TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Devotion, 2003
Devotion, 2003
Kanske ligger det Devtion h�r sedan innan? I s�nna fall f�r n�gon moderator ta bort detta.
�ldern �r satt till 18�r med biljett eller 20�r i d�rren. �ppettiderna �r 22-05.
Dekor kommer sk�tas av en galen kille, Jamin Spectra, NY.
F�r att se lite av hans verk, kika p� bilder fr�n Voov i �r. Dock inga sj�monster p� v�rt event
Resa kommer arrangeras fr�n J�nk�ping via Link�ping och Norrk�ping. Vid intresse kommer �ven en buss att avg� fr�n G�teborg. Du kan fylla i en intresseanm�lan under Travel till v�nster.
LINE UP FLOOR 1
Mauro Picotto [IT]
Cari Lekebusch [SE]
Henrik B [SE]
LINE UP FLOOR 2
Above & Beyond [UK]
Gareth Emery [UK]
Parham [SE]
ENTRANCE
Presale: 280 SEK
Door: 350 SEK
Open hours: 22.00 - 05.00
Presale tickets was available from:
People in Norway, Finland and Denmark, email us at [email protected] and we will help you out.
G�teborg
Balagan 031-15 90 98
J�nk�ping
Megahertz 036-10 01 93
Link�ping
Yngves Livs 013-31 88 88
Malm�
Cosmic One 040-30 10 00
Norrk�ing fr.o.m. 24/8
Sound de Light 011-10 45 80
Stockholm
Stockholm
Back to plastic 08-669 74 73
Pitch Control 08-22 56 40
Saturn Return 08-21 20 89
VENUE: Munchenbryggeriet
[URL=http://www.ace-event.se[/URL]
LINE UP FLOOR 1
Mauro Picotto [IT]
Cari Lekebusch [SE]
Henrik B [SE]
LINE UP FLOOR 2
Above & Beyond [UK]
Gareth Emery [UK]
Parham [SE]
omg.... vill diiiiiiiiiittttttttt... var fan e alla mina pengar till biljetter och resa och skit???????????? *snyft*
skulle inte banga men tyv�rr fyller jag 18 en m�nad f�r sent (fyller 26:e oktober) s� jag f�r v�l st� �ver som alltid 
| quote: |
| Originally posted by Vizay skulle inte banga men tyv�rr fyller jag 18 en m�nad f�r sent (fyller 26:e oktober) s� jag f�r v�l st� �ver som alltid |
Det suger, det finn tyv�rr inget vi kan g�ra.
Ni f�r kl� er varmt och hoppas p� att det h�rs bra ut 
damn.....
Jag kommer att g�ra ALLT f�r att vara d�r...
Vi som var p� Midway _VET_ vad Gareth kan g�ra med tv� skivspelare...
Bara det �R kungligt, resten �r BONUS!!! 
| Originally posted by Rotor Det suger, det finn tyv�rr inget vi kan g�ra. Ni f�r kl� er varmt och hoppas p� att det h�rs bra ut |
Detta kommer bli en KUNGLIG fest !!!
Tycker bara lite synd om mina TA v�nner som tyv�rr inte kan komma in... men som sagt vi har alla v�ntat p� r�tt �lder och er tid kommer ocks�...
*Tittar p� min Devotion biljett � ler*
yepp du har r�tt....missar kanske en hejdundrans fest men nu ere inte l�ngt kvar iaf 
Kommer nog bli ett ruskigt �s. L�ngtar som in i h-vete!
Gahhh, jag kommer... �ven fast jag bor 8 mil s�der om gbg !
jag ska l�tt dit
fan va skoj!
jag m�ste fan ocks� dit.
Biljett �r k�pt och f�rv�ntningarna h�ga 
| Originally posted by SteveTranz4ever Tycker bara lite synd om mina TA v�nner som tyv�rr inte kan komma in... |

| Originally posted by reveal inte synd om oss som har f�r l�ngt dit d�? ![]() |

)
| Originally posted by reveal inte synd om oss som har f�r l�ngt dit d�? ![]() |

| Originally posted by SteveTranz4ever Snickeli dum snack... Det �r l�ngt till Amsterdam... men �nd� k�rde jag dit... Du har n�stan g�ng avst�nd till �Sthlm... bara att masa sig hit ! ![]() Jag har en f�rfest p� g�ng... v�ntar med detaljer tills allt e klart! |