 in Oostende! Zal er echt wel weer vet aan toe gaan . Lekkere kippen, hete poezen....me like it! En natuurlijk knallers van mixes!!!!

Ik ga naar blankenberge op vakantie en daar is toch ook zo'n zillion beach of is die altijd alleen in oostende????

Posted by -=WVG=- on Jun-26-2001 21:41:

quote:

Aleej, bende gij unnu komiek ?

Lol, dit is echt lachen !

Posted by cyberia on Jun-26-2001 21:47:

quote:
Originally posted by raoel

Ik ga naar blankenberge op vakantie en daar is toch ook zo'n zillion beach of is die altijd alleen in oostende????

normaal gezien is die altij in Oostende in Blankenberge ist Boccaccio Beach,nee?

oh en gloomy nee wij hebben gene corsten of AvB ma,wijle hebben Dirk M.I.K.E Dierickx

hehe JD eje het geleze?wijle zijn BV's rofl

Posted by JdDark on Jun-27-2001 10:48:

burp

Posted by Dj Lex on Jun-27-2001 14:52:

quote:
Originally posted by cyberia

normaal gezien is die altij in Oostende in Blankenberge ist Boccaccio Beach,nee?

oh en gloomy nee wij hebben gene corsten of AvB ma,wijle hebben Dirk M.I.K.E Dierickx

hehe JD eje het geleze?wijle zijn BV's rofl

Wie en wat hebben jullie? Blik wil je het vertalen jij kan dat zo goed.

Posted by cyberia on Jun-27-2001 20:50:

quote:
Originally posted by Dj Lex

precies ni alleen moeite me Engels

Tim,ewwa last van de maag?

Posted by JdDark on Jun-28-2001 08:55:

gloomy woont in gent
teeeeeeeeeee zalig

Posted by Cyrax on Jun-28-2001 09:12:

IK BEN 100% VLAMING :-)

LOMMEL KAMPIOEN OL� OL�

Posted by -=WVG=- on Jun-28-2001 09:32:

quote:
Originally posted by Cyrax
IK BEN 100% VLAMING :-)

LOMMEL KAMPIOEN OL� OL�

Haha, Forza Lommel Ole Ole...

Cyberia wist je trouwens dat FC Den Bosch en Standard Luik een soort "vrienden-relatie" hadden? Vast niet...
Maar da is wel leuk, eerst kwamen er allemaal van die Belgen naar ONS stadion en ze gingen allemaal zingen: "Standard Liege Ole Ole"...
Dus ik voel me nu ook enigzins verbonden met Luik...

Posted by JdDark on Jun-28-2001 12:15:

quote:
Originally posted by -=WVG=-

luik..............................cityparade......................
herinneringen................dansen...................
feesten..................trippen

Posted by cyberia on Jun-28-2001 12:57:

quote:
Originally posted by -=WVG=-

Haha, Forza Lommel Ole Ole...

Cyberia wist je trouwens dat FC Den Bosch en Standard Luik een soort "vrienden-relatie" hadden? Vast niet...
Maar da is wel leuk, eerst kwamen er allemaal van die Belgen naar ONS stadion en ze gingen allemaal zingen: "Standard Liege Ole Ole"...

en Luik is dan ook weer verbonden met Olympique Marseille

hehe cyrax hoop doet leven wordt gezegd h�

Posted by Blik on Jun-28-2001 15:32:

quote:
Originally posted by Dj Lex

sorry, dit gaat ook boven MIJN petje..........

Pages (2): [1] 2 »