TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- just discovered: ace's delight - mental theme


Posted by TOR on Aug-26-2003 21:26:

Thumbs up just discovered: ace's delight - mental theme

er is al heel wat te doen geweest rond dit nummer en tot voor kort begreep ik helemaal niet waar al dat enthousiasme vandaan kwam.. toen ik het voor de eerste maal beluisterde, dacht ik 'ach, de zoveelste classical trancer in de rij'.. een paar dagen geleden beluisterde ik het nog eens, en toen de break kwam, OMG!! in ��n klap was ik er weg van! ik zat met mijn hoofd op een andere planeet!!

ongelooflijk nummer!


Posted by CygnusX on Aug-26-2003 21:43:

Kandidaat Tune Of The Year voor mij.


Posted by Tiger777 on Aug-27-2003 14:35:

ik zoek'em zeker es op


Posted by pooley on Aug-27-2003 14:50:

Juist gedownload en ja tis ni slecht !


Posted by Tiger777 on Aug-28-2003 12:44:

ni slecht, maar ook niet meer. Matig goed nummer.


Posted by CygnusX on Aug-28-2003 19:36:

quote:
Originally posted by Tiger777
ni slecht, maar ook niet meer.


Ook niet nadat je het nummer meerdere keren gehoord hebt?


Posted by Tiger777 on Aug-28-2003 23:58:

nog maar 1 keer gehoord. Middenstuk vind ik ni slecht.


Posted by TOR on Aug-29-2003 07:59:

quote:
Originally posted by Tiger777
nog maar 1 keer gehoord. Middenstuk vind ik ni slecht.


dat had ik ook

tot ik hem nog een paar keer beluisterd had..


Posted by Gladius on Aug-30-2003 16:27:

jup, had ik dus ook.
paar weken geleden voor m'n reis 1 keer beluisterd en kvon het niet zow speciaal.
nu daarentegen, drect op ne cd gezet =).



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.