TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (29): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »
Innercity 2003 :: Large & In Charge :: RAI Amsterdam

Line-Up voor zover bekend:
Paul van Dyk
Info
Datum: 20 December 2003
Tijd: 21:00 - 07:00
Prijs: Nog niet bekend, voorverkoop start op 13 september
http://innercity.id-t.com/innercity2003/
large and in charge? Gaat Marco V een keertje headlinen?
Zou wel mooi voor em zijn. [edit]dat was natuurlijk het thema van eerdere innercity's ook al. foutje
[/edit]
En je kunt er idd vanuit gaan dat Dana op main staat als er niet al een eigen hardstyle area komt.
Ik hoop op een goeie prog line-up met misschien wel g&d 
2002 vond ik ronduit een minder feest
. Maar... 2003 heeft echt alles goed gemaakt!!!
Misschien wel mijn vetste feest ooit! Ik hoop dat het dit jaar weer net zo goed word als verleden jaar of misschien nog wel beter. Ik kijk er iig naar uit!
If the line-up will look good for this event I might go to Holland for the third time this year 
Where does Innercity usually take place ?
Het is wel de bedoeling dat ik hierbij ben
Word mijn eerste Innercity dan. Ik hoop ook dat er geen hardstyle zal komen en lekker knallen met Sven Vath, Cox, Tiesto, Montana & Carola op de main stage
(Hey, it never hurts to dream :haha
| quote: |
| Originally posted by Ricky 2002 vond ik ronduit een minder feest . Maar... 2003 heeft echt alles goed gemaakt!!! Misschien wel mijn vetste feest ooit! |
| Originally posted by SteveTranz4ever Where does Innercity usually take place ? |
| Originally posted by SteveTranz4ever If the line-up will look good for this event I might go to Holland for the third time this year ![]() Where does Innercity usually take place ? |
Kan jullie uit een droom helpen want ik weet al 1 DJ die zeker op de main staat en het is geen techno of trance DJ!! 
En het is nou eenmaal zo dat Hardstyle met veel voorsprong de populairste style is op het moment. En of je nou wil of niet en of je het nou voor trieste figuren enzo vind moet je zelf weten maar het houd voorlopig niet op. Want op ML was de Hardstyle al groter dan de main en veel drukker ook. Dus als je kan er maar beter mee leren leven want steeds balen en gaan lopen zeiken heeft toch geen zin.
Nou ben dit jaat van plan om te gaan, nog nooit naar Innercity geweest en is eigenlijk het enige grote feest waar ik nog niet ben geweest. Dus om het rijtje compleet te maken moet ik maar een keer komen kijken. Het hangt wel een beetje van de line-up af.
2002 vond ik niets, maar lag niet aan het feest maar aan mezelf denk ik. Vond er niet echt superdj's staan, en iedereen kwam voor Tiesto :S
Verwacht niet superveel van de lineup, zal wel weer standaard zijn, maarja, we laten ons verrassen.
Ze zijn er wel VROEG bij zeg....
innercity 99, de 1e en 2e editie kunnen nooit meer overtroffen worden... tenminste als je van trance houdt zoals ik
sindsdien is het gewoon teveel techno etc geworden.. wie herinnert zich niet Ferry Corsten die zn remix van U2 presenteerde op Innercity?
zwijmel...
| Originally posted by ahp2002 wie herinnert zich niet Ferry Corsten die zn remix van U2 presenteerde op Innercity? zwijmel... |
Ik vond het vorig jaar wat saaitjes, niet goed maar gezellig 
Het enige wat ik echt super vond waren de twee laatste platen van Jay Denham, dat M5 en ik nog effe vreed aan het rossen waren toen de hele zaal bijna leeg was en de lichten al aan waren 
Ik hoop dat de technohal zeer goed is, ik ben nog bij alle innercities geweest maar de twijfel om te gaan wordt steeds groter.
We zullen hiet zien.
Ik hoop op weer een goede line-up, ik bewaar nog goede herinneringen aan de 2000-editie. Marco en Paul zetten me daar toch 2 wereldsets neer, de sfeer was top, me 1e grote feest, kortom: top.
ALS ze al een hardstyle dj uitnodigen (wat ik niet echt in t concept van IC vind passen), maak er dan maar een aparte ruimte voor en laat de main "IC-muziek" draaien.
Mijn line-up:
Marco V
Paul van Dyk
Sander Kleinenberg
Gabriel&Dresden
Armin van Buuren
IC 2000 was mijn eerste keer naar een echt groot 'Feest'
wel een geweldige klapper natuurlijk om mee te beginnen. PvD IC 2000 staat nog steeds in mijn Top3 beste Sets allertijden.. (pas recent verdrongen door Tiesto in Concert) 
Vooral het staafjes gooien was perfect, zeker toen ook de Camel dames hun staafjes maar gewoon weggooiden ipv ze verkopen in combo met sigaretten..
2001 was daarentegen een dikke tegenvaller.. Picotto leuk, Marco V leuk, maar echt memorabel nee, een van de minste feesten waar ik ooit geweest ben. (we probeerden nog de staafjes te herhalen, maar dat zat er niet in)
2002 sloeg ik dan maar over.. Tja tiesto was er, maar toen was het wel vrij snel uitverkocht.
dit jaar.. van 2001 heb ik wel geleerd, eerst ff line-up afwachten..
Dream:
Tiesto
Pvd
Armin
G&D
Marco V
Ferry Corsten (willekeurige volgorde, armin B2B met ferry?? zoals op DV2002
)
maar gezien het concept van IC zal dat er wel niet inzitten.. ach zolang Jean en Gielen maar niet komen

