TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- עזרה... מישהו יכול לעזור פה?


Posted by deluxe on Aug-31-2003 13:07:

עזרה... מישהו יכול לעזור פה?

Kadoc - The nighttrain
שיר ענתיחקה מאיזה שנת '94... זוכרים?
עכשיו... מהשיר עצמו אי אפשר לחתוך את הווקל שאומר
"All aboard - the nighttrain"
ואני חייב אותו...

אם למישהו יש איזה רמיקס לקטע או את הסמפל עצמו
בבקשה שיגיב
אני חייב את הסמפל הזה...


Posted by Hell_Copter on Aug-31-2003 14:01:

מצטער שאני סוגר את זה אח...
אבל יש לנו סטיקי לדברים כאלה
אז שים שם פוסט



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.