TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הטרייד פוליטיקה שנסגר
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Rising on Aug-30-2003 13:42:

Exclamation הטרייד פוליטיקה שנסגר

במקום להוכיח לו שהוא סתם אפס
והדעה שלו מתבססת על סטטיסטיקות ועיתונות בלבד...

כמה פשוט התנהגו בצורה מפגרת.... מקללים ומתנהגים כמו ילדים קטנים...
רועי לדעתי תמחוק שם את הטרייד שהוא לא יתחיל לשלוח את זה לאנשים כי זה באמת נראה מכוער...

צח ..רון ועוד כמה העלו נקודות יפות
אבל הבן זונה הזה העדיף להתעלם מהן כי הוא ידע שאין לו מה להגיד ושהוא אכל ייבוש.... אבל אז אתם קופצים כמו ילדים קטנים ומדרדרים לרמה שלו...

מעצבן אותי שמכפישים את השם של ישראל...


Posted by Hell_Copter on Aug-30-2003 13:45:

אני סגרתי את הט'רד ושלחתי לו פי אם
אני בנתיים לא מוחק שום ט'רד
אחרי שאני יקבל ממנו תשובה כמו בנאדם אני ימחק גם את זה וגם את הט'רד שלו


Posted by NyKoN on Aug-30-2003 13:47:

אורן
כשאמרנו שנפסיק להגיב לו באנגלית אז אתה באת והתחלת לדבר שוב- תפסיק את הדיון ברגע שאתה רואה שהוא מדרדר
ואז גם צח הגיב וזה לא נגמר


Posted by coby on Aug-30-2003 14:18:

מה דוגרי כוסאמא שלו סתם איזה בן זונה קטן

רואים שהוא נגדינו, מה הוא מנסה לעשות לשכנע אותנו שאנחנו רוצחים מה הוא מפגר ?!

אם כבר שינסה להבין ראיתם שלא היה אכפת לי לרשום מה שאני חושב אבל כוסאמא שלו איך עצבן אותי מה שהוא רשם בסוף עלק אני הולך לבית קפה ואני לא צריך לדאוג אם אני יתפוצץ או לא כמו אצלכם..

איך אפשר לשתוק לזה !!?


Posted by Viber on Aug-30-2003 14:23:

הוא סתם איזה יצור,הוא וחבר שלו קוראים לישראלים "כבשים" ו"כובשים ציונים" בחייכם
ולא הבנתי למה אמרו שלא ניהלתי איתו ויכוח יפה
סך הכול הבאתי לו עובדות והוכחתי לו שהוא טועה,וראיתם שהוא ישר שינה את הנושא - זה סימן שהוא לא יודע מה להחזיר לפי מה שאני מכיר אותו... ואני לא לוקח אותו ברצינות כל הזמן כי הוא בן אדם מנוול מה אסור לצחוק קצת??


Posted by Rising on Aug-30-2003 14:43:

יש נושאים שלא צוחקים עליהם, במיוחד שהוא מנסה להוכיח משהו.
במקום להראות לו כמה שהוא טועה אתה מתנהג כמו שהוא רוצה שתתנהג ואז אתה רק מחזק את הדעה שלו.

דוגרי ככה זה.


Posted by Viber on Aug-30-2003 14:51:

quote:
Originally posted by Rising
יש נושאים שלא צוחקים עליהם, במיוחד שהוא מנסה להוכיח משהו.
במקום להראות לו כמה שהוא טועה אתה מתנהג כמו שהוא רוצה שתתנהג ואז אתה רק מחזק את הדעה שלו.

דוגרי ככה זה.


בסדר אני מודה שבפוסט הראשון צחקתי עליו אבל פוסטים אחרים שהוא נתן הוכחתי לו והחזרתי לו תשובות דיי טובות לדעתי ,הוא בסך הכול אומר שטויות לדעתי כי הוא חושב שכול המלחמות בעבר היו נקיות מוסריות וכ'ו וישראל שברה את הנורמות האלה ושחיילים סתם יורים בילדים...

או למשל כשהוא אמר את הבדיחה הזאת שהערבים עושים את הפיגועים בגלל שצהל בשטחים...