andere zalen mogen nog dj's bevatten als Michel de Heij, Speedy J (kan errug lekker zijn) Picotto, etc etc
hoewel als het hoofdpodium zoals ik het wil zou zijn.. WHO CARES about the rest..
trouwens als er dan toch iets als hardstyle moet zijn, doe dan Tom Harding.. (ofzo)
leukste uitspraak van Tom (ooit eens op TV) op de vraag wat hij van de dutch Hardstyle-diva Dana vond.
'I really don't like her' (presentatrice kijkt stom, verwachtte dit niet en vraagt dus 'why?) 'Last week i saw her, the first record she put on was ten times harder then everything i ever played in my life'
(presentatrice lacht een beetje zuur
)
| Originally posted by Fkwebeman Dream: Tiesto Pvd Armin G&D Marco V Ferry Corsten (willekeurige volgorde, armin B2B met ferry?? zoals op DV2002 ) |
| Originally posted by ahp2002 innercity 99, de 1e en 2e editie kunnen nooit meer overtroffen worden... tenminste als je van trance houdt zoals ik sindsdien is het gewoon teveel techno etc geworden.. wie herinnert zich niet Ferry Corsten die zn remix van U2 presenteerde op Innercity? zwijmel... |

| Originally posted by New Wave Ik vond het vorig jaar wat saaitjes, niet goed maar gezellig ![]() Het enige wat ik echt super vond waren de twee laatste platen van Jay Denham, dat M5 en ik nog effe vreed aan het rossen waren toen de hele zaal bijna leeg was en de lichten al aan waren ![]() Ik hoop dat de technohal zeer goed is, ik ben nog bij alle innercities geweest maar de twijfel om te gaan wordt steeds groter. We zullen hiet zien. |
| Originally posted by basd JAAAAA !!! Laten we al die DJ's die we al 100 keer gezien hebben NOG een keer allemaal op de main zetten ! FEEST ! |
| Originally posted by Fkwebeman maar gezien het concept van IC zal dat er wel niet inzitten.. ach zolang Jean en Gielen maar niet komen ![]() andere zalen mogen nog dj's bevatten als Michel de Heij, Speedy J (kan errug lekker zijn) Picotto, etc etc |

| Originally posted by SnuggLe Gezellig was het inderdaad! Jay Denham? Dan heb ik die gvd toen gemist...erg jammer... Wist niet eens eigenlijk dat die op IC2002 was |

