TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mctasty
Pages (2): [1] 2 »
Mctasty
Tjo!
Ett litet tips till alla hungriga ta:s.
K�p dagens industri idag. I den finns en kupong, 1 kr f�r en McTasty. Riktigt bra pris �ven om man r�kanr med tidningskostnaden hehe
Vasegooo!
usch jag m�ste testa synen.
jag trodde f�rst det stog mcstacy som om du r�kat skriva fel p� exstacy eller hur fan det stavas
1:-??? f�r bara burgaren d� eller?.. fan s� bra att farsan prenumererar p� DI .. =D tack f�r tipset

Tackf�r tipset... springer � k�per min nu
*mumms*
jaybee: skojar du?.. 1:- f�r hela menyn.. j��vlar s� billigt.. blir o k�pa en ikv�ll eller g�ller det bara en viss tidsperiod?
| quote: |
| Originally posted by WoberT jaybee: skojar du?.. 1:- f�r hela menyn.. j��vlar s� billigt.. blir o k�pa en ikv�ll eller g�ller det bara en viss tidsperiod? |
tack f�r tipset
| Originally posted by WoberT jaybee: skojar du?.. 1:- f�r hela menyn.. j��vlar s� billigt.. blir o k�pa en ikv�ll eller g�ller det bara en viss tidsperiod? |
n�e ja tror du sett fel.. i min DI st�r det 1:- rabatt = 37 sp�nn ist�llet f�r 38
usch!!! hatar den burgaren..har inte smakat den men fan s� jobbig att g�ra....s�ljer b�ttre �n big mac och kommer att stanna...fyfan...funtar p� att sluta...
| Originally posted by mindshooter usch!!! hatar den burgaren..har inte smakat den men fan s� jobbig att g�ra....s�ljer b�ttre �n big mac och kommer att stanna...fyfan...funtar p� att sluta... |
| Originally posted by JayBee F�rs�ker du s�ga att du jobbar p� MCdonalds? |
jag l�r inte k�pa den, tomat �r dj�vulens p�fund 
(�ven broccoli och spenat suger fett)
| Originally posted by Ravesquad n�e ja tror du sett fel.. i min DI st�r det 1:- rabatt = 37 sp�nn ist�llet f�r 38 |
| Originally posted by SteveTranz4ever Trodde iof det var all�mt k�nt.... mind.. sa inte du att dressingen va lite knas eller n�t ? |

H�ller med om att annonsen �r j�vligt dumt utformad.. det st�r verkligen att man f�r 1kr i finansrabatt.. hehe 
| Originally posted by mindshooter Dressingen luktar br�nd barbecue eller n�got...vi brukar h�lla f�r n�san n�r n�gon st�r och g�r den..s� j�vla skabbig |
| Originally posted by mindshooter hehe...allm�nt k�nt ![]() Dressingen luktar br�nd barbecue eller n�got...vi brukar h�lla f�r n�san n�r n�gon st�r och g�r den..s� j�vla skabbig |

| Originally posted by dj_hysterix (TIPS:BYT UT MCTASTYS�SEN MOT BIGMACS�S) |
Om den smakar helknas som en del verkar tycka kanske dom ska d�pa om det till McNasty 
wow..bigtasty h�ller p� s�lja fett ..typ 90% av hamburgarna vi s�lde idag var bigtasty (
)
Har inte lyckats smaka denna burgare �nnu...F�r ta � g�ra detta imorgon kanske..Se om den �r n�got att ha...
Tycker att den e grymt gooooood....
S�sen som alla gn�ller p� ska smaka som en burgare fr�n Burger King, gillar inte deras burgare alls, massa l�k, senap o skit i dom bara
Bra jobbat McDonalds

| Originally posted by ice_key Tycker att den e grymt gooooood.... S�sen som alla gn�ller p� ska smaka som en burgare fr�n Burger King, gillar inte deras burgare alls, massa l�k, senap o skit i dom bara Bra jobbat McDonalds |