Posted by EternalMusic on Aug-30-2003 15:58:

Viber , Coby
פשוט עדיף שתשתקו אם אין לכם משהו חכם להגיד, אתם לא עוזרים לוויכוח בזה שאתם זורקים מילה זדונית שם
כמו
fuck, wtf, stf, hipi bitch

אם אין לכם את תרבות הדיון אז עדיף שלא תגיבו לטרדים כאלה וזהו


עוד משהו, רועי אתה לא בסדר שסגרת את הטרד!
מה הקטע ? אין לנו במה להתבייש, לסגור את הטרד זה כמו ללכת ולהשתיק את העניין מפני שהוא קיים, תשאיר אותו פתוח כדי שהוא ידבר וכדי שאנחנו נסביר לו שמה שהוא אומר לא נכון בהכרח
כל זה היה אידיוטי מהתחלה אבל אם כבר, לא סוגרים את זה זה רק יותר מפגר


Posted by Viber on Aug-30-2003 16:23:

quote:
Originally posted by EternalMusic
Viber , Coby
פשוט עדיף שתשתקו אם אין לכם משהו חכם להגיד, אתם לא עוזרים לוויכוח בזה שאתם זורקים מילה זדונית שם
כמו
fuck, wtf, stf, hipi bitch

אם אין לכם את תרבות הדיון אז עדיף שלא תגיבו לטרדים כאלה וזהו


עוד משהו, רועי אתה לא בסדר שסגרת את הטרד!
מה הקטע ? אין לנו במה להתבייש, לסגור את הטרד זה כמו ללכת ולהשתיק את העניין מפני שהוא קיים, תשאיר אותו פתוח כדי שהוא ידבר וכדי שאנחנו נסביר לו שמה שהוא אומר לא נכון בהכרח
כל זה היה אידיוטי מהתחלה אבל אם כבר, לא סוגרים את זה זה רק יותר מפגר


שתוק שתוק יאללה..
לא אמרתי אף אחת מהמילים שציינת וגם לא אמרתי מילה קרובה לזה
וחוץ מזה אם היית שם לב אני תרמתי הרבה יותר לוויכוח ממך כול הדברים שאמרת היו דברים ברורים מאליו והיה דיי ברור שאתה סתם מנסה להרשים את הטמבל בזה שאתה לא שונא את כול הערבים וכו',אם היית מכיר את הבן אדם היית מבין שאין לו הבנה צבאית,יש לו זילזול עמוק לישראלים ,שהמוסר שלו
סלקטיבי ובנוסף אין לו כבוד לממשלת ישראל (למרות ששאלתי אותו שלוש פעמים מה הפיתרון שלו לבעייה הערבית-פלסטינית והוא סתם החזיר לי בקללות) אז בבקשה ממך אל תתנשא


Posted by Elior on Aug-30-2003 16:41:

יאללה
EM
עשה טובה ושתוק קצת..

עלית לי על העצבים..

עם השטויות שלך..

למה מי האפס ההוא שיגיד לנו שאנחנו רוצחים ? הה ?

אה עוד מצתנצל בפניו...
מה אתה צריך שהוא יסלח לך ?

אני צחקתי מזה שהתנצלת בפניו, כמו איזה אפס...
מחכה למחילה..

מה אנחנו שמים בכלל על הבן של כבש הזה ?

שילך לחפש חיים...


Posted by Rising on Aug-30-2003 17:40:

quote:
Originally posted by Viber
,הוא בסך הכול אומר שטויות לדעתי כי הוא חושב שכול המלחמות בעבר היו נקיות מוסריות וכ'ו וישראל שברה את הנורמות האלה ושחיילים סתם יורים בילדים...


אני ידוע לקרוא וראיתי מה הוא אמר....
אבל זה לא מצדיק לרדת לרמה שלו........

המעשה נעשה ואי אפשר לעשות כלום אבל פעם הבאה תדעו איך להתנהג עם אנשים... אל תזרקו סתם דעות בנושא שאין לכם הבנה בסיסית בו...

ואל תבינו אותי לא נכון אני מתעב תבן זונה הזה... אני פשוט מאוכזב לראות את החברים הישראלים שלי שמראים לו את מה שהוא רוצה לראות.

והאירוניה היא שאתם רבים פה בינכם...


Posted by Hell_Copter on Aug-30-2003 17:53:

quote:
Originally posted by EternalMusic
עוד משהו, רועי אתה לא בסדר שסגרת את הטרד!
מה הקטע ? אין לנו במה להתבייש, לסגור את הטרד זה כמו ללכת ולהשתיק את העניין מפני שהוא קיים, תשאיר אותו פתוח כדי שהוא ידבר וכדי שאנחנו נסביר לו שמה שהוא אומר לא נכון בהכרח
כל זה היה אידיוטי מהתחלה אבל אם כבר, לא סוגרים את זה זה רק יותר מפגר


אחי...
אתה יודע מה הוא אמר לי בפי אם שהוא החזיר לי?
שהוא מצטער על מה שהוא עשה וזה באמת לא במקום היה לפתוח את הט'רד הזה
הוא רק רצה לקבל חוות דעת נוספת למה שהוא יודע... משהו בסגנון


Posted by Viber on Aug-30-2003 18:09:

quote:
Originally posted by Rising
אני ידוע לקרוא וראיתי מה הוא אמר....
אבל זה לא מצדיק לרדת לרמה שלו........

