TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הטרייד פוליטיקה שנסגר
Pages (2): [1] 2 »
הטרייד פוליטיקה שנסגר
במקום להוכיח לו שהוא סתם אפס
והדעה שלו מתבססת על סטטיסטיקות ועיתונות בלבד...
כמה פשוט התנהגו בצורה מפגרת.... מקללים ומתנהגים כמו ילדים קטנים...
רועי לדעתי תמחוק שם את הטרייד שהוא לא יתחיל לשלוח את זה לאנשים כי זה באמת נראה מכוער...
צח ..רון ועוד כמה העלו נקודות יפות
אבל הבן זונה הזה העדיף להתעלם מהן כי הוא ידע שאין לו מה להגיד ושהוא אכל ייבוש.... אבל אז אתם קופצים כמו ילדים קטנים ומדרדרים לרמה שלו...
מעצבן אותי שמכפישים את השם של ישראל...
אני סגרתי את הט'רד ושלחתי לו פי אם
אני בנתיים לא מוחק שום ט'רד
אחרי שאני יקבל ממנו תשובה כמו בנאדם אני ימחק גם את זה וגם את הט'רד שלו
אורן
כשאמרנו שנפסיק להגיב לו באנגלית אז אתה באת והתחלת לדבר שוב- תפסיק את הדיון ברגע שאתה רואה שהוא מדרדר
ואז גם צח הגיב וזה לא נגמר
מה דוגרי כוסאמא שלו סתם איזה בן זונה קטן
רואים שהוא נגדינו, מה הוא מנסה לעשות לשכנע אותנו שאנחנו רוצחים מה הוא מפגר ?!
אם כבר שינסה להבין ראיתם שלא היה אכפת לי לרשום מה שאני חושב אבל כוסאמא שלו איך עצבן אותי מה שהוא רשם בסוף עלק אני הולך לבית קפה ואני לא צריך לדאוג אם אני יתפוצץ או לא כמו אצלכם..
איך אפשר לשתוק לזה !!?
הוא סתם איזה יצור,הוא וחבר שלו קוראים לישראלים "כבשים" ו"כובשים ציונים" בחייכם
ולא הבנתי למה אמרו שלא ניהלתי איתו ויכוח יפה
סך הכול הבאתי לו עובדות והוכחתי לו שהוא טועה,וראיתם שהוא ישר שינה את הנושא - זה סימן שהוא לא יודע מה להחזיר לפי מה שאני מכיר אותו... ואני לא לוקח אותו ברצינות כל הזמן כי הוא בן אדם מנוול מה אסור לצחוק קצת??
יש נושאים שלא צוחקים עליהם, במיוחד שהוא מנסה להוכיח משהו.
במקום להראות לו כמה שהוא טועה אתה מתנהג כמו שהוא רוצה שתתנהג ואז אתה רק מחזק את הדעה שלו.
דוגרי ככה זה.
| quote: |
| Originally posted by Rising יש נושאים שלא צוחקים עליהם, במיוחד שהוא מנסה להוכיח משהו. במקום להראות לו כמה שהוא טועה אתה מתנהג כמו שהוא רוצה שתתנהג ואז אתה רק מחזק את הדעה שלו. דוגרי ככה זה. |
Viber , Coby
פשוט עדיף שתשתקו אם אין לכם משהו חכם להגיד, אתם לא עוזרים לוויכוח בזה שאתם זורקים מילה זדונית שם
כמו
fuck, wtf, stf, hipi bitch
אם אין לכם את תרבות הדיון אז עדיף שלא תגיבו לטרדים כאלה וזהו

עוד משהו, רועי אתה לא בסדר שסגרת את הטרד!
