TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- psytrance - vita nätter 2
psytrance - vita nätter 2
en fest "nånstans" i stockholm 6sep.
förmodligen den sista utomhusfesten som kommer arrangeras detta år. låt oss hoppas om inte annat med tanke på hur kallt det börjar bli.
jag har inte fått mer info ännu om var den kommer vara, men om ngn är intresserad så kan jag posta så fort jag fåt reda på det?!!
säker på datumet? har hört massa info om vad som kallas för sista utomhusfesten men den e på lördag redan...kan iofs va olika men de låter som samma 
eller hur tjokis...är det inte den här lördagen
?
Snälla, riskera inte att förstöra för andra. Skriv inte om sådana fester på internet. Låt arrangören välja själv om den vill gå ut med festinfon eller endast sprida den via ett fåtal personer.
| quote: |
| Originally posted by dj_hysterix eller hur tjokis...är det inte den här lördagen ? |
| quote: |
| Originally posted by AC. Snälla, riskera inte att förstöra för andra. Skriv inte om sådana fester på internet. Låt arrangören välja själv om den vill gå ut med festinfon eller endast sprida den via ett fåtal personer. |
och för de som var intresserade kan jag bara säga att festen är inställd eftersom hösten har kommit mycket fortare än de hade räknat med... så i väntan på lokal blir det inget.
synd att de blev kallt så fort :/
hade iofs ändå inte kunnat komma eftersom jag kör egna festen på lördag men de e alltid trevligt med många fester 
Har ju blivit lite varmare igen...synd att den blev inställd.... 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.