המעשה נעשה ואי אפשר לעשות כלום אבל פעם הבאה תדעו איך להתנהג עם אנשים... אל תזרקו סתם דעות בנושא שאין לכם הבנה בסיסית בו...


למה לא מבין בהם?,למה אתה מיתכוון תן ציטוטים על משהו לא נכון שאמרתי
כול מה שאמרתי לו זה עובדות...




Posted by Scorchio on Aug-30-2003 18:18:

ואז קובי התחיל לדחוף לו קללות
סתם יענו חיזקת את מה שהוא מאמין בו והתנהגת כמו ילד קטן

תן לו שיחשוב מה שהוא רוצה שיקרא לך רוצח מה אכפת לך
אתה תתנהג כמו בנאדם
תראה לו שאנחנו האנשים היותר מתורבתים למרות מה שהוא חושב...
אבל לכתוב לו

"HEY YOU MOTHER****** GO FUCK OFF IN FUCKING CANADA YOU STUPID ASS"

מה זה משדר?
זה לא נותן כלום
ושתבין שדיברת עם אדם שהוא צר מוחין ומה שהוא עשה זה לקח את התגובה הזאת
ועשה ממנה את התגובה של כל הפורום הישראלי...


Posted by Viber on Aug-30-2003 18:29:

quote:
Originally posted by Scorchio
ואז קובי התחיל לדחוף לו קללות
סתם יענו חיזקת את מה שהוא מאמין בו והתנהגת כמו ילד קטן

תן לו שיחשוב מה שהוא רוצה שיקרא לך רוצח מה אכפת לך
אתה תתנהג כמו בנאדם
תראה לו שאנחנו האנשים היותר מתורבתים למרות מה שהוא חושב...
אבל לכתוב לו

"HEY YOU MOTHER****** GO FUCK OFF IN FUCKING CANADA YOU STUPID ASS"

מה זה משדר?
זה לא נותן כלום
ושתבין שדיברת עם אדם שהוא צר מוחין ומה שהוא עשה זה לקח את התגובה הזאת
ועשה ממנה את התגובה של כל הפורום הישראלי...


אני מאוד מקווה שלא התכוונת אליי בגלל שאני לא חיזקתי את דבריו של קובי או משהו כזה הזלזול שהבעתי כלפיו בהתחלה נובע מזה שאני מכיר אותו כבר איזה 3 חודשים והוא דיי כלב חסר כבוד
ובכול הט"רד הזה לא הבאתי נגדו קללה אחת
ואם תשימו לב החזרתי לו פוסטים דיי תרבותיים ועובדתיים


Posted by coby on Aug-30-2003 18:53:

quote:
Originally posted by Scorchio
ואז קובי התחיל לדחוף לו קללות
סתם יענו חיזקת את מה שהוא מאמין בו והתנהגת כמו ילד קטן

תן לו שיחשוב מה שהוא רוצה שיקרא לך רוצח מה אכפת לך
אתה תתנהג כמו בנאדם
תראה לו שאנחנו האנשים היותר מתורבתים למרות מה שהוא חושב...
אבל לכתוב לו

"HEY YOU MOTHER****** GO FUCK OFF IN FUCKING CANADA YOU STUPID ASS"

מה זה משדר?
זה לא נותן כלום
ושתבין שדיברת עם אדם שהוא צר מוחין ומה שהוא עשה זה לקח את התגובה הזאת
ועשה ממנה את התגובה של כל הפורום הישראלי...


לא נכון אמרתי לו

"fuck you u god damm canadian hipi"

יש הבדל !!


מה כוסעמק אני באמת ילד קטן מותר לי

חח מה דוגרי זה דיי מצחיק לא צריך לקחת ברצינות מידי.. כאילו כבר מי יראה אתזה.. מחר זה בחדשות !


Posted by Scorchio on Aug-30-2003 19:13:

התכוונתי לקובי

אבל הוא יראה את זה לאנשים בפורום וזה יסית אותם נגדינו...


Posted by EternalMusic on Aug-30-2003 19:17:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
יאללה
EM
עשה טובה ושתוק קצת..

עלית לי על העצבים..

עם השטויות שלך..

למה מי האפס ההוא שיגיד לנו שאנחנו רוצחים ? הה ?

