TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- תראו איזו תקופה יפה...


Posted by deluxe on Aug-31-2003 12:37:

תראו איזו תקופה יפה...

תראו איזו תקופה יפה זו לפני הדירוג של
Dj Mag Top 100 DJ's
כל הדיג'איים רוצים יחסי ציבור טובים ושידרגו אותם ואף אחד לא מפחד לבוא לארץ!!!


אז הנה לא מזמן היה ארמין בארץ ושוב הוא חוזר לדום לליין של נקסט הפקות... מקס גראהאם מיובא לכבוד מצעד האהבה, ושירזי הביא את המגה-סטאר דיג'יי פיטר ראוהופר להפקה הגדולה של הקיץ...
ההולנדי הציוני הגדול ביותר- טייסטו, מגיע לארץ לכבוד ראש השנה...
יוהן חילן, האיש והאף, מגיע פעם שנייה לישראל בחודשיים האחרונים...
וכן ירבו...


ואני שואל- עד מתי נצטרך לחכות לרובי ריוויירה?!?!?


בקיצור, תנצלו את התקופה ולכו לשמוע דיג'אים אליפות...


Posted by on Aug-31-2003 12:49:

רובי ריוורה נהיה ממוסחר מדי
הוא מוציא קטעים יותר מהר משאני מפליץ ואני מפליץ המון!!!

אנטוני קלאמארן... ברגע שהוא יגיע לארץ יהיה טוב


Posted by Hell_Copter on Aug-31-2003 12:50:

יודע מה...
אני לא חושב שזה בגלל הדירוג
אבל באמת כל הכבוד לדי ג'יים שתופסים את הביצים ובאים ולא מבטלים כמו פעמים אחרות שקרה

המון קרדיט צריך להביא לנקסט הפקות שהם אחראים כמעט לכל הדי ג'יים האלה שבאים
אבל יש עוד הפקות שמביאות... קבלו ח"ח

קיצר... עזבו את המוזיקה
זה חוויה ללכת לשמוע שם גדול!!
אפילו אם אתה לא מתחבר למוזיקה שלו ב 100 אחוז... עדיין זאת חוויה


Posted by deluxe on Aug-31-2003 13:00:

בטח שזאת חוויה...
אני שונא קלאב טראנס ומאוד נהניתי מיוהן חילן...

ולגבי מי שאמר שרובי ריוויה מסחרי- צודק ב-100% המוסיקה שלו נהייתה מגעילה וממש לא איכותית (הפקות גרועות ולא מושקעות!!!) אבל בתור דיג'יי- הבנאדם אליפות...


Posted by on Aug-31-2003 13:09:

לא שמעתי סטים שלו... אבל בתור מפיק הוא התחרבן רצח
לעומת זאת, תשמע סטים של אנטוני קלמרן, ואת ההפקות שלו
זאת אומנות!

וד"א אני חולה על קלאב טראנס, וכשחיילן היה בטי אל וי, נורא נהניתי
אפילו תפסתי אותו לדיבור קצר ותמונה לפני שהוא עלה...
אני זוכר איך שצח ראה ת'תמונה, יצאו לו העיניים


Posted by Scorchio on Aug-31-2003 15:27:

כן אתם רואים גיל כזה בא אליי עם הדיגיטלית שלו ואני רואה אותו בתמונה עם יוהאן.

חחחחח
קיצר מסכים עם גיל
רובי ריוורה חרא חרא חרא חרא
מוציא כל יומיים טראק
כולם נשמעים אותו דבר
עם צפירות של משאית או לא יודע מה והוא חרא בתור תקליטן
טוב למה אתם מצפים מתקליטן ממיאמי...

בקיצור

נקסט האלה כוס אימא שלהם מה נותן להם לעשות מסיבות ל22 פלוס כוס אמק כמה תקליטנים טובים הפסדנו בגללם.


Posted by Flotser on Aug-31-2003 19:48:

כל כך שונא את עצמי שלא משנה מי בא מי לא בא,
בסופו של דבר אני מפספס הכל

אבל חפיף....
טיאסטו בראש השנה אני שמה מאה אחוזזזז


אה ו
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
הוא מוציא קטעים יותר מהר משאני מפליץ ואני מפליץ המון!!!

