TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אני או אתה ?
Pages (4): [1] 2 3 4 »


Posted by DjChook on Aug-25-2003 23:24:

אני או אתה ?

הטרד הבא מוקדש לי ולרועי ולהמוןן סיפורים שיש לנו לאמור





המשך יבואאאאא



Posted by Rising on Aug-26-2003 00:13:

חן נכון שהיית מאחורה בסוף?


Posted by oDrori on Aug-26-2003 02:58:

quote:
Originally posted by Rising
חן נכון שהיית מאחורה בסוף?


חחחחח די אורן אתה תגרום למורן לקנא

ורועי, אחרי כל הירידות על מורן... לא הייתי מצפה ממך


Posted by Elior on Aug-26-2003 07:06:

ברוכים השובבים...


Posted by Scorchio on Aug-26-2003 07:31:

מחר עודד@$%@$%$#@


Posted by DjChook on Aug-26-2003 09:05:

ואלה לא יודע מה איתכם אבל אחרי הטיול הזה אני לא חושב שרועי יקרא לי הומו או שאני אקרא לו


תבינו לבד


Posted by Scorchio on Aug-26-2003 10:05:

ואללה השכבתם?


Posted by eXeTik on Aug-26-2003 11:38:

quote:
Originally posted by Scorchio
ואללה השכבתם?




טוב שחזרתם, כבר לא היה פה אף אחד שהצליח לעזור לי בזיהויי טראקים

http://www.tranceaddict.com/forums/...258#post1755258


Posted by AnthemFreak on Aug-26-2003 11:40:

quote:
Originally posted by DjChook
ואלה לא יודע מה איתכם אבל אחרי הטיול הזה אני לא חושב שרועי יקרא לי הומו או שאני אקרא לו


תבינו לבד

לא הבנתי


Posted by -CosmicFire- on Aug-26-2003 11:48:

quote:
Originally posted by AnthemFreak
לא הבנתי



Same Here


Posted by Rising on Aug-26-2003 12:19:

Party Hat

חחחח

על רועי אני מאמין
אבל
חן?.... אין מצב


Posted by DjChook on Aug-26-2003 12:45:

אורן נשבע לך שאתה תחטוף מכות

אומנם בכמות רועי יותר
אבל אני חושב שהשוודית שלי הייתה יותר איכותית


Posted by Scorchio on Aug-26-2003 14:16:

מי תשכב עם רועי לעזאזל?!!?!?!
ועוד יותר מפעם אחת

קיבינימאט הבנאדם לא יכול להיות למעלה
הוא פשוט לא יכול
אתם רואים אותו קם מהמיטה יש בה שקע בצורת בחורה חחחחחחח


אגב חן אל תהיה כל כך גאה שהורדת בשוודית
אולי נפלת על אחת שווה
אבל הרוב קונפות שזה לא ייאומן


Posted by Elior on Aug-26-2003 15:47:

חחחחח
מה כולכם מקנאים ?


Posted by DjChook on Aug-26-2003 15:57:

צח אתה הומו


Posted by Hell_Copter on Aug-26-2003 15:59:

quote:
Originally posted by DjChook
אומנם בכמות רועי יותר
אבל אני חושב שהשוודית שלי הייתה יותר איכותית


לך תזדיין
תודה שמילה הייתה פצצה של החיים!!
אז היא לא בלונדינית... אז מה

ולחבר'ה הצעירים... שתגדלו תבינו

עכשיו בקשר לצח...
פיטמה שעירה וקנאית
קודם כל אל תלכלך על חן למה הוא היה עם כמה בנות ממש שוות כולל אחת בלארוסית שאני סידרתי לו... (אני עדיין מבואס חן על זה שלא יצא בסוף עם שתיהן מה שרציתי)1
ודבר שני... מה אתה משחק לי אותה...
בתור אחד שמזיין נערות ליווי לא הייתי מדבר


קיצר היה פצצה וזה מה שחשוב!!!!!

