TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Squad - Here We Fuckin' Go
Squad - Here We Fuckin' Go
wat bezielde yves en laurent? dit is waarschijnlijk de slechte en meest onge�nspireerde release van bonzai ooit!
ook dat frequence nummer van yves en marcel woods is heel zwak..
op die manier zal banshee niet veel cash binnenrijven!
oh laat dit nummer 2x op tv komen in nederland en een paar keer in de discotheek gedraaid worden en alle kinderen vinden het prachtig geld zal het wel opleveren vind het alleen zzzzzzzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer slecht
edit: de b2 is nog veeeel erger your house is mine hoezo nog een remake en dan door hun
Spijtig dat er geen kots-smilie is...
arj1o1 : leestekens, leestekens... 
kheb het nummer zelf nog ni gehoord, staat het op de bonzaimusic site? de titel alleen al geeft me (slechte) rillingskes 
ik dacht dat de nieuwe Banshee Worx voor de �chte trance ging gaan nu...
| quote: |
| Originally posted by Lightworks arj1o1 : leestekens, leestekens... ![]() |
| Originally posted by Lightworks kheb het nummer zelf nog ni gehoord, staat het op de bonzaimusic site? de titel alleen al geeft me (slechte) rillingskes ![]() ik dacht dat de nieuwe Banshee Worx voor de �chte trance ging gaan nu... |
cheeeeeeeeeese

Er staat een sample op de site van Bonza� maar ik kan het ni beluisteren. Maar Yves + L-Vee = Hardstyle...mnee klopt ni. Maar ik zal met mijn oordeel wachten todat ik het gehoord heb. 
| Originally posted by jploveparade jonge Ollanders gebruiken deze tegenwoordig niet meer, omdat dit 'cool', 'vet' of 'strak' is |