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
בתור מפיק הוא התחרבן רצח


גיל....
יש לך פה מלוכלך


(מצטער, זה היה חזק ממני)


Posted by §chop¥ on Sep-01-2003 10:50:

באסה שלא באים אמני הארדסטייל

כמו דנה טראסיד דרב וכול'


Posted by deluxe on Sep-03-2003 14:18:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אנטוני קלאמארן... ברגע שהוא יגיע לארץ יהיה טוב


א. זה לא אנטוני זה אנטוין...
דבר שני הוא באמת תותח מסכים איתך יש לו קטע ישן שאני ממששש אוהב
Get Up

וגם הרמיקס החדש שלו ענננק
DJ Rage - Waiting (Antoine Clamaran Remix)


Posted by sputnik_IL on Sep-03-2003 15:16:

ידעו לי כי
דאמונד
סקוט פרוג'קס
אין ואן דהל

וגם
באלנק אנד ג'ונס יגיעו לישראל

כנראה בהפקה של "נאקסט"
לכן מראש 23+

נ.ב גם ארמין מגיע ב
אוקטובר



מתי פול ואן דייק יגיע


Posted by NyKoN on Sep-03-2003 15:56:

מתי מרקו וי בא?!
וראסמי ריספקט שמביאים כאלה שמות לארץ


Posted by Hell_Copter on Sep-03-2003 17:24:

quote:
Originally posted by NyKoN
מתי מרקו וי בא?!
וראסמי ריספקט שמביאים כאלה שמות לארץ


מרקו וי בא ב 21 בנובמבר לקו מילניום
עוד פעם הפקה של נקסט...
אז עוד פעם 22 פלוס

אני ישמח ללכת לשמוע את דומונד...


Posted by NyKoN on Sep-03-2003 20:12:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מרקו וי בא ב 21 בנובמבר לקו מילניום
עוד פעם הפקה של נקסט...
אז עוד פעם 22 פלוס

אני ישמח ללכת לשמוע את דומונד...


סעמק

מי לא בא לארץ?!


Posted by Hell_Copter on Sep-03-2003 20:19:

quote:
Originally posted by NyKoN
סעמק

מי לא בא לארץ?!


אף אחד לא טורח להביא את שיין 54 לארץ!!!!!
ומאוד חבל!!!!
אני מת שהוא יבוא...

ויותר ממני... אריאל רוצה שהוא יבוא


Posted by Ariels on Sep-03-2003 20:27:

כככככככככככככןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

רוצים את שייייייייייייייייייייייייייייייייייין 54


Posted by TranceGiant on Sep-04-2003 12:04:

Robbie Rivera is boooooooring. I saw him in May and he disappointed me, evne though I normally love tech and tribal HOUSE. So you dont miss out on much fun. I read that Craig Richards + Marshall Jefferson will spin soon @ TLV. Now THAT would be something I'd look forward to Best House music there is.

I was also surprised to see how Peter Rauhofer is seen as a mega star in Israel. Funny cos here in his homelang austria nobody has even HEARED of him but he's moved to New York long time ago anyways..


Posted by coby on Sep-04-2003 12:13:

קוסמיק גייט גם היה פה .. פרי .. לא מזמן

וגיטלמן אמר לי שהוא מביא את דומונד ופלוטליכט לארץ בסביבות אוקטובר נובמבר..

רק שזה בטח יהיה 23 פלוס ואני לא יוכל להיכנס : \


קיצר מי בא לטיאסטו וחילין ב 27 ?!

אני ויובל שם 100 אחוז
נעשה פגישה ?


Posted by deluxe on Sep-04-2003 16:54:

quote:
Originally posted by TranceGiant
I was also surprised to see how Peter Rauhofer is seen as a mega star in Israel. Funny cos here in his homelang austria nobody has even HEARED of him but he's moved to New York long time ago anyways..


פיטר ראוהופר מ-א-ו-ד מפורסם בעולם. דבר ראשון הוא זכה בגראמי או משהו כזה על הרמיקסר הטוב ביותר (רמיקסים שלו למדונה... ועוד כל מיני מפורסמים) דבר שני הוא הבעלים של הלייבל הגדול ביותר בניו יורק להאוס
Star 69
דבר שלישי הוא הרזידנט של ה"רוקסי" במנהטן ככה שהוא מאוד מוכר בקהילת ההומואים... אני חושב שהוא גם הומו בעצמו...

וכן הוא נחשב מאוד בארץ כי הסגנון שלו מאוד הולך בשנה האחרונה בארץ...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.