אין על הקאסטל שבסקור
חחחחחחחחח


Posted by DJ_Yuval on Aug-26-2003 15:59:

quote:
Originally posted by Scorchio
מי תשכב עם רועי לעזאזל?!!?!?!
ועוד יותר מפעם אחת

קיבינימאט הבנאדם לא יכול להיות למעלה
הוא פשוט לא יכול
אתם רואים אותו קם מהמיטה יש בה שקע בצורת בחורה חחחחחחח


אגב חן אל תהיה כל כך גאה שהורדת בשוודית
אולי נפלת על אחת שווה
אבל הרוב קונפות שזה לא ייאומן



חחחחחחחחח


Posted by DJ_Yuval on Aug-26-2003 16:00:

חן תביא תמונה של השוודית


Posted by Scorchio on Aug-26-2003 16:04:

קודם כל לא צחקתי על חן
אמרתי שאולי הוא נפל על שוודית שווה
אבל רוב השוודיות קונפות
אני ראיתי מלא בטוריקה והם מכוערות
אל תבין לא נכון

וסחטיין שהיית עם בנות שוות כל הכבוד

ואני לא מזיין נערות ליווי צא מהסרט


Posted by Rising on Aug-26-2003 16:09:

טוב יאללה יאללה
איפה הסיפורים?


Posted by Hell_Copter on Aug-26-2003 16:21:

quote:
Originally posted by Rising
טוב יאללה יאללה
איפה הסיפורים?


אז ככה
נתחיל ביום הראשון
נחתנו ביום שני באיזה 10 בלילה...
עד שעברנו את הביקורת דרכונים המזדיינת הזאת לקח שעה וחצי לפחות...

למטוס אחד של הישראלים לקח שעתיים ומשהו לפחות
בעוד שלמטוסים של כל הנורדים והבריטים והכל לקח 3 דקות
הם רוקנו איזה 6 מטוסים לפחות בזמן שאנחנו רוקנו מטוס אחד...

אחר כך תפסנו טרמפ על איזה אוטובוס ועלה לנו 5 פאונד להגיע למלון
שסך הכל יחסית לזה שלא שילמנו העברות המחיר בנזונה!!

הגענו למלון בפנאן שלנו...
עשינו צ'ק אין... התקלחנו והכל
ויצאנו לאייס למסיבת קצף
לא מבין מה כולם מתלהבים מזה... כי ממש לא נהניתי שם...
המקום לא גדול במיוחד...
וכמעט כולם ישראלים
ויש יותר מדי קצף שזה כבר הורס
אי אפשר לעמוד כמו בנאדם על הרגליים כי אתה מחליק כל הזמן
וגם לא היו שם בנות בכלל!!!!!!!!$@#%#$%
קיצר...
לא אהבתי מי יודע מה

זה היום הראשון...

נתן לחן להמשיך


Posted by DjChook on Aug-26-2003 16:29:

חחחח צח גם אני צחקתי

בקיצררר
יום שני הגענו כמו בני אדם לסקור בשעה סבירה
יעני לפני 24:00
נראה לי לפחות אני כבר לא זוכר..

דרך אגב אני חושב שהימים עצמם יעני לא הלילות פחות מעניינים

אז בקיצר הגענו ל
SQUARE

והתחברנו עם יחצנים, רועי יספר על החבר החדש שלו מדרום אמריקה

ובקיצר הוא הביא לי ולחבר השלישי שלנו כרטיסים חינם למסיבה בקסטל

אוקצור אחכ היה עוד איזה יחצן חמוד שהביא לנו כרטיס חינם

אז נכנסנו לקסל אני והחבר השלישי שקוראים לו שחר

ורועי נכנס מהכניסה השניה לבד..

