TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- psytrance - vita nätter 2


Posted by tjockis on Aug-28-2003 17:02:

psytrance - vita nätter 2

en fest "nånstans" i stockholm 6sep.
förmodligen den sista utomhusfesten som kommer arrangeras detta år. låt oss hoppas om inte annat med tanke på hur kallt det börjar bli.

jag har inte fått mer info ännu om var den kommer vara, men om ngn är intresserad så kan jag posta så fort jag fåt reda på det?!!


Posted by Vizay on Aug-28-2003 17:55:

säker på datumet? har hört massa info om vad som kallas för sista utomhusfesten men den e på lördag redan...kan iofs va olika men de låter som samma


Posted by dj_hysterix on Aug-28-2003 18:14:

eller hur tjokis...är det inte den här lördagen ?


Posted by AC. on Aug-28-2003 21:38:

Lightbulb

Snälla, riskera inte att förstöra för andra. Skriv inte om sådana fester på internet. Låt arrangören välja själv om den vill gå ut med festinfon eller endast sprida den via ett fåtal personer.


Posted by tjockis on Aug-29-2003 16:26:

quote:
Originally posted by dj_hysterix
eller hur tjokis...är det inte den här lördagen ?


näe, det är nästa...
den 6e september


Posted by tjockis on Aug-29-2003 16:29:

quote:
Originally posted by AC.
Snälla, riskera inte att förstöra för andra. Skriv inte om sådana fester på internet. Låt arrangören välja själv om den vill gå ut med festinfon eller endast sprida den via ett fåtal personer.


jo, jag håller med dig...
men nu e det så att jag vet att arr inte kommer släppa info om var festen är förrän ungefär 2 timmar innan den börjar.
och givetvis skriver jag inte i ett publikt forum var en hemlig fest kommer vara nånstans..
det är ju därför jag vill veta vilka som är intresserade av att gå

bra att du reagerar,
det behövs!


Posted by tjockis on Sep-02-2003 11:18:

och för de som var intresserade kan jag bara säga att festen är inställd eftersom hösten har kommit mycket fortare än de hade räknat med... så i väntan på lokal blir det inget.


Posted by Vizay on Sep-02-2003 14:35:

synd att de blev kallt så fort :/

hade iofs ändå inte kunnat komma eftersom jag kör egna festen på lördag men de e alltid trevligt med många fester


Posted by -=Kotten=- on Sep-05-2003 13:25:

Har ju blivit lite varmare igen...synd att den blev inställd....



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.