TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- mp3 's ?


Posted by Eagle` on Aug-26-2003 20:09:

mp3 's ?

Heb vraagske de mp3 die op tranceaddict in single site zijn, daarvan hebben de producers hun toestemming gegeven zodat ze hier mogen staan of niet ? Tis ni de bedoeling om de bashen op site moest het wel degelijk zonder toestemming zijn, ik vraag me het gewoon af


Posted by TOR on Aug-26-2003 20:39:

er is geen toestemming

ik weet nog dat swamper er een nummer van Airbase had bijgezet, en die was daar behoorlijk pissed over..


Posted by Eagle` on Aug-26-2003 20:55:

ow khad hier net op avb.tk chat gevraag en die zeiden van wel


Posted by CygnusX on Aug-26-2003 21:01:

Ik heb Swamper ooit zien zeggen op de chat dat er producers waren die vroegen of hun nummer erop mocht staan.


Posted by TOR on Aug-26-2003 21:19:

quote:
Originally posted by CygnusX
Ik heb Swamper ooit zien zeggen op de chat dat er producers waren die vroegen of hun nummer erop mocht staan.


dat zullen dan wel amateur producers zijn geweest..

ik kan me niet voorstellen dat een proffesionele producer zelf voor zou stellen om zijn nummer gratis en voor niks ter beschikking te stellen.. hij zou er nog meer geld aan verliezen en het label waaraan hij verbonden is zou dat ook nooit toelaten!


Posted by CygnusX on Aug-26-2003 21:49:

Ja, dat denk ik ook. Hij heeft er toen niet bijgezegd welke producers het waren ...


Posted by Tiger777 on Aug-27-2003 14:33:

ik denk toch ook niet da producers staan te springen om hun tracks gratis te verspreiden op internet. Voor beginnende producers is het natuurlijk ideaal. Ik denk da we een onderscheid kunnen maken tussen de beginnende producers en de gevestigde.


Posted by Dark Apostle on Aug-27-2003 17:08:

Ik vraag wel iets af

Als die mp3 hier staan zonder toestemming, hoe komt het dan, dat TA nog niet neergehaald is.
Dit is nu niet bepaald en klein obscuur forumpje met 5 leden.


Posted by Mister_Michel on Aug-27-2003 20:39:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Ik vraag wel iets af

Als die mp3 hier staan zonder toestemming, hoe komt het dan, dat TA nog niet neergehaald is.
Dit is nu niet bepaald en klein obscuur forumpje met 5 leden.


Ik denk dat TA hier nooit last van zal hebben. Op de eerste plaats is dit een gigantisch forum waar oo zoveel info word gedeelt. Slechts enkele mp3's zijn hier te vinden. Ik denk dat er zonder TA veeeeeeeel minder trance-freaks zouden zijn. Sommmige producers posten hier zelfs (oa neo & farina).


Posted by TOR on Aug-28-2003 08:14:

quote:
Originally posted by Mister_Michel
Ik denk dat TA hier nooit last van zal hebben. Op de eerste plaats is dit een gigantisch forum waar oo zoveel info word gedeelt. Slechts enkele mp3's zijn hier te vinden. Ik denk dat er zonder TA veeeeeeeel minder trance-freaks zouden zijn. Sommmige producers posten hier zelfs (oa neo & farina).


dan nog

ik denk niet dat de RIAA daarmee rekening houdt

ik heb me ook al afgevraagd waarom deze site er nog steeds is. of waarom (bij mijn weten) swamper nog geen waarschuwing heeft gehad.


Posted by Tiger777 on Aug-28-2003 08:28:

Er staan inderdaad niet ZOOOveel mp3's op, dus ik denk dat de riaa dit gedoogt(nu toch nog).


Posted by BEACHBOY on Aug-28-2003 09:16:

quote:
Originally posted by Mister_Michel
Sommmige producers posten hier zelfs (oa neo & farina).


Plastic Angel heb ik hier ook al zien rondhangen... En nog enkele anderen, weet niet juist meer wie


Posted by Dark Apostle on Aug-28-2003 10:24:

quote:
Originally posted by Tiger777
Er staan inderdaad niet ZOOOveel mp3's op, dus ik denk dat de riaa dit gedoogt(nu toch nog).


