TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- DJmag Top 100 DJs Poll
Pages (3): [1] 2 3 »
DJmag Top 100 DJs Poll
Stemmen maar!
http://www.djmag.com/vote.asp
Mijn top 5 :
1.Armin
2.Ferry
3.Paul
4.Cor
5.Nu NRG (hun 2002 was eigenlijk stukken beter)
Tiesto heb ik er niet ingezet, omdat die toch al zoveel stemmen krijgt 
Ik zou toch alle Belgen willen oproepen om op mike te stemmen. Die mag wel wat hoger dan plaats 120.
Mijn pronostiek is dat Armin een goei naar de titel zal doen. Ook Gabriel & Dresden zijn challengers
DJ's van het jaar zijn voor mij zeker Armin en Mike. De openbaring van het jaar was Jon'o Bir.
Verder kan ik altijd genieten van Tiesto, Marco V, Jules, Scott Bond. Ben nu ook wat meer materiaal aan het zoeken van de gatecrasher & godskitchen residents die toch wel heel lekkere trance draaien.
ik ga ook voor armin
mike weet ik zo nog niet, ik ben nog steeds niet overtuigd van zijn dj skills.. het gebeurt wel vaker dat hij er compleet naast zit..
paul van dyk krijgt zeker mijn stem niet, vooral dan door zijn nummerkeuze.. de helft van zijn sets omvat eigen nummers en die vind ik absoluut niet goed.. als hij dan bovendien liedjes als 'mayela' hammert, waarschijnlijk het meest simpele en meest fluffy nummer van het jaar, mag hij zeker mijn stem vergeten!
en tiesto, nadat ik hem zag op 30 april, ben ik ook mijn vertrouwen in hem verloren..
Tis een routine voor Tiesto aant worden :/
Geef mij maar Johan Gielen, die heeft er fun mee en entertaint het publiek nog en ja hij draait ook wel stevig !
Mike dus nog altijd ni gezien, spijtig genoeg wel :/
Tzal zijn alst aib is 
de mijn was
1. Johan Gielen
2. Luna
3. Kai Tracid
4. Paul Van Dyk
5. M.I.K.E. (heb hem niet horen draaien eigenlijk, maar hij verdient mijn steun)
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle 5. M.I.K.E. (heb hem niet horen draaien eigenlijk, maar hij verdient mijn steun) |
Ik heb bewust niet op Ti�sto en Armin niet gestemd, niet omdat ze slecht zijn, maar die krijgen al genoeg aandacht, terwijl er DJ's zijn die even goed of beter zijn, die in hun schaduw moeten staan op wereldvlak.
| Originally posted by Dark Apostle Ik heb bewust niet op Ti�sto en Armin niet gestemd, niet omdat ze slecht zijn, maar die krijgen al genoeg aandacht, terwijl er DJ's zijn die even goed of beter zijn, die in hun schaduw moeten staan op wereldvlak. |
ik heb nog niks ingevuld, het waren vakskes en geen bollekes, dus moest ik typen... ik zal een van dees is iet ingeven als:
1:Cor Fijneman
2:Ferry Corsten
3:Armin
4:Johan Gielen
5:mike
Kheb het juist ingevuld:
-avb
-Cosmic Gate
-YdR
-Ferry Corsten
-Carl Cox
Voor mij zijn het de volgende geworden.
1 Dj Tatana
2 Armin
3 Dj Tiesto
4 Ferry Corsten
5 M.I.K.E.
Groetjes
TatanaGirl
| Originally posted by Dark Apostle terwijl er DJ's zijn die even goed of beter zijn, die in hun schaduw moeten staan op wereldvlak. |
jup idd, kheb hier ne set van GTR liggen (promo ofzowiet) en die behoort bij m'n favorieten
1. Armin
2. Paul
3. Jon O'Bir
4. Goldenscan
5. Robert Gitelman
kheb Ti�sto,ferry, judge jules, blank & jones en marco V bewust weggelaten omdat die het zonder mijn stemmeke net zo goed zullen doen
kben blij om te zien dat er nog iemand mijn mening over jon O'bir deelt 
sommige van jullie keuzes vind ik wel wat vreemd eigenlijk
zo hebben robert gitelman en GTR wel vaker moeite met beatmatchen en heeft jon o'bir een ongewone structuur in zijn sets.. ik heb hem es as the rush comes na een krachtige energie bom weten te draaien.. 
Een van de slechtste bekende DJ's dit was Tomcraft imo. Die legde gewoon plaatjes op TE ipv ze te mixen
En op zich is dat ni erg maar op een evenement als TE, mag men toch mixwerk verwachten
| Originally posted by tor8024 sommige van jullie keuzes vind ik wel wat vreemd eigenlijk zo hebben robert gitelman en GTR wel vaker moeite met beatmatchen en heeft jon o'bir een ongewone structuur in zijn sets.. ik heb hem es as the rush comes na een krachtige energie bom weten te draaien.. |
| Originally posted by Buoyant 1. Armin 2. Paul 3. Jon O'Bir 4. Goldenscan 5. Robert Gitelman kheb Ti�sto,ferry, judge jules, blank & jones en marco V bewust weggelaten omdat die het zonder mijn stemmeke net zo goed zullen doen kben blij om te zien dat er nog iemand mijn mening over jon O'bir deelt |
bij promo mix moet je vaak het woord "computer" in het achterhoofd houden
voila, ik heb ook men stem uitgebracht(volges het lijstje hierboven)
| Originally posted by tor8024 bij promo mix moet je vaak het woord "computer" in het achterhoofd houden |
ben nu naar gtr zijn mix aant luisteren. Wel jammer dat het de enige is die ge vindt. Kvind de set zelf nie slecht maar ook nie super, is vrij softe set.
Wie twijfelt over de kwaliteiten van jon'o'bir moet is zijn set van ergens in april op tranceairwaves beluisteren. Vooral het laatste uur van die set vind ik ongelooflijk goed.
GTR is niet Greg Murray, maar Gareth Emery! op tranceairwaves heeft hij al enkele keren gedraaid, denk ik.. volgens mij zoek je best bij zijn volledige naam..
Kennen jullie Eddie Halliwell niet? Hij is 24 jaar en in GB aanbidden ze hem!
| Originally posted by Pumaz Kennen jullie Eddie Halliwell niet? Hij is 24 jaar en in GB aanbidden ze hem! |