TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אני או אתה ?
Pages (4): [1] 2 3 4 »
אני או אתה ?
הטרד הבא מוקדש לי ולרועי ולהמוןן סיפורים שיש לנו לאמור
המשך יבואאאאא

חן נכון שהיית מאחורה בסוף?
| quote: |
| Originally posted by Rising חן נכון שהיית מאחורה בסוף? |

ברוכים השובבים...
מחר עודד@$%@$%$#@
ואלה לא יודע מה איתכם אבל אחרי הטיול הזה אני לא חושב שרועי יקרא לי הומו או שאני אקרא לו
תבינו לבד 
ואללה השכבתם?
| quote: |
| Originally posted by Scorchio ואללה השכבתם? |

| quote: |
| Originally posted by DjChook ואלה לא יודע מה איתכם אבל אחרי הטיול הזה אני לא חושב שרועי יקרא לי הומו או שאני אקרא לו תבינו לבד |
| quote: |
| Originally posted by AnthemFreak לא הבנתי |
חחחח
על רועי אני מאמין
אבל
חן?.... אין מצב

אורן נשבע לך שאתה תחטוף מכות 
אומנם בכמות רועי יותר
אבל אני חושב שהשוודית שלי הייתה יותר איכותית
מי תשכב עם רועי לעזאזל?!!?!?!
ועוד יותר מפעם אחת
קיבינימאט הבנאדם לא יכול להיות למעלה
הוא פשוט לא יכול
אתם רואים אותו קם מהמיטה יש בה שקע בצורת בחורה חחחחחחח
אגב חן אל תהיה כל כך גאה שהורדת בשוודית
אולי נפלת על אחת שווה
אבל הרוב קונפות שזה לא ייאומן
חחחחח
מה כולכם מקנאים ?
צח אתה הומו
| quote: |
| Originally posted by DjChook אומנם בכמות רועי יותר אבל אני חושב שהשוודית שלי הייתה יותר איכותית |




| quote: |
| Originally posted by Scorchio מי תשכב עם רועי לעזאזל?!!?!?! ועוד יותר מפעם אחת קיבינימאט הבנאדם לא יכול להיות למעלה הוא פשוט לא יכול אתם רואים אותו קם מהמיטה יש בה שקע בצורת בחורה חחחחחחח אגב חן אל תהיה כל כך גאה שהורדת בשוודית אולי נפלת על אחת שווה אבל הרוב קונפות שזה לא ייאומן |
חן תביא תמונה של השוודית
קודם כל לא צחקתי על חן
אמרתי שאולי הוא נפל על שוודית שווה
אבל רוב השוודיות קונפות
אני ראיתי מלא בטוריקה והם מכוערות
אל תבין לא נכון
וסחטיין שהיית עם בנות שוות כל הכבוד
ואני לא מזיין נערות ליווי צא מהסרט
טוב יאללה יאללה
איפה הסיפורים?
| quote: |
| Originally posted by Rising טוב יאללה יאללה איפה הסיפורים? |
חחחח צח גם אני צחקתי 
בקיצררר
יום שני הגענו כמו בני אדם לסקור בשעה סבירה
יעני לפני 24:00
נראה לי לפחות אני כבר לא זוכר..
דרך אגב אני חושב שהימים עצמם יעני לא הלילות פחות מעניינים
אז בקיצר הגענו ל
SQUARE 
והתחברנו עם יחצנים, רועי יספר על החבר החדש שלו מדרום אמריקה
ובקיצר הוא הביא לי ולחבר השלישי שלנו כרטיסים חינם למסיבה בקסטל
אוקצור אחכ היה עוד איזה יחצן חמוד שהביא לנו כרטיס חינם
אז נכנסנו לקסל אני והחבר השלישי שקוראים לו שחר
ורועי נכנס מהכניסה השניה לבד..
לא עשו לנו שום בעיות
בפנים הדיסקוטק היה ממש מושלם
היה רחבה גדולה ומרכזית של
RNB
שזה ממש מוזיקה טובה להתחיל עם בנות ולרקוד עימן
למעלה היה רחבת 70 80
לא מעניין
והיה רחבת האוס שהיא בעצם יותר
DANCE ANTHEMS
של כל הזמנים ככה שכל ערב שמענו שם את
SILENCE / ZOMBIE / FOR AN ANGEL / DRUNKENMONKEY / SATISFACTION
וכאלה
בקיצר אז הלילה השני עבר בפנאן
דיברתי רוב הערב עם חברה של מישהי ששחר התחרמן איתה אבל היה לה חבר אז לא יצא מזה כלום
למרות שאני חושב שאני צריך לכתוב את היום השלישי כי אני חושב שהוא הכי מיוחד
נתן לרועי להמשיך
| quote: |
| Originally posted by DjChook והתחברנו עם יחצנים, רועי יספר על החבר החדש שלו מדרום אמריקה |