לא עשו לנו שום בעיות

בפנים הדיסקוטק היה ממש מושלם
היה רחבה גדולה ומרכזית של
RNB
שזה ממש מוזיקה טובה להתחיל עם בנות ולרקוד עימן
למעלה היה רחבת 70 80
לא מעניין
והיה רחבת האוס שהיא בעצם יותר
DANCE ANTHEMS
של כל הזמנים ככה שכל ערב שמענו שם את

SILENCE / ZOMBIE / FOR AN ANGEL / DRUNKENMONKEY / SATISFACTION
וכאלה

בקיצר אז הלילה השני עבר בפנאן

דיברתי רוב הערב עם חברה של מישהי ששחר התחרמן איתה אבל היה לה חבר אז לא יצא מזה כלום

למרות שאני חושב שאני צריך לכתוב את היום השלישי כי אני חושב שהוא הכי מיוחד

נתן לרועי להמשיך


Posted by Hell_Copter on Aug-26-2003 16:45:

quote:
Originally posted by DjChook
והתחברנו עם יחצנים, רועי יספר על החבר החדש שלו מדרום אמריקה



היה צחוקים חבל על הזמן איתו
הוא לא מדרום אמריקה... הוא מדרום אפריקה

עכשיו אני לכולם אמרתי שאני מדרום אפריקה בן 22 או 21... תלוי מה התחשק לי...
עכשיו היחצן ההוא שחור והוא עושה לי מאיפה אתה... אני עושה לו דרום אפריקה
אז הוא אומר לי... לא יכול להיות... גם אני!!!
קיצר הוא ייחצן למועדון שנקרא האביס... שאמרו לנו הוא זבל
אז הוא עושה לי בגלל שאתה מהארץ שלי אני מכניס אותך חינם וקונה לך כמה שתיה שאתה רוצה והכל...
וחברים שלך ישלמו 5 פאונד כל אחד וגם להם אני יקנה פול שתיה והכל...
ודחף לנו גם כרטיסים חינם לקאסל...
עכשיו שחר וחן הלכו לעמוד בתור לקאסל כנראה כי לא מצאתי אותם...
ואני הלכתי עם בוש... שזה היחצן הזה... ונכנסנו לפאב והוא הביא לי שוטים חינם והכל...
אחר כך ראיתי את התור בקאסל מהצד האחד וחטפתי חררה...
אז זכרתי שיש עוד כניסה והלכתי אליה
בשעה 1:20 נכנסתי לתור... והכרטיסים חינם הם רק עד 1:30... אז פחדתי שאני לא יכנס
אבל התור זרם בטיל ותוך 2-3 דקות הייתי בפנים
הסקלטור כזה עושה לי בן כמה אתה... אני אומר לו 21 או 22... לא זוכר כבר ואז הוא עושה לי יש לך איזה תעודה מזהה או משהו
אני עושה לו לא מצטער... ואז הוא אומר לי כנס
אני כולי שמח והכל... נכנסתי לקאסל כמו מלך
שם הייתי עם איזה 3 בנות בפנאן שלי...
ויצאתי עם אחת החוצה בסוף הערב
מפה לשם מתחילים רציני ואז היא אומרת לי שהיא במחזור ולא יכולה...
אחר כך חיכינו לחברה שלה שבאה לאופנוע שלהן עם עוד מישהו והן נסעו ללרנקה... שם הן גרות...
עכשיו אני מדבר עם ההוא שחברה שלה הייתה איתו
הוא עושה לי איזה מלון אתה... אז עניתי לו נסטור
הוא אומר לי יאללה בוא נלך...
פתאום אני קולט הוא הולך לכיוון השני... אז אני אומר לו נסטור זה בכיוון ההפוך... אז הוא עושה לי לא יש לי אוטו פה...
באוטו אנחנו כזה מדברים בסבבה והכל
מה מסתבר?
הוא איראני!!
מזל שאמרתי לו שאני מדרום אפריקה...

קיצר... בגלל שחן רצה לספר על הלילה השלישי ניתן לו


רק נזכיר שביום שלישי בבוקר שכרנו אופנועים שהם בעצם סתם 50 סמ"ק... אבל עדיין... בחיים לא נגענו באופנועים אז בקטנה
אני ממש לא מבין מה עושים מזה ביג דיל בארץ
כל כך קל לנהוג על קטנוע
כל השבוע היינו על האופנועים ולכל מקום נסענו איתם חוץ מלדיסקוטקים כי היינו תחת השפעת אלכוהול (כן בטח... כאילו מה ששתיתי הספיק לי)1


Posted by DjChook on Aug-26-2003 17:16:

7
שוטים של אפטר שוק יא חולה נפש !!

