TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- קידודיישן
קידודיישן
אוקיי זה חזר לי החרא הזה... כל העברית השתגעה למערב אירופה \ וויטנאמית \ טורקית
אני היחיד?
ופתחתי על זה עוד טרייד כי הקודם נסגר
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=123158

גם לי יש את זה אבל מה שמוזר זה שליפעמים זה מפעיל את זה בקידוד הנכון וליפעמים לא
לי אין את הבעיה הזאת כבר...
גם לי אין :\
same here
גם לי אין 
תכנס לאופציות של הקידוד ותוריד את האופציה של
AUTO SELECT
לדעתי זה לחוץ אצלך ובגלל זה הבעיה
הצלת אותי חן
any time...
NONA
| quote: |
| Originally posted by DjChook any time... NONA |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.