RIAA en gedogen

SABAM keldert u al als ze goesting hebben, laat staan dat RIAA dit gedoogd, als er 1 artist "MEUH" roept heeft TA een prop, er zal een of andere overeenkomst zijn.

En wat de livesets betreft, die zijn eerder taboe dan verboden. Luna bv biedt zijn livesets aan op zijn site (wel audiorips van ID-T rofl)


Posted by Tiger777 on Aug-28-2003 11:14:

dan kan ik er ook geen verklaring voor geven.


Posted by TOR on Aug-28-2003 11:31:

cygnus, breng deze topic even ter sprake in het mod forum, zodat we wat duidelijkheid krijgen!


Posted by CygnusX on Aug-28-2003 12:45:

quote:
Originally posted by tor8024
cygnus, breng deze topic even ter sprake in het mod forum, zodat we wat duidelijkheid krijgen!


Done
Ik ben ook wel eens benieuwd over hoe het precies zit.


Posted by Eagle` on Aug-28-2003 17:26:

quote:
Originally posted by BEACHBOY
Plastic Angel heb ik hier ook al zien rondhangen... En nog enkele anderen, weet niet juist meer wie


dave dresden zit hier ook, en haak ook (wat je niet echt amateur meer kunt noemen want frenzy wordt gereleased door platenlabel van M.I.K.E. dat zei zen roady toch tegen me heb die hier op men msnlijst staan, ik vraag me nog altijd af hoe die er is opgekomen )


Punt 2

Soit wat me wel opvalt is da de tracks die er opstaan ofwel vrij oud zijn of wel nieuwe tunes van nieuwe producers. Dat komt op het volgende neer. Bij die oude tunes heeft het echt geen belang meer of die nu al of niet ter breschikking staan op inet omdat die mannen toch al hopen geld weten te halen hebben uit de album of vinylreleases en het echt niet meer uitmaakt of die tunes op inet staan aangezien die tunes al relatief oud zijn. Ten tweede heb je dan de nieuwe tunes die erop staan, ter promotie van nieuwe producers

dit alles gezegd zijnde zou ik dan denken dat TA toestemming heeft van producers om ze erop te zetten. waarschijnlijk ben ik totaal verkeerd mor soit :P

punt3 : waar is het modforum ?


Posted by BEACHBOY on Aug-28-2003 17:53:

quote:
Originally posted by Eagle`
dave dresden zit hier ook, en haak ook (wat je niet echt amateur meer kunt noemen want frenzy wordt gereleased door platenlabel van M.I.K.E. dat zei zen roady toch tegen me heb die hier op men msnlijst staan, ik vraag me nog altijd af hoe die er is opgekomen )


Punt 2

Soit wat me wel opvalt is da de tracks die er opstaan ofwel vrij oud zijn of wel nieuwe tunes van nieuwe producers. Dat komt op het volgende neer. Bij die oude tunes heeft het echt geen belang meer of die nu al of niet ter breschikking staan op inet omdat die mannen toch al hopen geld weten te halen hebben uit de album of vinylreleases en het echt niet meer uitmaakt of die tunes op inet staan aangezien die tunes al relatief oud zijn. Ten tweede heb je dan de nieuwe tunes die erop staan, ter promotie van nieuwe producers

dit alles gezegd zijnde zou ik dan denken dat TA toestemming heeft van producers om ze erop te zetten. waarschijnlijk ben ik totaal verkeerd mor soit :P

punt3 : waar is het modforum ?


Punt2; denk dat je gelijk hebt want ��nmaal ze ter beschikking gestaan hebben van het publiek zijn ze toch te vinden op het net (hetzij soulseek, hetzij Hubs, hetzij kazaa of weet ik veel wat nog allemaal...)

Punt3; Denk dat je mod moet zijn om daarin te geraken. Dit is in ieder geval t enigste dat ik ooit kunnen vinden heb over onze "Leaders" hehe: DIT

Greetz


Posted by CygnusX on Aug-28-2003 18:11:

Het modforum oftewel de 'TrancEaddict Inner Circle' is enkel zichtbaar voor de mods, ja. Maar troost u, het stelt niet veel voor



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.