ררר
אני אחרי 3 לא רציתי להמשיך

לא שהשתכרתי.. אבל היה ראש טוב

בקיצר אין לי כח לרשום עכשיו את היום השלישי כי זה ארוך

אבל בראסמי זה היה של הטיול

יודעים מה אני אכתוב בקצרה

הגענו בערך ב 1:10 לתור של הקסל
נכנסנו בערך 1:20
ב 1:30
כבר לא הייתי במסיבה כי רקדתי עם שוודית שאמרה לי שהיא רוצה ללכת למלון שלי

הלכנו לנו למלון שלי והבנזונה בכניסה רצה 16 פאונד בשביל להכניס אותה לחדר כי זה יעני היא ישנה עוד לילה
אז אני כמו אדיוט לא הבאתי לו

יצאנו החוצה
היא הלכה להשתין מאחורי איזה עצים כאלה שיחים אנאערף

ושהיא חזרה היא הזמינה אותי לשם
ושם היה אדמה כזאתי ושכבנו שם...
זה היה משהו סוף הדרך

שחזרתי למלון אחכ והתקלחתי והכל ויצאתי לדווארה (סיבוב דוויאן)
אני רואה את רועי מגיע עם הרוסיה שלו והוא הצליח בחינם להכניס אותה לחדר ולזיין אותה
פעמיים אפילו
4
8


בקיצר, באותו לילה גם שחר החבר שלנו זיין שבדית חביבה במלון שלה..

אז יצא ששלושתינו זיינו בלילה הזה
אךךךך הלילה של החיים


Posted by Hell_Copter on Aug-26-2003 17:50:

אני נכנסתי לקאסל ותוך כמה דקות התחלתי לרקוד עם הרוסיה הזאת...
הייתי איתה אשכרה כל הערב
עכשיו המלון שלה היה בקיבינימאט
אז אמרתי לה שתבוא איתי בסוף הערב ואני יסיע אותה על הקטנוע חזרה
קיצר היא באה... ואני רואה את חן כזה כולה שמח ורוקד כמו מטומטם ליד הכניסה של המלון
הוא אומר לי את הקטע של ה 16 פאונד שזה 150 שקל ואני אומר זין אני ישלם את זה... מה אני פראייר?!

הגנבתי אותה מהכניסה לבריכה.. עשינו סיבוב מסביב לבריכה והכנסתי אותה למסדרון
אמרתי לה לחכות שם והלכתי להביא את המפתח מהקבלה
קיצר העלתי אותה לחדר...
עכשיו היא לא יודעת אנגלית... ולא הצליחה להגיד לי משהו חשוב...
אז לפני ששכבנו נכנסנו להתקלח ואז פרשתי מגבת על המיטה והתחלתי לזיין אותה שם...
אחר כך היה עוד סיבוב ואני פתאום קולט דם על רגל אחת שלה... ואז על הרגל השניה שלה...
הוצאתי את הקונדום אני רואה עליו דם...
הבנתי שהיא במחזור!!
ישר בלי לחשוב פעמיים הכנסתי אותה למקלחת שתנקה את עצמה ואז שם היא כזה מסתובבת יענו שאני יביא לה בתחת... אז הבאתי
קיצר אחרי 2 דקות היא עושה לי אני לא מסוגלת.. גדול מדי
אז יצאנו והיא התחילה למצוץ כמו גדולה ואז גמרתי לה על כל הגוף אחרי די הרבה זמן...
אני יורד למטה חן ושחר שותים קולה ככה בבריכה... קיצר שחר צילם אותנו ואז הסעתי אותה למלון
רוסיה בת 23 שלפי דעתי נראית שיא!! לא רע יחסית להתחלה של הטיול

חן תמשיך


Pages (4): [1] 2 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.