אה עוד מצתנצל בפניו...
מה אתה צריך שהוא יסלח לך ?

אני צחקתי מזה שהתנצלת בפניו, כמו איזה אפס...
מחכה למחילה..

מה אנחנו שמים בכלל על הבן של כבש הזה ?

שילך לחפש חיים...


חח, מחילה אני לא צריך מאף אחד במיוחד לא ממנו,
בא לך לצחוק עליי, צחק
ושיהיה לך לבריאות
מתוקי
ווייבר האחרון שאני ארצה להרשים זה מישהו מהפורום הזה, ולא מה שאמרתי
דברים שברורים אולי לך אבל לא לו


Posted by Viber on Aug-30-2003 19:45:

quote:
Originally posted by Scorchio
התכוונתי לקובי

אבל הוא יראה את זה לאנשים בפורום וזה יסית אותם נגדינו...


אל תדאג תבקר בפורום פוליטיקה מדי פעם ותיראה כמה שטויות הוא כותב שם על ישראל וכמה הוא מכפיש את צה"ל,ואם הוא לא הסיט מישהו עד עכשיו אז אותו בן אדם גם לא יוסט


Posted by Viber on Aug-30-2003 19:48:

quote:
Originally posted by EternalMusic
חח, מחילה אני לא צריך מאף אחד במיוחד לא ממנו,
בא לך לצחוק עליי, צחק
ושיהיה לך לבריאות
מתוקי
ווייבר האחרון שאני ארצה להרשים זה מישהו מהפורום הזה, ולא מה שאמרתי
דברים שברורים אולי לך אבל לא לו


בסדר
פשוט לא הבנתי למה ליכלכת עליי..
וחוץ מזה זה ברור שהבן אדם בא לפה בשביל להצדיק את הזלזול שלו לגבי ישראלים


Posted by Flotser on Aug-30-2003 19:48:

איזה באאאאסה שלא הספקתי להגיב בכלל,
אני אישית מאוד אוהב שיחות פוליטיקה כאלה עם אנשים מחול, למה נאי מאוד בטוח בדעה שלי,

ונכון שנאי לא מכיר אותו,
אבל לפחות מהשיחה הזאתי שראיתי הוא יותר נורמלי מאנשים אחרים שדיברתי איתם מהפורום בנושא,
כמו נגיד אחד שאמר לי כל הזמן שאנחנו כמו נאצים,

ובאמת צח נתן לו פה אחלה תשובות, וחבל שהיה כל מיני הודעות סתם כאלה באמצע,
שקטעו את זה,
וכאילו כולם התספקו בתשובות המגעילות שלו
ודרך אגב,
אני יודע שאני גם לא כזה מבין,
אבל עדיין מקצת הניסיון שיש לי בוויכוחים האלה,
תשתדלו כמה שפחות לתת תשובות כלליות כמו
"גם אנחנו רוצים שלום"
"הפלשתינאים הורגים לנו חפים מפשע ומפוצצים אוטובוסים"
כי זה דברים ברורים וזה דברים שלא יכולים אפילו לרגע לערער לבן אדם את מה שהוא מאמין
לדעתי צריך לתת כמה שיותר עובדות מוצקות שמצביעות על למה אנחנו צודקים,
ולהביא אותו לפחות לכמה דקות למצב שהוא לא יודע מה לענות,
כי עובדות אי אפשר לנפנף בכזאת קלות

טוב נו אין לי כוח להמשיך לבלבל במוח...
וקובי חולה עליך אחי אבל אם אתה כבר מקלל אותו, לפחות תסביר את עצמך למה אתה מקלל, כי בשבילו זה לא ברור שהוא אומר דברים מעליבים, כי הוא מאמין בדעה שלו

נ.ב.
אתם לא חושבים שלא משנה מי זה,
זה פשוט מגעיל לדבר לבן אדם בעברית מול העיניים??
גם למיקי 21 הזה עם הטראקים, מה זה לא נעים לי כשאני פותח את הטרד שלו ורואה מה אתם אומרים וחושב מה עובר לבן אדם בראש,

quote:
Originally posted by Viber
וחוץ מזה זה ברור שהבן אדם בא לפה בשביל להצדיק את הזלזול שלו לגבי ישראלים


לא זה לא ברור,
אפשר היה להראות לו שהדעה שלנו מבוססת והגיונית
אפשר היה להראות לו שאנחנו קצת יותר מתורבתים,
..