7
שוטים של אפטר שוק יא חולה נפש !!
ררר
אני אחרי 3 לא רציתי להמשיך 
לא שהשתכרתי.. אבל היה ראש טוב 
בקיצר אין לי כח לרשום עכשיו את היום השלישי כי זה ארוך
אבל בראסמי זה היה של הטיול
יודעים מה אני אכתוב בקצרה
הגענו בערך ב 1:10 לתור של הקסל
נכנסנו בערך 1:20
ב 1:30
כבר לא הייתי במסיבה כי רקדתי עם שוודית שאמרה לי שהיא רוצה ללכת למלון שלי
הלכנו לנו למלון שלי והבנזונה בכניסה רצה 16 פאונד בשביל להכניס אותה לחדר כי זה יעני היא ישנה עוד לילה
אז אני כמו אדיוט לא הבאתי לו
יצאנו החוצה
היא הלכה להשתין מאחורי איזה עצים כאלה שיחים אנאערף
ושהיא חזרה היא הזמינה אותי לשם
ושם היה אדמה כזאתי ושכבנו שם...
זה היה משהו סוף הדרך
שחזרתי למלון אחכ והתקלחתי והכל ויצאתי לדווארה (סיבוב דוויאן)
אני רואה את רועי מגיע עם הרוסיה שלו והוא הצליח בחינם להכניס אותה לחדר ולזיין אותה
פעמיים אפילו
4
8

בקיצר, באותו לילה גם שחר החבר שלנו זיין שבדית חביבה במלון שלה..
אז יצא ששלושתינו זיינו בלילה הזה
אךךךך הלילה של החיים
אני נכנסתי לקאסל ותוך כמה דקות התחלתי לרקוד עם הרוסיה הזאת...
הייתי איתה אשכרה כל הערב
עכשיו המלון שלה היה בקיבינימאט
אז אמרתי לה שתבוא איתי בסוף הערב ואני יסיע אותה על הקטנוע חזרה
קיצר היא באה... ואני רואה את חן כזה כולה שמח ורוקד כמו מטומטם ליד הכניסה של המלון
הוא אומר לי את הקטע של ה 16 פאונד שזה 150 שקל ואני אומר זין אני ישלם את זה... מה אני פראייר?!
הגנבתי אותה מהכניסה לבריכה.. עשינו סיבוב מסביב לבריכה והכנסתי אותה למסדרון
אמרתי לה לחכות שם והלכתי להביא את המפתח מהקבלה
קיצר העלתי אותה לחדר...
עכשיו היא לא יודעת אנגלית... ולא הצליחה להגיד לי משהו חשוב...
אז לפני ששכבנו נכנסנו להתקלח ואז פרשתי מגבת על המיטה והתחלתי לזיין אותה שם...
אחר כך היה עוד סיבוב ואני פתאום קולט דם על רגל אחת שלה... ואז על הרגל השניה שלה...
הוצאתי את הקונדום אני רואה עליו דם...
הבנתי שהיא במחזור!!
ישר בלי לחשוב פעמיים הכנסתי אותה למקלחת שתנקה את עצמה ואז שם היא כזה מסתובבת יענו שאני יביא לה בתחת... אז הבאתי 
קיצר אחרי 2 דקות היא עושה לי אני לא מסוגלת.. גדול מדי 
אז יצאנו והיא התחילה למצוץ כמו גדולה ואז גמרתי לה על כל הגוף אחרי די הרבה זמן...
אני יורד למטה חן ושחר שותים קולה ככה בבריכה... קיצר שחר צילם אותנו ואז הסעתי אותה למלון
רוסיה בת 23 שלפי דעתי נראית שיא!! לא רע יחסית להתחלה של הטיול 
חן תמשיך 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.