מה הקטע ? אין לנו במה להתבייש, לסגור את הטרד זה כמו ללכת ולהשתיק את העניין מפני שהוא קיים, תשאיר אותו פתוח כדי שהוא ידבר וכדי שאנחנו נסביר לו שמה שהוא אומר לא נכון בהכרח
כל זה היה אידיוטי מהתחלה אבל אם כבר, לא סוגרים את זה זה רק יותר מפגר
| quote: |
| Originally posted by EternalMusic Viber , Coby פשוט עדיף שתשתקו אם אין לכם משהו חכם להגיד, אתם לא עוזרים לוויכוח בזה שאתם זורקים מילה זדונית שם כמו fuck, wtf, stf, hipi bitch אם אין לכם את תרבות הדיון אז עדיף שלא תגיבו לטרדים כאלה וזהו ![]() עוד משהו, רועי אתה לא בסדר שסגרת את הטרד! מה הקטע ? אין לנו במה להתבייש, לסגור את הטרד זה כמו ללכת ולהשתיק את העניין מפני שהוא קיים, תשאיר אותו פתוח כדי שהוא ידבר וכדי שאנחנו נסביר לו שמה שהוא אומר לא נכון בהכרח כל זה היה אידיוטי מהתחלה אבל אם כבר, לא סוגרים את זה זה רק יותר מפגר |
יאללה
EM
עשה טובה ושתוק קצת..
עלית לי על העצבים..
עם השטויות שלך..
למה מי האפס ההוא שיגיד לנו שאנחנו רוצחים ? הה ?
אה עוד מצתנצל בפניו...
מה אתה צריך שהוא יסלח לך ?
אני צחקתי מזה שהתנצלת בפניו, כמו איזה אפס...
מחכה למחילה..
מה אנחנו שמים בכלל על הבן של כבש הזה ?
שילך לחפש חיים...
| quote: |
| Originally posted by Viber ,הוא בסך הכול אומר שטויות לדעתי כי הוא חושב שכול המלחמות בעבר היו נקיות מוסריות וכ'ו וישראל שברה את הנורמות האלה ושחיילים סתם יורים בילדים... |
| quote: |
| Originally posted by EternalMusic עוד משהו, רועי אתה לא בסדר שסגרת את הטרד! מה הקטע ? אין לנו במה להתבייש, לסגור את הטרד זה כמו ללכת ולהשתיק את העניין מפני שהוא קיים, תשאיר אותו פתוח כדי שהוא ידבר וכדי שאנחנו נסביר לו שמה שהוא אומר לא נכון בהכרח כל זה היה אידיוטי מהתחלה אבל אם כבר, לא סוגרים את זה זה רק יותר מפגר |
| quote: |
| Originally posted by Rising אני ידוע לקרוא וראיתי מה הוא אמר.... אבל זה לא מצדיק לרדת לרמה שלו........ המעשה נעשה ואי אפשר לעשות כלום אבל פעם הבאה תדעו איך להתנהג עם אנשים... אל תזרקו סתם דעות בנושא שאין לכם הבנה בסיסית בו... |
ואז קובי התחיל לדחוף לו קללות
סתם יענו חיזקת את מה שהוא מאמין בו והתנהגת כמו ילד קטן
תן לו שיחשוב מה שהוא רוצה שיקרא לך רוצח מה אכפת לך
אתה תתנהג כמו בנאדם
תראה לו שאנחנו האנשים היותר מתורבתים למרות מה שהוא חושב...
אבל לכתוב לו
"HEY YOU MOTHER****** GO FUCK OFF IN FUCKING CANADA YOU STUPID ASS"
מה זה משדר?
זה לא נותן כלום
ושתבין שדיברת עם אדם שהוא צר מוחין ומה שהוא עשה זה לקח את התגובה הזאת
ועשה ממנה את התגובה של כל הפורום הישראלי...