| Originally posted by SnuggLe IC zal ik zeker niet naartoe gaan, of er moet echt een wonder gebeuren dat toevallig Digweed / Digweed / Cox / Feos / Kowalski ofzo komen. Maar ID&T kennende hebben ze geen 1 van deze namen. Wedden voor 50 euro?????? |
Hangt er ook vanaf wat Theesaus en New Wave doen, maar als de techno goed is, dan kunnen we Tim wel overtuigen
De main zal wel weer Sven zn feestje worden , hopelijk niet met Dana erachteraan zoals vorig jaar. Heiligschennis was dat
Hopelijk Picotto er weer eens bij op de main , of anders in de techno zaal samen met een K.cee , Jay Denham ,Christian Varela, Stanny Franssen , Frank Lorber o.i.d.
komt wel goed 
| Originally posted by Optimus Vorig jaar hadden ze toch ook Sander Kleinenberg, Futureshock, (...) en Sister Bliss? |
"Droom" Lineup
Ronald Van Gelderen setje van hem bij ISOT64 was masterlijk en zijn producties ook.
M.I.K.E....waarom niet?
Scott Bond tja..
Marcel Woods Op defqon voor het eerst helemaal en setje meegemaakt en hij draaide echt
DuMonde Hardtrance als afsluiter.
Hb hiervan 2 nog nooit zien/horen draaien en andere maar een aantal keer. vandaar deze lineup.
Maar dat zal er wel niet inzitten dit jaar..
| Originally posted by Optimus nerd, toen was je al naar huis ![]() ![]() mwoah, ik durf die weddenschap wel aan hoor. Ik durf wel te zeggen dat ze zeker een stuk of 3-5 dj's uit een dergelijk rijtje boeken op IC (dus niet alleen de namen die jij noemt). Stel maar een lijstje op van 30 dergelijke namen. Vorig jaar hadden ze toch ook Sander Kleinenberg, Futureshock, Johan Cyber, Rino Cerrone, Kevin Saunderson en Sister Bliss? Ik vind Cox btw niet in dat rijtje wat je noemt passen. Cox is juist een publiekstrekker, maar dat terzijde. Ik ga, denk ik, btw wel Hangt er ook vanaf wat Theesaus en New Wave doen, maar als de techno goed is, dan kunnen we Tim wel overtuigen |

| Originally posted by Original "Droom" Lineup Ronald Van Gelderen setje van hem bij ISOT64 was masterlijk en zijn producties ook. M.I.K.E....waarom niet? Scott Bond tja.. Marcel Woods Op defqon voor het eerst helemaal en setje meegemaakt en hij draaide echt ![]() DuMonde Hardtrance als afsluiter. Hb hiervan 2 nog nooit zien/horen draaien en andere maar een aantal keer. vandaar deze lineup. Maar dat zal er wel niet inzitten dit jaar.. |
| Originally posted by basd JAAAAA !!! Laten we al die DJ's die we al 100 keer gezien hebben NOG een keer allemaal op de main zetten ! FEEST ! Mee eens..... Ik snap er niets van.... G&D..wat een hype is dat. Er zijn wel echte liefhebbers (ding chavez, tango), maar de rest hobbelt maar een beetje mee vind ik. En die andere dj's: die kan je OVERAL zien man, waarom gaan mensen speciaal voor DIE dj's naar een feest.... ik snap het niet. Hun set zal hetzeflde zijn als het setje dat je de week daarvoor van het i-net plukt. Wat is de verassing dan? Maarja, smaken verschillen, GELUKKIG!! Ik vind het gewoon kansloos, so flame me. Tiesto op IC? Nee, veel te druk. Ferry? Overrated. Armin? Mwoah.... er zit geen hoogtepunt in zijn sets. bleergh... |
) heb gezien en dat ze dus niet op zo'n feest zouden horen. und? als had ik ze de avond ervoor nog gezien, dan ging ik nog. Het is voor mij gewoon een lekkere line-up. Ik ga echt niet alleen voor de dj's naar een feest.. Sfeer en 'feestbaarheid' e.d. is voor mij net zo belangrijk.
)
| ...He, je houdt van avb, ferry, tiesto , marco v, waarom niet van Gielen? Dat hoort wel bij dat rijtje hoor! Enneh...'mogen'???? MOGEN dj's zoals Michel de Hey , Speedy J en Picotto bevatten? Ga weg man!! Niets 'who cares'! |
| Originally posted by Optimus Innercity 2003 moet nog komen hoor |