TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- עזרה... מישהו יכול לעזור פה?
עזרה... מישהו יכול לעזור פה?
Kadoc - The nighttrain
שיר ענתיחקה מאיזה שנת '94... זוכרים?
עכשיו... מהשיר עצמו אי אפשר לחתוך את הווקל שאומר
"All aboard - the nighttrain"
ואני חייב אותו...
אם למישהו יש איזה רמיקס לקטע או את הסמפל עצמו
בבקשה שיגיב
אני חייב את הסמפל הזה...
מצטער שאני סוגר את זה אח...
אבל יש לנו סטיקי לדברים כאלה
אז שים שם פוסט
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.