TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Bilder från Istanbul
Bilder från Istanbul
Halloj, jag är nu tillbaka från min lilla resa till Istanbul och spelningen jag hade med Johan Gielen 
Det hela var en fantastiskt upplevelse och jag hade jävligt roligt. Skrev ner lite grann i mitt forum här
Lite för trött att pränta ner alla mina intryck från resan just nu så jag postar en liten länk till ett par bilder jag lyckades ta. JAg kommer lägga upp fler bilder efterhand att jag får tag på dem och förhoppningsvis kommer jag få tillgång till video och ljud inspelningar också. Johan Gielens spelning kommer att sändas på ID&T på Lördag runt 20:00 enligt han själv. Jag kan rekommendera den 
Klicka här för att se lite bilder
Ha ha va kul... Jag hörde att du var en buse som vanligt Irish... har vänner i Turkiet som var där å rocka... hörde Gielen lacka lite på dig för du var så bra ! ha ha...
Han berättade även att dom filmade med 4 DV kameror så vi kanske lär få se en stycke film från festen snart också...
Han hade tydligen frågat om du kände mig... men iaf han sa också att du körde ett jävla "clean set" att mixarna satt som en smäck...
Dom har ju gjort DAT inspelingar av allt på festen så vem vet.. kanske man får höra nåt sen...
Nice!!!! ser hel coolt ut juh, hur stort var stället då? ser ut att vara en hel del folk juh
Blir det ngn spelning på Gorgeous till kanske?? I'll be there again then

hehe cooolt! o grattis till en bra spelning =)
ser fram emot en rip, måste höra något av den berömde DJ Irish! 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Ha ha va kul... Jag hörde att du var en buse som vanligt Irish... har vänner i Turkiet som var där å rocka... hörde Gielen lacka lite på dig för du var så bra ! ha ha... Han berättade även att dom filmade med 4 DV kameror så vi kanske lär få se en stycke film från festen snart också... Han hade tydligen frågat om du kände mig... men iaf han sa också att du körde ett jävla "clean set" att mixarna satt som en smäck... Dom har ju gjort DAT inspelingar av allt på festen så vem vet.. kanske man får höra nåt sen... |
Du träffade dem på Trance Energy i år va? Riktigt roliga killar hehe.
| quote: |
| Originally posted by ice_key Nice!!!! ser hel coolt ut juh, hur stort var stället då? ser ut att vara en hel del folk juh Blir det ngn spelning på Gorgeous till kanske?? I'll be there again then |
GRATTIS för en bra spelning... ball att gielen blev lite lack på dig 
hehehehhe.. hoppas man får se videon/höra spelningen snart 
Salem aleykum, I'm Mustafa from Istanbul 
Låter trevligt 
Jag är nyfiken när det finns livesets 
Fan va najs mannen
du kommer bli stor stor så småningom!
galet osv 
wow.
Irish, det går ju bra för daj 
låter som det inte va det rätta att spela bra inför
Johan Svartsjuk Gielen, tillräckligt känd som han e kunde han ha hjälpt daj me kontakter :P
såg ut som ett fett ställe du spela på
om inte Deep banden inte har möglat så kommer filmen så fort jag e klar me körkorts bajset 
..nån som vet hur man ändrar den flaggan där nere som visar vilket land man kommer ifrån?