| quote: |
| Originally posted by Scorchio ואז קובי התחיל לדחוף לו קללות סתם יענו חיזקת את מה שהוא מאמין בו והתנהגת כמו ילד קטן תן לו שיחשוב מה שהוא רוצה שיקרא לך רוצח מה אכפת לך אתה תתנהג כמו בנאדם תראה לו שאנחנו האנשים היותר מתורבתים למרות מה שהוא חושב... אבל לכתוב לו "HEY YOU MOTHER****** GO FUCK OFF IN FUCKING CANADA YOU STUPID ASS" מה זה משדר? זה לא נותן כלום ושתבין שדיברת עם אדם שהוא צר מוחין ומה שהוא עשה זה לקח את התגובה הזאת ועשה ממנה את התגובה של כל הפורום הישראלי... |
| quote: |
| Originally posted by Scorchio ואז קובי התחיל לדחוף לו קללות סתם יענו חיזקת את מה שהוא מאמין בו והתנהגת כמו ילד קטן תן לו שיחשוב מה שהוא רוצה שיקרא לך רוצח מה אכפת לך אתה תתנהג כמו בנאדם תראה לו שאנחנו האנשים היותר מתורבתים למרות מה שהוא חושב... אבל לכתוב לו "HEY YOU MOTHER****** GO FUCK OFF IN FUCKING CANADA YOU STUPID ASS" מה זה משדר? זה לא נותן כלום ושתבין שדיברת עם אדם שהוא צר מוחין ומה שהוא עשה זה לקח את התגובה הזאת ועשה ממנה את התגובה של כל הפורום הישראלי... |

התכוונתי לקובי
אבל הוא יראה את זה לאנשים בפורום וזה יסית אותם נגדינו...
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs יאללה EM עשה טובה ושתוק קצת.. עלית לי על העצבים.. עם השטויות שלך.. למה מי האפס ההוא שיגיד לנו שאנחנו רוצחים ? הה ? אה עוד מצתנצל בפניו... מה אתה צריך שהוא יסלח לך ? אני צחקתי מזה שהתנצלת בפניו, כמו איזה אפס... מחכה למחילה.. מה אנחנו שמים בכלל על הבן של כבש הזה ? שילך לחפש חיים... |
| quote: |
| Originally posted by Scorchio התכוונתי לקובי אבל הוא יראה את זה לאנשים בפורום וזה יסית אותם נגדינו... |
| quote: |
| Originally posted by EternalMusic חח, מחילה אני לא צריך מאף אחד במיוחד לא ממנו, בא לך לצחוק עליי, צחק ושיהיה לך לבריאות מתוקי ווייבר האחרון שאני ארצה להרשים זה מישהו מהפורום הזה, ולא מה שאמרתי דברים שברורים אולי לך אבל לא לו |
איזה באאאאסה שלא הספקתי להגיב בכלל,
אני אישית מאוד אוהב שיחות פוליטיקה כאלה עם אנשים מחול, למה נאי מאוד בטוח בדעה שלי,
ונכון שנאי לא מכיר אותו,
אבל לפחות מהשיחה הזאתי שראיתי הוא יותר נורמלי מאנשים אחרים שדיברתי איתם מהפורום בנושא,
כמו נגיד אחד שאמר לי כל הזמן שאנחנו כמו נאצים,
ובאמת צח נתן לו פה אחלה תשובות, וחבל שהיה כל מיני הודעות סתם כאלה באמצע,
שקטעו את זה,
וכאילו כולם התספקו בתשובות המגעילות שלו
ודרך אגב,
אני יודע שאני גם לא כזה מבין,
אבל עדיין מקצת הניסיון שיש לי בוויכוחים האלה,
תשתדלו כמה שפחות לתת תשובות כלליות כמו
"גם אנחנו רוצים שלום"
"הפלשתינאים הורגים לנו חפים מפשע ומפוצצים אוטובוסים"
כי זה דברים ברורים וזה דברים שלא יכולים אפילו לרגע לערער לבן אדם את מה שהוא מאמין
לדעתי צריך לתת כמה שיותר עובדות מוצקות שמצביעות על למה אנחנו צודקים,
ולהביא אותו לפחות לכמה דקות למצב שהוא לא יודע מה לענות,
כי עובדות אי אפשר לנפנף בכזאת קלות
טוב נו אין לי כוח להמשיך לבלבל במוח...
