TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mctasty
Pages (2): [1] 2 »

Posted by sipowitz on Aug-29-2003 10:17:

Mctasty

Tjo!

Ett litet tips till alla hungriga ta:s.

K�p dagens industri idag. I den finns en kupong, 1 kr f�r en McTasty. Riktigt bra pris �ven om man r�kanr med tidningskostnaden hehe

Vasegooo!

Posted by Kongo_kim on Aug-29-2003 10:24:

usch jag m�ste testa synen.
jag trodde f�rst det stog mcstacy som om du r�kat skriva fel p� exstacy eller hur fan det stavas

Posted by WoberT on Aug-29-2003 10:26:

1:-??? f�r bara burgaren d� eller?.. fan s� bra att farsan prenumererar p� DI .. =D tack f�r tipset

Posted by JayBee on Aug-29-2003 10:26:

Posted by SteveTranz4ever on Aug-29-2003 10:26:

Tackf�r tipset... springer � k�per min nu *mumms*

Posted by WoberT on Aug-29-2003 10:36:

jaybee: skojar du?.. 1:- f�r hela menyn.. j��vlar s� billigt.. blir o k�pa en ikv�ll eller g�ller det bara en viss tidsperiod?

Posted by sipowitz on Aug-29-2003 11:08:

quote:
Originally posted by WoberT
jaybee: skojar du?.. 1:- f�r hela menyn.. j��vlar s� billigt.. blir o k�pa en ikv�ll eller g�ller det bara en viss tidsperiod?

G�ller bara idag... det �r v�ll bara f�r folk inte ska leta i soptunnor efter gamla di och klippa ut kupongen hehe

Posted by Ravesquad on Aug-29-2003 11:10:

tack f�r tipset

Posted by JayBee on Aug-29-2003 11:16:

quote:
Originally posted by WoberT

vad� skojar jag??

Posted by Ravesquad on Aug-29-2003 12:20:

n�e ja tror du sett fel.. i min DI st�r det 1:- rabatt = 37 sp�nn ist�llet f�r 38

Posted by mindshooter on Aug-29-2003 12:34:

usch!!! hatar den burgaren..har inte smakat den men fan s� jobbig att g�ra....s�ljer b�ttre �n big mac och kommer att stanna...fyfan...funtar p� att sluta...

Posted by JayBee on Aug-29-2003 12:35:

quote:
Originally posted by mindshooter
usch!!! hatar den burgaren..har inte smakat den men fan s� jobbig att g�ra....s�ljer b�ttre �n big mac och kommer att stanna...fyfan...funtar p� att sluta...

F�rs�ker du s�ga att du jobbar p� MCdonalds?

Posted by SteveTranz4ever on Aug-29-2003 12:36:

quote:
Originally posted by JayBee
F�rs�ker du s�ga att du jobbar p� MCdonalds?

Trodde iof det var all�mt k�nt.... mind.. sa inte du att dressingen va lite knas eller n�t ?

Posted by reveal on Aug-29-2003 12:51:

jag l�r inte k�pa den, tomat �r dj�vulens p�fund

(�ven broccoli och spenat suger fett)

Posted by sipowitz on Aug-29-2003 13:00:

quote:
Originally posted by Ravesquad
n�e ja tror du sett fel.. i min DI st�r det 1:- rabatt = 37 sp�nn ist�llet f�r 38

N�� sj�lvklart s�tter de inte in en annons i DI med 1 kr's rabatt... kupongen �r bara extremt korkat utformad... ofcourse 1 kr f�r hamburgaren..

Jag glufsade i mig en s�n tidigare idag... s� jag vet... :-)

Posted by mindshooter on Aug-29-2003 13:14:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Trodde iof det var all�mt k�nt.... mind.. sa inte du att dressingen va lite knas eller n�t ?

hehe...allm�nt k�nt

Dressingen luktar br�nd barbecue eller n�got...vi brukar h�lla f�r n�san n�r n�gon st�r och g�r den..s� j�vla skabbig

Posted by WoberT on Aug-29-2003 13:35:

H�ller med om att annonsen �r j�vligt dumt utformad.. det st�r verkligen att man f�r 1kr i finansrabatt.. hehe

Posted by nekholm on Aug-29-2003 15:03:

quote:
Dressingen luktar br�nd barbecue eller n�got...vi brukar h�lla f�r n�san n�r n�gon st�r och g�r den..s� j�vla skabbig

Det var det jag tyckte n�r jag �t en ig�r. Undrade om de hade br�nt biffen eller vad det var som luktade s� br�nt

Posted by dj_hysterix on Aug-29-2003 20:47:

quote:
hehe...allm�nt k�nt

booooh..produktionsomr�de
f�r er som inte vet s� jobbar jag ox� p� donken..fast inte p� sammas som kenn�h...iaf..mctasty �r inte s� god, smakar ingenting

(TIPS:BYT UT MCTASTYS�SEN MOT BIGMACS�S)

Posted by nekholm on Aug-30-2003 10:47:

quote:
Originally posted by dj_hysterix
(TIPS:BYT UT MCTASTYS�SEN MOT BIGMACS�S)

B�ttre tips: Byt tillbax till Big Xtra.

Posted by SteveTranz4ever on Aug-30-2003 11:17:

Om den smakar helknas som en del verkar tycka kanske dom ska d�pa om det till McNasty

Posted by dj_hysterix on Aug-30-2003 20:37:

wow..bigtasty h�ller p� s�lja fett ..typ 90% av hamburgarna vi s�lde idag var bigtasty ( )

Posted by x-dream on Aug-30-2003 22:09:

Har inte lyckats smaka denna burgare �nnu...F�r ta � g�ra detta imorgon kanske..Se om den �r n�got att ha...

Posted by ice_key on Aug-30-2003 22:50:

Tycker att den e grymt gooooood....
S�sen som alla gn�ller p� ska smaka som en burgare fr�n Burger King, gillar inte deras burgare alls, massa l�k, senap o skit i dom bara
Bra jobbat McDonalds

Posted by St_Andrew on Aug-30-2003 22:56:

quote:
Originally posted by ice_key
Tycker att den e grymt gooooood....
S�sen som alla gn�ller p� ska smaka som en burgare fr�n Burger King, gillar inte deras burgare alls, massa l�k, senap o skit i dom bara
Bra jobbat McDonalds

eeeeeh bruger king e ju waaaaaay mkt godare �n mcdonalds! har dock inte testat mctsy �n... m�ste g�ras =)

Pages (2): [1] 2 »