TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- קידודיישן


Posted by Rising on Sep-01-2003 17:08:

Dunno קידודיישן

אוקיי זה חזר לי החרא הזה... כל העברית השתגעה למערב אירופה \ וויטנאמית \ טורקית

אני היחיד?
ופתחתי על זה עוד טרייד כי הקודם נסגר
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=123158


Posted by Viber on Sep-01-2003 17:12:

גם לי יש את זה אבל מה שמוזר זה שליפעמים זה מפעיל את זה בקידוד הנכון וליפעמים לא


Posted by Hell_Copter on Sep-01-2003 17:16:

לי אין את הבעיה הזאת כבר...


Posted by Elior on Sep-01-2003 18:19:

גם לי אין :\


Posted by Eitan E on Sep-01-2003 18:46:

same here


Posted by -CosmicFire- on Sep-01-2003 18:49:

גם לי אין


Posted by DjChook on Sep-01-2003 18:53:

תכנס לאופציות של הקידוד ותוריד את האופציה של
AUTO SELECT

לדעתי זה לחוץ אצלך ובגלל זה הבעיה


Posted by Rising on Sep-02-2003 04:56:

הצלת אותי חן


Posted by DjChook on Sep-02-2003 09:16:

any time...



NONA


Posted by Rising on Sep-02-2003 11:49:

quote:
Originally posted by DjChook
any time...



NONA


אתה מודע לכך שזה שם בדוי
היא קיבלה אותו מהסרסור שלה



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.