Posted by EternalMusic on Aug-31-2003 04:02:

quote:
Originally posted by Flotser
איזה באאאאסה שלא הספקתי להגיב בכלל,
אני אישית מאוד אוהב שיחות פוליטיקה כאלה עם אנשים מחול, למה נאי מאוד בטוח בדעה שלי,

ונכון שנאי לא מכיר אותו,
אבל לפחות מהשיחה הזאתי שראיתי הוא יותר נורמלי מאנשים אחרים שדיברתי איתם מהפורום בנושא,
כמו נגיד אחד שאמר לי כל הזמן שאנחנו כמו נאצים,

ובאמת צח נתן לו פה אחלה תשובות, וחבל שהיה כל מיני הודעות סתם כאלה באמצע,
שקטעו את זה,
וכאילו כולם התספקו בתשובות המגעילות שלו
ודרך אגב,
אני יודע שאני גם לא כזה מבין,
אבל עדיין מקצת הניסיון שיש לי בוויכוחים האלה,
תשתדלו כמה שפחות לתת תשובות כלליות כמו
"גם אנחנו רוצים שלום"
"הפלשתינאים הורגים לנו חפים מפשע ומפוצצים אוטובוסים"
כי זה דברים ברורים וזה דברים שלא יכולים אפילו לרגע לערער לבן אדם את מה שהוא מאמין
לדעתי צריך לתת כמה שיותר עובדות מוצקות שמצביעות על למה אנחנו צודקים,
ולהביא אותו לפחות לכמה דקות למצב שהוא לא יודע מה לענות,
כי עובדות אי אפשר לנפנף בכזאת קלות

טוב נו אין לי כוח להמשיך לבלבל במוח...
וקובי חולה עליך אחי אבל אם אתה כבר מקלל אותו, לפחות תסביר את עצמך למה אתה מקלל, כי בשבילו זה לא ברור שהוא אומר דברים מעליבים, כי הוא מאמין בדעה שלו

נ.ב.
אתם לא חושבים שלא משנה מי זה,
זה פשוט מגעיל לדבר לבן אדם בעברית מול העיניים??
גם למיקי 21 הזה עם הטראקים, מה זה לא נעים לי כשאני פותח את הטרד שלו ורואה מה אתם אומרים וחושב מה עובר לבן אדם בראש,



לא זה לא ברור,
אפשר היה להראות לו שהדעה שלנו מבוססת והגיונית
אפשר היה להראות לו שאנחנו קצת יותר מתורבתים,
..


מילים כדרבנות


Posted by Viber on Aug-31-2003 15:03:

quote:
Originally posted by Flotser
לא זה לא ברור,
אפשר היה להראות לו שהדעה שלנו מבוססת והגיונית
אפשר היה להראות לו שאנחנו קצת יותר מתורבתים,
..


זה ברור ביותר,תאמין לי שאם הוא לא היה חרא לא הייתי מדבר מולו בעברית ומביע כלפיו כזה זילזול,אבל הוא סתם איזה שיכפול של סעיב ערקאת שאמר לי כבר בעבר שאנחנו מדינה לא מפותחת עם מורים שאומרים לנו לשנן "מוות
לערבים" ושאריק שרון או מופז הם "רוצחים" ,הוא לא רואה
שום דבר לא בסדר בילדים עם רובים והוא השווה את צה"ל כבר לחמאס לג"יהאד ולצבא הנאצי
אני לא יודע מה איתך אבל בן אדם כזה אני לא רוצה לשכנע

האמת שאין לי מושג מה אתם לוקחים אותו כול כך ברצינות כאילו הוא שגריר קנדה שעושה סקר חשוב לעם הישראלי ולהסברה שלו,הוא סתם תעמולה מהלכת אני לוקח את האתר של אנשי גוש שלום יותר ברצינות


Posted by Rising on Aug-31-2003 19:38:

הוא חרא כי זה היחס שאתה נתת לו.... אני בטוח שלא הייתם נחמדים אחד לשני מההתחלה..
במקום לצאת צדיק... תכיר בטעות שלך ותבליג....

למה מה


Posted by Viber on Sep-01-2003 17:00:

quote:
Originally posted by Rising
הוא חרא כי זה היחס שאתה נתת לו.... אני בטוח שלא הייתם נחמדים אחד לשני מההתחלה..
במקום לצאת צדיק... תכיר בטעות שלך ותבליג....

למה מה


אני לא חושב שזאת הסיבה שהוא חרא

לא עשיתי שום טעות אחי אפילו הייתי בסדר ושלחתי אותו למוסדות שיכולים לעזור לו ואמרתי לו לקחת את הכדורים שלו לפני שהוא כותב בפורום בשביל טובתו


ובסדר פעם הבאה שהוא או אחד החברים שלו יביאו פוסט כאן אני לא יצחק עליו מההתחלה


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.