TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- mp3 's ?
mp3 's ?
Heb vraagske de mp3 die op tranceaddict in single site zijn, daarvan hebben de producers hun toestemming gegeven zodat ze hier mogen staan of niet ? Tis ni de bedoeling om de bashen op site moest het wel degelijk zonder toestemming zijn, ik vraag me het gewoon af 
er is geen toestemming
ik weet nog dat swamper er een nummer van Airbase had bijgezet, en die was daar behoorlijk pissed over..
ow khad hier net op avb.tk chat gevraag en die zeiden van wel 
Ik heb Swamper ooit zien zeggen op de chat dat er producers waren die vroegen of hun nummer erop mocht staan.
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Ik heb Swamper ooit zien zeggen op de chat dat er producers waren die vroegen of hun nummer erop mocht staan. |
Ja, dat denk ik ook. Hij heeft er toen niet bijgezegd welke producers het waren ...
ik denk toch ook niet da producers staan te springen om hun tracks gratis te verspreiden op internet. Voor beginnende producers is het natuurlijk ideaal. Ik denk da we een onderscheid kunnen maken tussen de beginnende producers en de gevestigde.
Ik vraag wel iets af
Als die mp3 hier staan zonder toestemming, hoe komt het dan, dat TA nog niet neergehaald is.
Dit is nu niet bepaald en klein obscuur forumpje met 5 leden.
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle Ik vraag wel iets af Als die mp3 hier staan zonder toestemming, hoe komt het dan, dat TA nog niet neergehaald is. Dit is nu niet bepaald en klein obscuur forumpje met 5 leden. |
| quote: |
| Originally posted by Mister_Michel Ik denk dat TA hier nooit last van zal hebben. Op de eerste plaats is dit een gigantisch forum waar oo zoveel info word gedeelt. Slechts enkele mp3's zijn hier te vinden. Ik denk dat er zonder TA veeeeeeeel minder trance-freaks zouden zijn. Sommmige producers posten hier zelfs (oa neo & farina). |
Er staan inderdaad niet ZOOOveel mp3's op, dus ik denk dat de riaa dit gedoogt(nu toch nog).
| quote: |
| Originally posted by Mister_Michel Sommmige producers posten hier zelfs (oa neo & farina). |
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 Er staan inderdaad niet ZOOOveel mp3's op, dus ik denk dat de riaa dit gedoogt(nu toch nog). |
dan kan ik er ook geen verklaring voor geven.
cygnus, breng deze topic even ter sprake in het mod forum, zodat we wat duidelijkheid krijgen! 
| quote: |
| Originally posted by tor8024 cygnus, breng deze topic even ter sprake in het mod forum, zodat we wat duidelijkheid krijgen! |

| quote: |
| Originally posted by BEACHBOY Plastic Angel heb ik hier ook al zien rondhangen... En nog enkele anderen, weet niet juist meer wie |
)
| quote: |
| Originally posted by Eagle` dave dresden zit hier ook, en haak ook (wat je niet echt amateur meer kunt noemen want frenzy wordt gereleased door platenlabel van M.I.K.E. dat zei zen roady toch tegen me heb die hier op men msnlijst staan, ik vraag me nog altijd af hoe die er is opgekomen )Punt 2 Soit wat me wel opvalt is da de tracks die er opstaan ofwel vrij oud zijn of wel nieuwe tunes van nieuwe producers. Dat komt op het volgende neer. Bij die oude tunes heeft het echt geen belang meer of die nu al of niet ter breschikking staan op inet omdat die mannen toch al hopen geld weten te halen hebben uit de album of vinylreleases en het echt niet meer uitmaakt of die tunes op inet staan aangezien die tunes al relatief oud zijn. Ten tweede heb je dan de nieuwe tunes die erop staan, ter promotie van nieuwe producers dit alles gezegd zijnde zou ik dan denken dat TA toestemming heeft van producers om ze erop te zetten. waarschijnlijk ben ik totaal verkeerd mor soit :P punt3 : waar is het modforum ? |
hehe: DIT
Het modforum oftewel de 'TrancEaddict Inner Circle' is enkel zichtbaar voor de mods, ja. Maar troost u, het stelt niet veel voor 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.