וקובי חולה עליך אחי אבל אם אתה כבר מקלל אותו, לפחות תסביר את עצמך למה אתה מקלל, כי בשבילו זה לא ברור שהוא אומר דברים מעליבים, כי הוא מאמין בדעה שלו
נ.ב.
אתם לא חושבים שלא משנה מי זה,
זה פשוט מגעיל לדבר לבן אדם בעברית מול העיניים??
גם למיקי 21 הזה עם הטראקים, מה זה לא נעים לי כשאני פותח את הטרד שלו ורואה מה אתם אומרים וחושב מה עובר לבן אדם בראש,
| quote: |
| Originally posted by Viber וחוץ מזה זה ברור שהבן אדם בא לפה בשביל להצדיק את הזלזול שלו לגבי ישראלים |
| quote: |
| Originally posted by Flotser איזה באאאאסה שלא הספקתי להגיב בכלל, אני אישית מאוד אוהב שיחות פוליטיקה כאלה עם אנשים מחול, למה נאי מאוד בטוח בדעה שלי, ונכון שנאי לא מכיר אותו, אבל לפחות מהשיחה הזאתי שראיתי הוא יותר נורמלי מאנשים אחרים שדיברתי איתם מהפורום בנושא, כמו נגיד אחד שאמר לי כל הזמן שאנחנו כמו נאצים, ובאמת צח נתן לו פה אחלה תשובות, וחבל שהיה כל מיני הודעות סתם כאלה באמצע, שקטעו את זה, וכאילו כולם התספקו בתשובות המגעילות שלו ודרך אגב, אני יודע שאני גם לא כזה מבין, אבל עדיין מקצת הניסיון שיש לי בוויכוחים האלה, תשתדלו כמה שפחות לתת תשובות כלליות כמו "גם אנחנו רוצים שלום" "הפלשתינאים הורגים לנו חפים מפשע ומפוצצים אוטובוסים" כי זה דברים ברורים וזה דברים שלא יכולים אפילו לרגע לערער לבן אדם את מה שהוא מאמין לדעתי צריך לתת כמה שיותר עובדות מוצקות שמצביעות על למה אנחנו צודקים, ולהביא אותו לפחות לכמה דקות למצב שהוא לא יודע מה לענות, כי עובדות אי אפשר לנפנף בכזאת קלות טוב נו אין לי כוח להמשיך לבלבל במוח... וקובי חולה עליך אחי אבל אם אתה כבר מקלל אותו, לפחות תסביר את עצמך למה אתה מקלל, כי בשבילו זה לא ברור שהוא אומר דברים מעליבים, כי הוא מאמין בדעה שלו נ.ב. אתם לא חושבים שלא משנה מי זה, זה פשוט מגעיל לדבר לבן אדם בעברית מול העיניים?? גם למיקי 21 הזה עם הטראקים, מה זה לא נעים לי כשאני פותח את הטרד שלו ורואה מה אתם אומרים וחושב מה עובר לבן אדם בראש, לא זה לא ברור, אפשר היה להראות לו שהדעה שלנו מבוססת והגיונית אפשר היה להראות לו שאנחנו קצת יותר מתורבתים, .. |
| quote: |
| Originally posted by Flotser לא זה לא ברור, אפשר היה להראות לו שהדעה שלנו מבוססת והגיונית אפשר היה להראות לו שאנחנו קצת יותר מתורבתים, .. |
הוא חרא כי זה היחס שאתה נתת לו.... אני בטוח שלא הייתם נחמדים אחד לשני מההתחלה..
במקום לצאת צדיק... תכיר בטעות שלך ותבליג....
למה מה 
| quote: |
| Originally posted by Rising הוא חרא כי זה היחס שאתה נתת לו.... אני בטוח שלא הייתם נחמדים אחד לשני מההתחלה.. במקום לצאת צדיק... תכיר בטעות שלך ותבליג.... למה מה |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.